Thaimaalaista puuseppien käsityötaitoa parhaimmillaan.

Me jotka oikeasti ... siis oikeasti arvostamme käsityötaitoa ja olemme siitä myös valmiita maksamaan, olemme erimieltä, mutta makunsa kullakin kastilla, siksi on tarjolla kaikille sopivia tuotteita ja ohessa eräälle ryhmälle gataloogia.

Nauttikaa rakkaat thaimaalaisesta käsityötaidosta, löytyy jopa mäntypuinen työpöytä kotoisasti.

https://www.ikea.com/th/th/customer-service/brochures/?gclid=CjwKCAjwx46TBhBhEiwArA_DjHnzIFxdTxFKuClIFj3L-gsh0zG87ZgSi9MvyQoFeuY_QciHdg1e-xoCzGIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

11

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskaa, nyt tämä Tyttö Neitinen 2010 on Ikeafani vimppasen päälle.

    • Anonyymi

      Senssu on kuntouttavassa työtoiminnassa Kuopion työväentalolla päässyt veistämään jotakin pölkkyä ja on nyt polleaa puuseppää ja käsityöläistä.

      Meillä on tältä samalta toimittajalta noin 12 huonekalua samasta puulajista. Nämä on farmin huoltorakennuksen terassilla. https://ibb.co/Dfsdvsc

      Hinta näille käsitöille ei ole kummoinen. Tämä ryhmä oli euroissa noin 200 euroa.

      T 2010

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin on monella muullakin internetfeikillä.

        https://www.lazada.co.th/products/60-200-60-100-i3011910685-s11071425257.html?freeshipping=1&search=1&spm=a2o4m.searchlist.list.i40.30be48c7vAgs5n

        Kyllä, sama valmistaja myy samoja kalusteita myös rautakaupoille. Suoraan ostettuna vaan paljon halvempia. Kuusitonnia taisin maksaa käteen tuosta samasta ryhmästä.

        Tässä sinulle ikeamiehelle vielä lisää googlattavaa uunituoreessa kuvassa https://ibb.co/0XM5d5g

        Kuva vierashuoneesta (meillä on kolme vierashuonetta) jossa mummon sisko hoitotätinä tänään tytön kaverina. Poika päikkäreillä.

        T 2010


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet suuri thaimaalaisen käsityön arvostaja, niin kerropas minulle mistä puusta nuo on tehty ja millä lakalla lakattu? Sitten voit laittaa oman kuvan Chiang Maista omista thaimaalaisista käsityönä tehdyistä kalusteistasi.

        T 2010

        Kuules Tyttö Neitinen 2010 Ikeafani.
        Sinä selittelet markkamiljonäärinä rakennelleesi salaluukkuja sun muuta tuubaa ok talosi rinnalla jonka rakensit itse 90 prosenttisesti ja sen jälkeen olet ollut suuri jalopuuex-pertti.
        Puusepäppä ja Ikean sun muiden käyttämät sarjatuotantolaitokset on kaksi eri asiaa.
        Laita sinä noita valokuvias joihin perustat bablas nahkasohvista olkkarissas johon mahtuu talo, sekä puusepän valmistamista rapuista kaiteineen Eedenissäs.
        Meillä ei ole täällä Chiang Main kodissa ainuttakaan huonekalua, joka olisi teollista tuotantoa, vaan kaikille on olemassa käsityöläinen joka on ihminen eikä kone ja jolla on nimi.
        Tervetuloa katsomaan itse, Räps.
        Niin ja mulle on täysin yhdentekevää sun hintainformaatiot, koska kaikella on oma hintansa, varsinkin käsitöillä joista en koskaan periaatteessa tingi vaan maksan jopa extraa pelkästä kunnioituksesta.
        Sun juttus muuttuu alituiseen, aikaisemmin olit huolissasi jopa suomen käsityöläisten katoamisesta, mutta sitten ihannoit Ikeaa ja teollista tuotantoa kierrätyspuristemateriaaleineen.
        Osta nyt edes itsellesi Kuksa ja heitä vex se tinakantinen hopeakansikristallikolpakko...apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Tyttö Neitinen 2010 Ikeafani.
        Sinä selittelet markkamiljonäärinä rakennelleesi salaluukkuja sun muuta tuubaa ok talosi rinnalla jonka rakensit itse 90 prosenttisesti ja sen jälkeen olet ollut suuri jalopuuex-pertti.
        Puusepäppä ja Ikean sun muiden käyttämät sarjatuotantolaitokset on kaksi eri asiaa.
        Laita sinä noita valokuvias joihin perustat bablas nahkasohvista olkkarissas johon mahtuu talo, sekä puusepän valmistamista rapuista kaiteineen Eedenissäs.
        Meillä ei ole täällä Chiang Main kodissa ainuttakaan huonekalua, joka olisi teollista tuotantoa, vaan kaikille on olemassa käsityöläinen joka on ihminen eikä kone ja jolla on nimi.
        Tervetuloa katsomaan itse, Räps.
        Niin ja mulle on täysin yhdentekevää sun hintainformaatiot, koska kaikella on oma hintansa, varsinkin käsitöillä joista en koskaan periaatteessa tingi vaan maksan jopa extraa pelkästä kunnioituksesta.
        Sun juttus muuttuu alituiseen, aikaisemmin olit huolissasi jopa suomen käsityöläisten katoamisesta, mutta sitten ihannoit Ikeaa ja teollista tuotantoa kierrätyspuristemateriaaleineen.
        Osta nyt edes itsellesi Kuksa ja heitä vex se tinakantinen hopeakansikristallikolpakko...apina.

        Jännä juttu senssu, kun Kymppi voi ottaa kuitenkin kuvia niistä huonekaluista, mutta sinä et voi? Mikä siinä on niin vaikeaa sinulle? Missä kuksa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sama valmistaja myy samoja kalusteita myös rautakaupoille. Suoraan ostettuna vaan paljon halvempia. Kuusitonnia taisin maksaa käteen tuosta samasta ryhmästä.

        Tässä sinulle ikeamiehelle vielä lisää googlattavaa uunituoreessa kuvassa https://ibb.co/0XM5d5g

        Kuva vierashuoneesta (meillä on kolme vierashuonetta) jossa mummon sisko hoitotätinä tänään tytön kaverina. Poika päikkäreillä.

        T 2010

        Voit jo lopettaa, sinä et edes tunne yhtä ainutta puuseppää.

        https://www.as-99.xyz/ProductDetail.aspx?iid=225207063&pr=60.96

        Noita sarjatuotantokaluja voit aijalilla vaikka maailman tappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Tyttö Neitinen 2010 Ikeafani.
        Sinä selittelet markkamiljonäärinä rakennelleesi salaluukkuja sun muuta tuubaa ok talosi rinnalla jonka rakensit itse 90 prosenttisesti ja sen jälkeen olet ollut suuri jalopuuex-pertti.
        Puusepäppä ja Ikean sun muiden käyttämät sarjatuotantolaitokset on kaksi eri asiaa.
        Laita sinä noita valokuvias joihin perustat bablas nahkasohvista olkkarissas johon mahtuu talo, sekä puusepän valmistamista rapuista kaiteineen Eedenissäs.
        Meillä ei ole täällä Chiang Main kodissa ainuttakaan huonekalua, joka olisi teollista tuotantoa, vaan kaikille on olemassa käsityöläinen joka on ihminen eikä kone ja jolla on nimi.
        Tervetuloa katsomaan itse, Räps.
        Niin ja mulle on täysin yhdentekevää sun hintainformaatiot, koska kaikella on oma hintansa, varsinkin käsitöillä joista en koskaan periaatteessa tingi vaan maksan jopa extraa pelkästä kunnioituksesta.
        Sun juttus muuttuu alituiseen, aikaisemmin olit huolissasi jopa suomen käsityöläisten katoamisesta, mutta sitten ihannoit Ikeaa ja teollista tuotantoa kierrätyspuristemateriaaleineen.
        Osta nyt edes itsellesi Kuksa ja heitä vex se tinakantinen hopeakansikristallikolpakko...apina.

        Tässä sinulle näiden kalusteiden valmistaja. Kuvan kaivoin hänen fasesta. Hänellä on muutama työntekijä, joista yksi on poikansa. https://ibb.co/F3ns9D6

        T 2010

        PS: Otapas nyt reippaasti kuvat niistä sinun kalusteista, äläkä länkytä asian vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu senssu, kun Kymppi voi ottaa kuitenkin kuvia niistä huonekaluista, mutta sinä et voi? Mikä siinä on niin vaikeaa sinulle? Missä kuksa?

        Jänskää joo 20 tuhannen donan vedonlyöjällä on kyky ottaa valokuvia, vaan ei itse aiheesta, joka on Eeden.

        Vielä jänskempää että Tyttösellä on aktiivi perseennuolija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jänskää joo 20 tuhannen donan vedonlyöjällä on kyky ottaa valokuvia, vaan ei itse aiheesta, joka on Eeden.

        Vielä jänskempää että Tyttösellä on aktiivi perseennuolija.

        Olet oikeasti sairas ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe