Saunassa seisoo

Anonyymi

En mä nyt tiiä voiko tätä ongelmaksi kutsua mut siis mä oon huomannu että joka kerta ku käyn saunassa nii mulla alkaa seisoo. ja en tosiaa tiiä mistä johtuu ku se on sellane ns tahaton et ei tavallaa mitään syytä? mut just siel saunassa jostain syystä niin käy nii tän takii en viitti käydä saunas muuten ku yksin et en esim uimahallin saunassa käy tai kavereittenkaa kanssa haluu käyä ettei luule et oon homo tai jotain. nii oisko mitään vinkkejä millä vois tän "ongelman" välttää? Oon 15 v poika tosiaan

11

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja tarviisin sit oikeesti jotai vinkkejä enkä mitään turhaa paskaa :D

      • Anonyymi

        Mulla on itselläni ollut melko samanlainen "ongelma" kuin sulla. Ja on kyllä itellä edelleenkin sitä vaivaa. Eli just mulla kanssa alkaa saunassa esimerkiksi seisoo tosi helposti. Jotenki varmaan se lämpö voi osaltaan tietysti vaikuttaa, mutta varmaan löytyy muitakin syitä. Mulla kans on käyny kavereiden kans just uimahallissa ja saunassa että on alkanu jöpöttää. Tietysti se vähä nolottaa ja häiritsee, mutta kai se aika normaalia. Ja ainakin muutamalla muulla frendillä oon nähnyt sellaisia puolstondiksia. Kai se aika normi homma on. Ite pyrin pitää ajatuksia ainakin muualla. Alkaako sulla jotenkin siitä seisoo, jos näät muitten vehkeitä, Mulla itellä meinaan sekin saattaa vaikuttaa vaikka olen hetero. Hei ja jos sulla on jotain kysyttävää vastaan kyllä mielelläni ja pyrin auttaa näis jutuis ku itellä samaa vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on itselläni ollut melko samanlainen "ongelma" kuin sulla. Ja on kyllä itellä edelleenkin sitä vaivaa. Eli just mulla kanssa alkaa saunassa esimerkiksi seisoo tosi helposti. Jotenki varmaan se lämpö voi osaltaan tietysti vaikuttaa, mutta varmaan löytyy muitakin syitä. Mulla kans on käyny kavereiden kans just uimahallissa ja saunassa että on alkanu jöpöttää. Tietysti se vähä nolottaa ja häiritsee, mutta kai se aika normaalia. Ja ainakin muutamalla muulla frendillä oon nähnyt sellaisia puolstondiksia. Kai se aika normi homma on. Ite pyrin pitää ajatuksia ainakin muualla. Alkaako sulla jotenkin siitä seisoo, jos näät muitten vehkeitä, Mulla itellä meinaan sekin saattaa vaikuttaa vaikka olen hetero. Hei ja jos sulla on jotain kysyttävää vastaan kyllä mielelläni ja pyrin auttaa näis jutuis ku itellä samaa vaivaa.

        mulla alkaa tosi helposti just siel saunassa seisoo olinpa mä sit yksin tai en, tai sit aina vähintää tulee sellanen puolistondis joka nyt on vähän helpompi peitellä esim uimahallin saunassa mut silti tän takia en tykkää käyä muuta ku yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla alkaa tosi helposti just siel saunassa seisoo olinpa mä sit yksin tai en, tai sit aina vähintää tulee sellanen puolistondis joka nyt on vähän helpompi peitellä esim uimahallin saunassa mut silti tän takia en tykkää käyä muuta ku yksin

        Seisooko sulla suihkunkin puolella? Et tosiaan oo runkkaamista enne sinne menoo koittanut, runkkaatko kuinka usein edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisooko sulla suihkunkin puolella? Et tosiaan oo runkkaamista enne sinne menoo koittanut, runkkaatko kuinka usein edes?

        Joku pappa taas aloittamassa r*nkkurinkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisooko sulla suihkunkin puolella? Et tosiaan oo runkkaamista enne sinne menoo koittanut, runkkaatko kuinka usein edes?

        mitähän sä sillä tiedolla teet :D


    • Anonyymi

      Runkkaa enne uimahallireissua ja kylmää suihkua jos meinaa nousta :D

    • Anonyymi

      Kilauta siltsulle

    • Anonyymi

      Käy vetäsee pikaiset uimahallin vessassa ennen pukuhuoneeseen menoa niin pitäis auttaa

    • Anonyymi

      Mun mielestä ihan normaalia ja luonnollista jos saunassa stondaa. Itellä ja parilla kaverillakin stondannut aina välillä saunassa eikä sitä tarvi hävetä tai peitellä.

      Huomannut sen, että uidessa tulee yleensä kusihätä ja kusihätä aiheuttaa mulla ainakin helpommin stondiksen. Joten kannattaa käydä ennen saunaa kusella niin ei välttämättä tuu niin helposti.

    • Anonyymi

      Odottakaas pojat muutama kymmenen vuotta niin olisitte onnellisia kun seisois edes saunassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe