Olen miettinyt, lopettavatko monet ts:t jo ennen leikkausta seisaaltaan pissaamisen. Luulisin että kyllä. Ja vaikkei lopettaisikaan, eiköhän leikkauksen jälkeen tuohon puskassa käyntiin totu siinä kuin muutkin naiset. Outoa jos peniksen haluaisi pitää vain siksi, ettei pissaaminen vaikeutuisi.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Tärkeä ja mielenkiintoinen avaus.
- Anonyymi
Katsopa, eläkeläinen, kun kävin nostamassa sen 12 vuotta sitten tekemäsi avauksen aiheesta. Tavaramerkkisi on edelleen kysymykset ilman kysymysmerkkiä, kuten matalastikoulutetuilla yleensäkin. :D
Kiva, että jaksat edelleen palstailla, ootko jo saanut kämpän myytyä?- Anonyymi
Mihin kohtaan avauksessa olisi ? kuulunut? Ei epäsuoraan kysymykseen tule kysymysmerkkiä, koska se on sivulause, ei varsinaisesti kysymys,
- Anonyymi
Ja muuten, ts-ilmaisua käyttää nykyisin lähinnä yli 60-v:t, toki eläkeläinen on kohta 73.
- Anonyymi
Ellei ole polviongelmia, kyykkypissalla käyminen on todella helppoa. Muut naiset ovat tottuneet siihen aivan pikkulapsesta ja jos polviongelmia on, he voivat käyttää samoja apuvälineitä kuin t-miehet.
- Anonyymi
Vähän ihmetyttää hänen asenteensa tähän, kun kuitenkin on kovalla melulla käynyt sen pimpin hankkimassa. Normaalit naiset käy kyykkypissalla, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Ja tänä päivänä ei pitäisi olla muutenkaan mitään rajoitteita, kyykkypissalla voi käydä transmiehet ja cismiehetkin, kukaan ei sitä kiellä.
- Anonyymi
Itse pissaan ns. lehmä-asanassa, eli nelintontin. Ainakin liemet osuvat maahan, eivätk valu kintuille.
T: Yogi-trans.- Anonyymi
Kas tällä tavalla.... pisut valuvat maahan hienosti
https://worldpeaceyogaschool.com/blog/wp-content/uploads/2016/10/Cow-Pose.png
- Anonyymi
En lopettanut. En nimittäin pissannut seisaaltaan ikinä.
- Anonyymi
Aloittaja olikin aika lailla provo.
- Anonyymi
Vielä neljä kuukautta sitten eläkeläinen on kirjoittanut, mutta sitten on ollut hiljaista. Onko hänelle tapahtunut jotain?
- Anonyymi
Ehkä hän on jäänyt eläkkeelle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän on jäänyt eläkkeelle :D
Ehkä hän viettää nyt villiä sinkkuelämää Turussa, kun transasunto on myyty (menikö se kaupaksi..?) eikä ole enää aikaa (tai tarvetta) trollailla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371460Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48455Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 32419
- 77412
- 28410
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381