Miesten piiskaleikit

Anonyymi

Kuulun miesryhmään, joka haluaa saada piiskaa toiselta mieheltä. Millaisia toiveita teillä olisi kurituksen antajan suhteen?
Jos saisin itse valita tilanteesseen mieleiseni piiskaajan niin hän olisi lihaksikas ja vielä ylipainoinen, niin että hän näyttäisi todella riskiltä kaverilta, joka nujertaisi vastarinnan helposti.
Millainen piiskaaja on sinun mielestäsi parasta A-ryhmää?

9

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kuulun miesryhmään, joka voisi piiskata henkilön, joka ei osaa muuta kuin täyttää novellipalstan piiskausfantasioillaan.

      Olisikohan elämän hankkiminen paikallaan?

      • Anonyymi

        Veret seisauttava uhkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veret seisauttava uhkaus.

        Voi se seisauttaa muutakin. Ainakin sellaisella, jolla ei ole muuta mielessä kuin piiskan saaminen.


      • Anonyymi

        Sinulla on tässä oikein hyvä alku, mutta että saisit siitä hyvän novellin, sinun täytyy kertoa tarkemmin mitä tapahtuu. Minusta sinä et mitään tiedä, mutta omista tunnoista ja tekemisistä sinun täytyy kertoa, sillä sinä olet tarinan pääosassa. Loppuun sinun olisi hyvä liittää yllättävä käänne, esim. novellin lopussa minä piiskaisinkin sinut.


      • Anonyymi

        Sehän on elämää, kun odottaa saavansa piiskaa missä ja milloin vain. Piiskaajat vain on niin nynnyjä, etteivät huomaa niitä piiskaa haluavia ympärillään. Uhkaisivat jotain vastaantulijaa piiskauksella, niin voisi hyvinkin saada lupauksen sen toteutukseen.


      • Anonyymi

        Missä tuo piiskaava miesryhmä toimii? Jos teitä on isompi porukka, niin se lupaa hyvää monelle takapuolelle. Tuollaiset suorat uhkaukset piristävät mukavasti päivää, on jonkinlaista toivoa tarjolla.


      • Anonyymi

        Oikeinko teillä on ryhmä miehiä, jotka piiskaa lajitovereitaan? Minä kylä tykkäisin enemmän, jos sinä itse piiskaisit minut, toivottavasti sulla on tarpeeksi papua siihen hommaan.

        Valota nyt hieman avujasi piiskaajana!


    • Anonyymi

      Kun olin nuori, niin meidän kylällä kerrottiin tapauksesta, jossa yksi isäntä piiskasi naapuritalon isännän. Olen nähnyt kummatkin noista isännistä livenä.

      Ei siihen aikaan keskenkasvuinen voinut mennä kyselemään jonkun aikuisen selkäsaunasta. Mutta pääsin kuulemaan sattumalta silloin tällöin, kun joku aikuinen puhui asiasta. Sellainen käsitys minulle tuli, että paljas pylly oli piiskattu notkealla pajulla. Piiskaaja oli pitänyt uhriaan aloillaan koko toimituksen ajan ja "marissut" oli piiskattava. Harmi kyllä, minulla ei ole varmaa tietoa, että tarkoittiko tuo aloillaan pitäminen mahallaan oloa piiskaajan sylissä.

      Kumpikin miehistä oli tavallisen kokoisia, noin 170-180 cm ja normaali painoisia. Vanhempi oli sodankäynyt, hän oli tuima olemukseltaan, nykyään sanottaisiin karismaattinen. Hän raatoi ankarasti töissä ja oli kokoonsa nähden hyvinkin riski.

      Piiskattava oli kymmenisen vuotta nuorempi, riitaisa ja ikävä puhetyyliltään. Enkä usko hänen siitä viisastuneen, vaikka naapuri piiskaa antoikin. Eli hän pysyi laiskana suunsoittajana.

      • Anonyymi

        Saattaa kuulostaa yllättävältä, mutta aikuinenkin mies voi tulla helposti piiskatuksi.


    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe