Mitkä on yleiset merkit? Pelottaa edes "antaa" seksiä tapailukumppanille kun pelkään että se on ainut motivaattori nähdä mua
Mistä tietää onko mies kiinnostunut minusta oikeasti vai käyttääkö minua vain seksiin?
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
juurikin tuo tapailu. Ei tapailu ole seurustelusuhde.
- Anonyymi
Testaa haluaako hän viettää aikaansa seurassasi enemmän kuin pelkän tapailun verran. Löytyykö mitään kiinnostuksen kohteita jonne voisitte yhdessä mennä tai jota voisitte yhdessä tehdä? Esim yhteinen reissu jonnekin. Kuitenkin jotain tavallisesta tapailustanne poikkeavaa ja sellaista johon menisi enemmän aikaakin.
- Anonyymi
Jos hän satunaisesti vain tapailee sinua.Olet hätä vara siloin kuin ei muita. Jos teillä ei mitään yhteistä tekemistä olemista harastusta,matkoja,leffa iltoja,ulkona syömistä,risteilyjä tansseja.torikahvilaa tai soppailuja? Unohda koko tyyppi.Kun kerran annat,jättä sut. Olet vain 1 kohde hänelle, muiden joukossa..
- Anonyymi
Jos hänen pimpsa kastuu ja hän haluaa halailla sua niin anna palaa vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485