välillä vaikka kesällä jos mul on esim farkut tms nii oon ilman boksereita et on niiku pelkät ne farkut jalas, oonks ainoo joka tätä tekee?
ilman boksereita
49
2538
Vastaukset
- Anonyymi
Itekkin välillä. Näkyy läpi ja alkaa seisomaan helposti et en tiedä…
- Anonyymi
Kesätöissä joka päivä farkuissa ilman alushousuja. Muutenkin yleisillä paikoilla kommandona. Usein myös talvella. Paljon rennompi ilman alushousuja.
- Anonyymi
Et oo yksin mulla kans usein pelkät farkut tai muut housut. Pullottaa paremmin ja kiva seurata kun saa katseita.
- Anonyymi
Myös talvella pakkasilla pelkät farkut?
- Anonyymi
Kesäaikaan aina kommandona. On paljon vapaamman tuntuista kun on pelkät farkut tai chinoot. Kyllä talvellakin monesti jätän bokserit veke. Jos on todella kylmä niin sit lasketteluhousuissa tarkenee aina ja ne on oikeestaan ihan parhaat kommandona. Sellaset todella paksut toppahousut siis.
- Anonyymi
Farkuissa aina kommandona koska bokserit rullautuu häiritsevästi ja kiristää palleja. Muutenkin parempi tuntuma farkuista iholle kun ei mitään ylimääräistä niiden alla.
- Anonyymi
Kun ostaa laadukkaat boxerit, niin ei rullaudu (Calvin Klein, kalliimmat sloggit yms... hyvät)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ostaa laadukkaat boxerit, niin ei rullaudu (Calvin Klein, kalliimmat sloggit yms... hyvät)
Silti mieluummin ilman boksereita kun on siihen tottunu. Pippeli saa olla vapaana farkkujen sisällä.
- Anonyymi
Oon joskus kokeillut käyttää housuja ilman boksereita mut yleensä mulla on bokserit alla.
- Anonyymi
Farkut aina ilman alushousuja.
- Anonyymi
Farkuissa en käytä alushousuja, koska ne on parhaimmillaan ilman. Alushousujen kanssa ei ois samanlaista tuntumaa. On myös helpompi käydä kusella kun voi vaan sujauttaa pippelin ulos farkkujen vetskarista eikä tarvii kaivella sitä mistään boksereista.
Lähes aina käytän mustia farkkuja koska ne näyttää hyvältä. Talvella tosi kylmillä pakkasilla joskus toppahousut jotka on sellaset maastokuvioiset. Oon kyl niitäkin pitäny ilman boksereita.- Anonyymi
Käytätkö muiden housujen kanssa boksereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö muiden housujen kanssa boksereita?
Joskus jos oon käyttäny verkkareita ulkona niin on ollu bokserit alla. Mutta yleisillä paikoilla useimmin käytän farkkuja, farkut ilman boksereita. Ja tietysti tänään viimeks :D
Talvella oli jonain päivänä varmaan -20 pakkasta niin käytin boksereita toppahousujen alla, mutta aika harvinaista sekin. Melkein aina pystyy olemaan ilman.
- Anonyymi
Välillä oon ollut farkuissa ilman boksereita. Muitten housujen kanssa mulla on yleensä bokserit jalas. Vois kyl nyt kesällä kokeilla olla useemmi ilman boksereita.
- Anonyymi
Tiukat vai väljät farkut? Mustat vai siniset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukat vai väljät farkut? Mustat vai siniset?
Tykkään melko tiukoista farkuista. Yleensä mulla on mustat mut käytän joskus myös sinisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään melko tiukoista farkuista. Yleensä mulla on mustat mut käytän joskus myös sinisiä.
Mitä muita housuja oot käyttäny ilman boksereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muita housuja oot käyttäny ilman boksereita?
Verkkareissa oon ollut muutaman kerran ilman boksereita. Mitä housuja sä oot käyttänyt ilman boksereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkareissa oon ollut muutaman kerran ilman boksereita. Mitä housuja sä oot käyttänyt ilman boksereita?
Kotona verkkarit tai kollarit, yleisillä paikoilla lähes aina farkut, joskus reisitaskuhousut, talvella kylmimmillä pakkasilla lasketteluhousut jos on tarttennu vähän kauemmin olla ulkona, esim joku ulkoilu päivä.
- Anonyymi
Kuulostaa epähygieniseltä tavalta kuin myös stringien käyttö
- Anonyymi
Ootteko käyttäny muita housuja kuin farkkuja ilman boksereita?
- Anonyymi
Montakin kertaa. Ei se niin harvinaista ole kuin vois luulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakin kertaa. Ei se niin harvinaista ole kuin vois luulla.
Mitä housuja oot käyttänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä housuja oot käyttänyt?
Kollarit, tuulihousut, maastokuvioiset reisitaskuhousut.. monenlaisia.
- Anonyymi
Kyllä olen. Oon käyttäny verkkareita useemman kerran ilman boksereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen. Oon käyttäny verkkareita useemman kerran ilman boksereita.
Entä jotain muita kuin verkkareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jotain muita kuin verkkareita?
Vaan farkkuja.
- Anonyymi
Parasta tos on se että voi taskujen kautta helposti kosketella pippeliä. Ja onhan se muutenkin mukavaa kun on sillei vapaampi tila. Eikä muut kuitenkaan tiedä että housujen alla ei oo mitään.
Tykkään myös käyttää tennareita ilman sukkia. Vähän sama juttu. - Anonyymi
Kävin eilen lenkillä silleen et mulla ei ollu boksereita verkkareiden alla.
- Anonyymi
Muita jotka ollu koulussa ilman boksereita?
- Anonyymi
Muutamia kertoja oon ollut ilman mutta yleensä mulla on kyl bokserit.
- Anonyymi
Minkälaisia housuja oot käyttänyt koulussa ilman boksereita?
- Anonyymi
Ehkä joskus kesällä farkkujen kanssa oon ollu ilman mut muuten en.
- Anonyymi
Ainakin nyt alkusyksystä ollu sen verran lämmin että farkkuja oon pitäny ilman boksereita, kuten kesälläkin. On suht paksut farkut, joten tarkenee, eikä pippeli ihan liian helposti erotu niiden läpi.
- Anonyymi
Yleensä mul siis on bokserit mut muutamii kertoja oon ollut ilman. Tuntuuhan se vähän erilaiselta kun pallit saa olla vapaana.
- Anonyymi
Minkälaisia housuja oot pitäny ilman boksereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia housuja oot pitäny ilman boksereita?
Farkkuja. Niin kuin muutkin on sanonut niin farkkujen läpi muna ei erotu helposti. Ainakin kerran on käynyt niin että käytin farkkuja ilman boksereita ja mulla alko seisoa. Onneksi se ei näkynyt kovin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farkkuja. Niin kuin muutkin on sanonut niin farkkujen läpi muna ei erotu helposti. Ainakin kerran on käynyt niin että käytin farkkuja ilman boksereita ja mulla alko seisoa. Onneksi se ei näkynyt kovin hyvin.
Julkisilla paikoilla tai koulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisilla paikoilla tai koulussa?
Koulussa. Ootko ite käyttäny housuja ilman boksereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis farkkuja melkein aina ilman boksereita, mutta muita housuja ei kovin usein. Oon kyllä monenlaisia testannu ilman alushousuja.
- Anonyymi
Pikkasen kylmä jo mutta vielä on menty ilman boksereita. Viimeks tänään. Sit kun on pakkasen puolella niin varmaan joutuu boksereita käyttää, koska muuten ei farkuissa enää tarkene. Tosin aion jossain vaiheessa testata millasta on käyttää lasketteluhousuja niin ettei oo mitään alushousuja niiden alla. On kuulemma yllättävän mukava, onhan niissä pehmeä vuori.
- Anonyymi
Ite oon jo pitänyt boksereita alla kun alkaa olla aika kylmä. Kesällä kyl olin useasti ilman. Lasketteluhousuja tai jotain muita ulkohousuja vois kyllä testata myös ilman boksereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon jo pitänyt boksereita alla kun alkaa olla aika kylmä. Kesällä kyl olin useasti ilman. Lasketteluhousuja tai jotain muita ulkohousuja vois kyllä testata myös ilman boksereita.
Niin vois. Aionkin testata heti kun oon saanu ostettua sellaset talvelle.
Äsken kun kävin ulkona oli kyl aika helvetin kylmä jo. Nolla astetta ja se tuuli, niin kyl toi tuntui jo aika kirpakalta pelkissä farkuissa :D Ei enää niin mukavaa, mutta kesällä se on.
Mitä housuja sä kesällä käytit ilman boksereita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vois. Aionkin testata heti kun oon saanu ostettua sellaset talvelle.
Äsken kun kävin ulkona oli kyl aika helvetin kylmä jo. Nolla astetta ja se tuuli, niin kyl toi tuntui jo aika kirpakalta pelkissä farkuissa :D Ei enää niin mukavaa, mutta kesällä se on.
Mitä housuja sä kesällä käytit ilman boksereita?Farkkuja ja verkkareita olen käyttänyt. Ootko sä kokeillut verkkareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farkkuja ja verkkareita olen käyttänyt. Ootko sä kokeillut verkkareita?
Verkkairessa/kollareissa vaan kotona. Yleisillä paikoilla farkut ja vielä tänäänkin kylmästä kelistä huolimatta kommandona.
- Anonyymi
Pakkasta ennustettu etelä-Suomeenkin. Nyt alkaa olla jo aika paha tän suhteen! Vähän kyl sellaseen haasteeseen menin et mahdollisimman pitkälle ilman boksereita ja se on edelleen aikomus.
- Anonyymi
Tänään ekaa kertaa toppahousut kommandona. Tuntu tosi oudolta mut varmaan tohonki tottuu sit ku on muutama kerta käyttäny.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja3992415Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?951655Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k4741436Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost101143- 521127
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1151043Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla48968- 58788
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia11778- 36748