ilman boksereita

Anonyymi

välillä vaikka kesällä jos mul on esim farkut tms nii oon ilman boksereita et on niiku pelkät ne farkut jalas, oonks ainoo joka tätä tekee?

177

4752

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itekkin välillä. Näkyy läpi ja alkaa seisomaan helposti et en tiedä…

      • Anonyymi

        Laita läpinäkyvät niin erottuu selkeämmin. Ja vetoketju niihin. Ajattele naapurin vanha maijaas namia nami nami namiaaaa.


    • Anonyymi

      Kesätöissä joka päivä farkuissa ilman alushousuja. Muutenkin yleisillä paikoilla kommandona. Usein myös talvella. Paljon rennompi ilman alushousuja.

    • Anonyymi

      Et oo yksin mulla kans usein pelkät farkut tai muut housut. Pullottaa paremmin ja kiva seurata kun saa katseita.

      • Anonyymi

        Myös talvella pakkasilla pelkät farkut?


    • Anonyymi

      Kesäaikaan aina kommandona. On paljon vapaamman tuntuista kun on pelkät farkut tai chinoot. Kyllä talvellakin monesti jätän bokserit veke. Jos on todella kylmä niin sit lasketteluhousuissa tarkenee aina ja ne on oikeestaan ihan parhaat kommandona. Sellaset todella paksut toppahousut siis.

    • Anonyymi

      Farkuissa aina kommandona koska bokserit rullautuu häiritsevästi ja kiristää palleja. Muutenkin parempi tuntuma farkuista iholle kun ei mitään ylimääräistä niiden alla.

      • Anonyymi

        Kun ostaa laadukkaat boxerit, niin ei rullaudu (Calvin Klein, kalliimmat sloggit yms... hyvät)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ostaa laadukkaat boxerit, niin ei rullaudu (Calvin Klein, kalliimmat sloggit yms... hyvät)

        Silti mieluummin ilman boksereita kun on siihen tottunu. Pippeli saa olla vapaana farkkujen sisällä.


    • Anonyymi

      Oon joskus kokeillut käyttää housuja ilman boksereita mut yleensä mulla on bokserit alla.

    • Anonyymi

      Farkut aina ilman alushousuja.

    • Anonyymi

      Farkuissa en käytä alushousuja, koska ne on parhaimmillaan ilman. Alushousujen kanssa ei ois samanlaista tuntumaa. On myös helpompi käydä kusella kun voi vaan sujauttaa pippelin ulos farkkujen vetskarista eikä tarvii kaivella sitä mistään boksereista.

      Lähes aina käytän mustia farkkuja koska ne näyttää hyvältä. Talvella tosi kylmillä pakkasilla joskus toppahousut jotka on sellaset maastokuvioiset. Oon kyl niitäkin pitäny ilman boksereita.

      • Anonyymi

        Käytätkö muiden housujen kanssa boksereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö muiden housujen kanssa boksereita?

        Joskus jos oon käyttäny verkkareita ulkona niin on ollu bokserit alla. Mutta yleisillä paikoilla useimmin käytän farkkuja, farkut ilman boksereita. Ja tietysti tänään viimeks :D

        Talvella oli jonain päivänä varmaan -20 pakkasta niin käytin boksereita toppahousujen alla, mutta aika harvinaista sekin. Melkein aina pystyy olemaan ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jos oon käyttäny verkkareita ulkona niin on ollu bokserit alla. Mutta yleisillä paikoilla useimmin käytän farkkuja, farkut ilman boksereita. Ja tietysti tänään viimeks :D

        Talvella oli jonain päivänä varmaan -20 pakkasta niin käytin boksereita toppahousujen alla, mutta aika harvinaista sekin. Melkein aina pystyy olemaan ilman.

        Kerroit että olette verkkareiden päällä laittaneet boxerit. No naapuri Maija varmasti tykkää kovasti.


    • Anonyymi

      Välillä oon ollut farkuissa ilman boksereita. Muitten housujen kanssa mulla on yleensä bokserit jalas. Vois kyl nyt kesällä kokeilla olla useemmi ilman boksereita.

      • Anonyymi

        Tiukat vai väljät farkut? Mustat vai siniset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukat vai väljät farkut? Mustat vai siniset?

        Tykkään melko tiukoista farkuista. Yleensä mulla on mustat mut käytän joskus myös sinisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään melko tiukoista farkuista. Yleensä mulla on mustat mut käytän joskus myös sinisiä.

        Mitä muita housuja oot käyttäny ilman boksereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muita housuja oot käyttäny ilman boksereita?

        Verkkareissa oon ollut muutaman kerran ilman boksereita. Mitä housuja sä oot käyttänyt ilman boksereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkareissa oon ollut muutaman kerran ilman boksereita. Mitä housuja sä oot käyttänyt ilman boksereita?

        Kotona verkkarit tai kollarit, yleisillä paikoilla lähes aina farkut, joskus reisitaskuhousut, talvella kylmimmillä pakkasilla lasketteluhousut jos on tarttennu vähän kauemmin olla ulkona, esim joku ulkoilu päivä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa epähygieniseltä tavalta kuin myös stringien käyttö

    • Anonyymi

      Ootteko käyttäny muita housuja kuin farkkuja ilman boksereita?

      • Anonyymi

        Montakin kertaa. Ei se niin harvinaista ole kuin vois luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakin kertaa. Ei se niin harvinaista ole kuin vois luulla.

        Mitä housuja oot käyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä housuja oot käyttänyt?

        Kollarit, tuulihousut, maastokuvioiset reisitaskuhousut.. monenlaisia.


      • Anonyymi

        Kyllä olen. Oon käyttäny verkkareita useemman kerran ilman boksereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen. Oon käyttäny verkkareita useemman kerran ilman boksereita.

        Entä jotain muita kuin verkkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jotain muita kuin verkkareita?

        Vaan farkkuja.


    • Anonyymi

      Parasta tos on se että voi taskujen kautta helposti kosketella pippeliä. Ja onhan se muutenkin mukavaa kun on sillei vapaampi tila. Eikä muut kuitenkaan tiedä että housujen alla ei oo mitään.

      Tykkään myös käyttää tennareita ilman sukkia. Vähän sama juttu.

    • Anonyymi

      Kävin eilen lenkillä silleen et mulla ei ollu boksereita verkkareiden alla.

    • Anonyymi

      Muita jotka ollu koulussa ilman boksereita?

      • Anonyymi

        Muutamia kertoja oon ollut ilman mutta yleensä mulla on kyl bokserit.


      • Anonyymi

        Minkälaisia housuja oot käyttänyt koulussa ilman boksereita?


    • Anonyymi

      Ehkä joskus kesällä farkkujen kanssa oon ollu ilman mut muuten en.

    • Anonyymi

      Ainakin nyt alkusyksystä ollu sen verran lämmin että farkkuja oon pitäny ilman boksereita, kuten kesälläkin. On suht paksut farkut, joten tarkenee, eikä pippeli ihan liian helposti erotu niiden läpi.

    • Anonyymi

      Yleensä mul siis on bokserit mut muutamii kertoja oon ollut ilman. Tuntuuhan se vähän erilaiselta kun pallit saa olla vapaana.

      • Anonyymi

        Minkälaisia housuja oot pitäny ilman boksereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia housuja oot pitäny ilman boksereita?

        Farkkuja. Niin kuin muutkin on sanonut niin farkkujen läpi muna ei erotu helposti. Ainakin kerran on käynyt niin että käytin farkkuja ilman boksereita ja mulla alko seisoa. Onneksi se ei näkynyt kovin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Farkkuja. Niin kuin muutkin on sanonut niin farkkujen läpi muna ei erotu helposti. Ainakin kerran on käynyt niin että käytin farkkuja ilman boksereita ja mulla alko seisoa. Onneksi se ei näkynyt kovin hyvin.

        Julkisilla paikoilla tai koulussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisilla paikoilla tai koulussa?

        Koulussa. Ootko ite käyttäny housuja ilman boksereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa. Ootko ite käyttäny housuja ilman boksereita?

        Aika usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa. Ootko ite käyttäny housuja ilman boksereita?

        Siis farkkuja melkein aina ilman boksereita, mutta muita housuja ei kovin usein. Oon kyllä monenlaisia testannu ilman alushousuja.


    • Anonyymi

      Pikkasen kylmä jo mutta vielä on menty ilman boksereita. Viimeks tänään. Sit kun on pakkasen puolella niin varmaan joutuu boksereita käyttää, koska muuten ei farkuissa enää tarkene. Tosin aion jossain vaiheessa testata millasta on käyttää lasketteluhousuja niin ettei oo mitään alushousuja niiden alla. On kuulemma yllättävän mukava, onhan niissä pehmeä vuori.

      • Anonyymi

        Ite oon jo pitänyt boksereita alla kun alkaa olla aika kylmä. Kesällä kyl olin useasti ilman. Lasketteluhousuja tai jotain muita ulkohousuja vois kyllä testata myös ilman boksereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon jo pitänyt boksereita alla kun alkaa olla aika kylmä. Kesällä kyl olin useasti ilman. Lasketteluhousuja tai jotain muita ulkohousuja vois kyllä testata myös ilman boksereita.

        Niin vois. Aionkin testata heti kun oon saanu ostettua sellaset talvelle.

        Äsken kun kävin ulkona oli kyl aika helvetin kylmä jo. Nolla astetta ja se tuuli, niin kyl toi tuntui jo aika kirpakalta pelkissä farkuissa :D Ei enää niin mukavaa, mutta kesällä se on.

        Mitä housuja sä kesällä käytit ilman boksereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vois. Aionkin testata heti kun oon saanu ostettua sellaset talvelle.

        Äsken kun kävin ulkona oli kyl aika helvetin kylmä jo. Nolla astetta ja se tuuli, niin kyl toi tuntui jo aika kirpakalta pelkissä farkuissa :D Ei enää niin mukavaa, mutta kesällä se on.

        Mitä housuja sä kesällä käytit ilman boksereita?

        Farkkuja ja verkkareita olen käyttänyt. Ootko sä kokeillut verkkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Farkkuja ja verkkareita olen käyttänyt. Ootko sä kokeillut verkkareita?

        Verkkairessa/kollareissa vaan kotona. Yleisillä paikoilla farkut ja vielä tänäänkin kylmästä kelistä huolimatta kommandona.


    • Anonyymi

      Pakkasta ennustettu etelä-Suomeenkin. Nyt alkaa olla jo aika paha tän suhteen! Vähän kyl sellaseen haasteeseen menin et mahdollisimman pitkälle ilman boksereita ja se on edelleen aikomus.

    • Anonyymi

      Tänään ekaa kertaa toppahousut kommandona. Tuntu tosi oudolta mut varmaan tohonki tottuu sit ku on muutama kerta käyttäny.

    • Anonyymi

      Joskus kesällä oon ollu ilman boksereita mutta nyt on kyl niin kylmä ettei ilman niitä oikein pärjää. :D

      • Anonyymi

        Mä otin ton ilman boksereita haasteen ja oon jatkanu edelleen vaikka on kylmä. Mutta oon siis ulkona käyttäny todella paksuja lasketteluhousuja. Ei farkuissa menis enää näillä pakkasilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin ton ilman boksereita haasteen ja oon jatkanu edelleen vaikka on kylmä. Mutta oon siis ulkona käyttäny todella paksuja lasketteluhousuja. Ei farkuissa menis enää näillä pakkasilla.

        Aika jännää. :D Ootko ollu pitkään käyttämättä niitä ja millon käytit niitä viimeks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännää. :D Ootko ollu pitkään käyttämättä niitä ja millon käytit niitä viimeks?

        Oiskohan ollu viime talvena kun käytin alushousuja viimeks. Ainakaan kesällä ja syksyllä en käyttäny. Enkä aio käyttää lähi aikoina vaikka on pakkasta ulkona. Ilman boksereita haaste jatkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan ollu viime talvena kun käytin alushousuja viimeks. Ainakaan kesällä ja syksyllä en käyttäny. Enkä aio käyttää lähi aikoina vaikka on pakkasta ulkona. Ilman boksereita haaste jatkuu!

        Joo. Ehkä vois itekin tota välillä kokeilla sitten kun keväällä on vähän lämpimämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ehkä vois itekin tota välillä kokeilla sitten kun keväällä on vähän lämpimämpää.

        Talvella voi tehä niinkin että kahet housut päällekkäin. Väljempien farkkujen alle mahtuu verkkarit tai chinoot. Sit tarkenee ilman boksereita.


    • Anonyymi

      Olet ihan ainoa, koska me muut ollaankin kesäisin ilman farkkuja.

      • Anonyymi

        Aika ison osan ajasta viime kesänä käytin farkkuja.


    • Anonyymi

      Eikö toi ole homojen hommaa, et kun farkut alas on pyrstö tarjolla heti bareback tyyliin.

    • Anonyymi

      Voi lapsiriepu.

      • Anonyymi

        Kyllä nuorten keskusteluissa suurin osa on lapsia.
        Eikä meillä ole isoja kaluja, eikä ole tarvetta tuntea farkkujen hinkkaavaa vaikutusta munassa että olisi seisokki ja varmaan useammalta "lapselta" siis nuorelta tuli monta kertaa päivässä mällit housuun. Minulla ei ainakaan ole tarvetta esitellä semi-jäykkää kalua toisille koska ei siinä ole paljoa katsomista, muilla kuin pedofiileillä. Tietysti on minun ikäisiä alle 16v poikia joita kiinnostaa esitellä kaluaan jokaiselle jopa pedofiileille toivossa että saisi heiltä seksiä.


    • Anonyymi

      Mukavuusasia toi erityisesti on.

      • Anonyymi

        Mikä se mukavuus siinä sitten on?


    • Anonyymi

      Ei tuntunut kivalta yhtään kun olin ilman boksereita.

    • Anonyymi

      samoin

      • Anonyymi

        Hinkkasiko farkut terskaa? Mulla ainakin hinkkasi, ei se ollut mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinkkasiko farkut terskaa? Mulla ainakin hinkkasi, ei se ollut mukavaa.

        Voi olla ettei sit sovi kaikille.


    • Anonyymi

      Yleensä mulla on bokserit mutta joskus oon kokeillut olla ilman. Farkut on hinkannut vähän mut verkkarit on tuntunut aika hyviltä.

    • Anonyymi

      Yks kaveri käyttää kollareita tai tuulihousuja kommandona mut ei ikinä pystyis tekee sitä farkuissa. Mä taas käytän farkkuja kommandona mut en kollareita.

    • Anonyymi

      Tänään sen verran leudompi sää että käytin farkkuja ilman boksereita. Jos ei vähän aikaan noin oo tehny niin kyl farkut tuntu jotenkin kovalta. Kylmä ei kuitenkaan tullu vaikka aika paljon joutu ulkona kävelee. Jos huomenna vielä nollakeli niin luultavasti sama homma.

      • Anonyymi

        Nice. Ehkä vois itekkin kokeilla jos tulee vähän lämpimämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice. Ehkä vois itekkin kokeilla jos tulee vähän lämpimämpää.

        No ainakin etelä-Suomessa nollakeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice. Ehkä vois itekkin kokeilla jos tulee vähän lämpimämpää.

        Voithan sä pakkasillakin jos löytyy paksut ulkohousut.


    • Anonyymi

      Nyt kun on maaliskuu voin todeta että talvi ilman boksereita haaste toteutui sillei 90 prosenttisesti. Eli ei aivan täysin mut melkein.

      Nollakelissä ja plusasteilla aina farkut ilman alushousuja. Pakkasilla muutamia kertoja oli pakko käyttää boksereita koska urheilushortsit ei oikeen mahtunu farkkuihin ja varsinkin kovemmilla pakkasilla farkut ihan liian kylmät kommandona. Ehkä jos ois väljemmät farkut niin urheilushortsit ois mahtunu alle ja haaste toteutunu täysin mut mun mielestä aika hyvä näinkin. Vai laskettaisko urheilushortsit joka tapauksessa alushousiksi? :D

      Siitä oon lähes 100% varma että kevät ja kesä joka päivä ilman boksereita! Tuskin maaliskuussa enää kovin kylmiä pakkasia tulee. Jos tulee niin sit vaan täytyy pikkasen kärsiä :D Bokserit seuraavan kerran ehkä ens marraskuussa.

      • Anonyymi

        Meitsi testasi myös kommandona ja pakkasilla oli kalu kovana siis stondis mutta koko oli semi, jotenkin puolitiehen jäänyt ja pallit ihan kalun juuressa, tuntu ihan kivalta.
        Yhtenä kertana kun olin kommandona ja mentiin kaverin kanssa uimaan, niin se totesi et sun löysä kalu nostettu pystyyn ja kokeili onko todella stondis, sanoi et kylmä on ja jäykkä, tuntuu et stondaa. Tuntu erikoiselta sen kokeilu jotenkin kuin kalu olisi halunnut heti kasvaa ja näki hiukan, mut ei kasvanut yhtään. Se naureskeli sitten suihkussa ja saunassa et mun stondis on sulanut pois. Sanoi et oli hyvän näköinen sellainen "kommando stondis ja olisi kiva nähdä se oikea stondis. Jos ensi kerralla on sama tilanne haluan kokeilla et kuin äkkiä kalu kasvaa oikeaan mittaan ja samalla kaveri saa nähdä sen oikean stondiksen, kiihottaa koko ajatus. Ei meitsillä ole koskaan ollut mitään kundien kanssa vain tyttöjen kanssa käsipeliä vain.
        Oon ajatellut jos kaveri haluaa niin se voi runkata tai ottaa suuhun, luulen et se sitä haluaa ja samalla saisin nauttia orgasmista.
        Se selvisi samalla et se on ainakin bi tai voi olla homokin, myös se aina hallissa katselee poikien ja miesten kaluja ja arvioi niitä.
        Ollaan vuoden ikä erolla se vanhempi 15v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitsi testasi myös kommandona ja pakkasilla oli kalu kovana siis stondis mutta koko oli semi, jotenkin puolitiehen jäänyt ja pallit ihan kalun juuressa, tuntu ihan kivalta.
        Yhtenä kertana kun olin kommandona ja mentiin kaverin kanssa uimaan, niin se totesi et sun löysä kalu nostettu pystyyn ja kokeili onko todella stondis, sanoi et kylmä on ja jäykkä, tuntuu et stondaa. Tuntu erikoiselta sen kokeilu jotenkin kuin kalu olisi halunnut heti kasvaa ja näki hiukan, mut ei kasvanut yhtään. Se naureskeli sitten suihkussa ja saunassa et mun stondis on sulanut pois. Sanoi et oli hyvän näköinen sellainen "kommando stondis ja olisi kiva nähdä se oikea stondis. Jos ensi kerralla on sama tilanne haluan kokeilla et kuin äkkiä kalu kasvaa oikeaan mittaan ja samalla kaveri saa nähdä sen oikean stondiksen, kiihottaa koko ajatus. Ei meitsillä ole koskaan ollut mitään kundien kanssa vain tyttöjen kanssa käsipeliä vain.
        Oon ajatellut jos kaveri haluaa niin se voi runkata tai ottaa suuhun, luulen et se sitä haluaa ja samalla saisin nauttia orgasmista.
        Se selvisi samalla et se on ainakin bi tai voi olla homokin, myös se aina hallissa katselee poikien ja miesten kaluja ja arvioi niitä.
        Ollaan vuoden ikä erolla se vanhempi 15v.

        Minulla on ollut myös paljon tavallista pienempi kylmällä ilmalla ja se on jatkunut pitkään sitten lämpimällä. Ei tarvinnut paljoa vedellä kun tuli. Miten teillä toisilla on ollut?


      • Anonyymi

        Tosi hyvin sulla on mennyt, jos oot noin hyvin onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut myös paljon tavallista pienempi kylmällä ilmalla ja se on jatkunut pitkään sitten lämpimällä. Ei tarvinnut paljoa vedellä kun tuli. Miten teillä toisilla on ollut?

        Ei munkaan kalu oo täydessä mitassa pakkasilla vaikka seisoo. Kokeilin tota kylmärunkkausta ja se toimii hyvin, suosittelen.
        Olisko seisokki ollut noin 3/4 pallit ainaki ku pallot ja kalun juuressa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitsi testasi myös kommandona ja pakkasilla oli kalu kovana siis stondis mutta koko oli semi, jotenkin puolitiehen jäänyt ja pallit ihan kalun juuressa, tuntu ihan kivalta.
        Yhtenä kertana kun olin kommandona ja mentiin kaverin kanssa uimaan, niin se totesi et sun löysä kalu nostettu pystyyn ja kokeili onko todella stondis, sanoi et kylmä on ja jäykkä, tuntuu et stondaa. Tuntu erikoiselta sen kokeilu jotenkin kuin kalu olisi halunnut heti kasvaa ja näki hiukan, mut ei kasvanut yhtään. Se naureskeli sitten suihkussa ja saunassa et mun stondis on sulanut pois. Sanoi et oli hyvän näköinen sellainen "kommando stondis ja olisi kiva nähdä se oikea stondis. Jos ensi kerralla on sama tilanne haluan kokeilla et kuin äkkiä kalu kasvaa oikeaan mittaan ja samalla kaveri saa nähdä sen oikean stondiksen, kiihottaa koko ajatus. Ei meitsillä ole koskaan ollut mitään kundien kanssa vain tyttöjen kanssa käsipeliä vain.
        Oon ajatellut jos kaveri haluaa niin se voi runkata tai ottaa suuhun, luulen et se sitä haluaa ja samalla saisin nauttia orgasmista.
        Se selvisi samalla et se on ainakin bi tai voi olla homokin, myös se aina hallissa katselee poikien ja miesten kaluja ja arvioi niitä.
        Ollaan vuoden ikä erolla se vanhempi 15v.

        Joo tänään koulussa kommandona ja stondis tietysti, se "kaveri" huomasi ja kysyi oletko kommandona ja kokeili samalla huomasi et on löysät farkut ja tunki suoraan stondikselle, totesin et tuntuupa hyvältä lämmin käsi, sain hymyn kanssa kysymyksen "tiedätkö miltä tuntuu lämpimässä suussa" vastasin et en ja varmaan kohta tiedän. Nyt tiedän ja kyllä kahdesta kerrasta jos ei tiedä, sitä ei sitten koskaan tule tietämään kuin hyvältä se tuntuu.


    • Anonyymi

      Mä tein äsken puolen tunnin kävelyn ulkona, lämpötila -4, jonkun verran tuulta. Farkut kommandona eli pippeli ns. vapaana. Vähän siinä rajoilla onko mukavaa, mutta toppahousut rikki eli niitä ei oikeen voi käyttää, eikä sellasia viitsi enää tänä talvena ostaa uusia. Koitin kädellä farkkujen taskun läpi ja itellä kans kivekset oli noussu ihan ylös pippelin juureen, toisin kuin lämpimällä säällä.

      • Anonyymi

        Miten pippeli, oliko jäykkänä ja mikä oli koko?
        Myös eilen kommandona liikkeellä ja pallit kalun juuressa, pippeli jäykkänä mutta kääpiönä, olisiko ollut 8-9cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pippeli, oliko jäykkänä ja mikä oli koko?
        Myös eilen kommandona liikkeellä ja pallit kalun juuressa, pippeli jäykkänä mutta kääpiönä, olisiko ollut 8-9cm.

        Jäykkänä koska farkkujen kova pinta aina tekee sen mutta pienempi kuin mitä lämpimänä ois. En silti mitannu :D


    • Anonyymi

      Nyt keväällä vois kyl itekin kokeilla tätä.

      • Anonyymi

        Pari astetta plussaa riittää tohon helposti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari astetta plussaa riittää tohon helposti!

        Joo. Mitä housuja te käytätte ilman boksereita? Käytättekö kaikkia housuja vai vaan esim. farkkuja tai kollareita ilman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Mitä housuja te käytätte ilman boksereita? Käytättekö kaikkia housuja vai vaan esim. farkkuja tai kollareita ilman?

        Yleisillä paikoilla melkein aina farkut. Tammikuussa muutaman kerran oli toppahousut jotka tuntui yllättävän mukavilta.

        Kollareita en käytä muualla kuin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisillä paikoilla melkein aina farkut. Tammikuussa muutaman kerran oli toppahousut jotka tuntui yllättävän mukavilta.

        Kollareita en käytä muualla kuin kotona.

        Farkut tai chinot sopii hyvin kommandona oloon, chinoissa näkyy selvästi kun stondaa.
        Eilen koulussa oli minulla chinot ja sain jopa palautetta.
        Meillä on yhdessä koko peruskoulu ja lukio ja nuoremmilta pojilta saa yleensä kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Farkut tai chinot sopii hyvin kommandona oloon, chinoissa näkyy selvästi kun stondaa.
        Eilen koulussa oli minulla chinot ja sain jopa palautetta.
        Meillä on yhdessä koko peruskoulu ja lukio ja nuoremmilta pojilta saa yleensä kommenttia.

        Mä taas tykkään farkuista enemmän koska ne on kovemmat ja hieroo pippeliä omalla tavalla. Monesti tulee farkkuihin joitain kiimatippoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas tykkään farkuista enemmän koska ne on kovemmat ja hieroo pippeliä omalla tavalla. Monesti tulee farkkuihin joitain kiimatippoja.

        Ite kans usein laitan farkut tai farkkuhaalarit ilman boksereita jotenki kiihottaa kun se kangas hieroo kikkeliä ja joskus mul tullu kiimalimaa sillee et niihin tullu märkä läikkä mitä sit yrittäny peitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kans usein laitan farkut tai farkkuhaalarit ilman boksereita jotenki kiihottaa kun se kangas hieroo kikkeliä ja joskus mul tullu kiimalimaa sillee et niihin tullu märkä läikkä mitä sit yrittäny peitellä.

        Aika erikoinen valinta toi farkkuhaalarit. En kuitenkaan tarkoita että huono, vaan mielenkiintoinen juttu. Itellä kun ei sellasista kokemusta. Tavallisia farkkuja paljon käyttäny kommandona ja muutamia kertoja pakkasilla sellasia periaatteessa haalarityyppisiä lasketteluhousuja joiden alla alasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoinen valinta toi farkkuhaalarit. En kuitenkaan tarkoita että huono, vaan mielenkiintoinen juttu. Itellä kun ei sellasista kokemusta. Tavallisia farkkuja paljon käyttäny kommandona ja muutamia kertoja pakkasilla sellasia periaatteessa haalarityyppisiä lasketteluhousuja joiden alla alasti.

        Jooh no kandee kokeilla erilaisii vatteita mut moni tuntuu olevan kommandona just lasketteluhousuis. Tosi kiimasta kun kangas hieroo vehjettä tosi usein alkaa valuun kiimalimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh no kandee kokeilla erilaisii vatteita mut moni tuntuu olevan kommandona just lasketteluhousuis. Tosi kiimasta kun kangas hieroo vehjettä tosi usein alkaa valuun kiimalimaa.

        Sepä just. Parasta kun vehje on täysin paljaana ja vapaana päälihousuissa. Tykkään siitä ettei oo alushousuja tavallaan estämässä tai rajoittamassa sitä miltä päälihousut tuntuu. Mun mielestä vaan luonnollisempi fiilis kommandona. Noissa lasketteluhousuissa on mahtavaa se miten paksut ja lämpimät ne on. Voi vaikka istua johonkin lumiselle ja jäiselle pinnalle ilman että kylmyys tuntuu pahalta.

        Usein käytän myös hupparia ilman paitaa koska se on vaan mukavampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä just. Parasta kun vehje on täysin paljaana ja vapaana päälihousuissa. Tykkään siitä ettei oo alushousuja tavallaan estämässä tai rajoittamassa sitä miltä päälihousut tuntuu. Mun mielestä vaan luonnollisempi fiilis kommandona. Noissa lasketteluhousuissa on mahtavaa se miten paksut ja lämpimät ne on. Voi vaikka istua johonkin lumiselle ja jäiselle pinnalle ilman että kylmyys tuntuu pahalta.

        Usein käytän myös hupparia ilman paitaa koska se on vaan mukavampi.

        Joo. ainoo tietty et joutuu laittaa pesuun noita farkkuja ja haalareita useemmin kun tietty ilman alkkareita kaikki tipat imeytyy kankaaseen tosi nopeeta ja sit ne voi alkaa tuoksuun :D


    • Anonyymi

      Tänään taas kommandona kouluun pullistumaa näyttämään.

      • Anonyymi

        no sul varmaan aika iso ja kommandona se viel korostuu!


    • Anonyymi

      Itellä viileämmällä kelillä pullottaa enemmän kun on isot kivekset ja ne nousee ylemmäs niin tekee kunnon pullotuksen. Kulli on taas grower eli täysin levossa on 7cm katkarapu joka vaan lepää kassien päällä. Eli siitä ei johdu pullotus. Kesällä taas lämpimässä kassit laskee ja kulli paisuu vähän innostuessa 12-13cm mutta silti roikkuu alaspäin, pullotus ei oo yhtä iso sillon, kullin muoto kyllä näkyy. Stondiksessa reilu 16cm joka kyllä on mahdotonta piilottaa. Aika usein meen kommandona silti.

      • Anonyymi

        Ootko ihan pahimmillakin pakkasilla ollu kommandona ulkona? Ite olin joskus tammikuussa mutta käytin lasketteluhousuja koska farkuissa ei ois pystyny. Nyt tietysti tarkenee farkuissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihan pahimmillakin pakkasilla ollu kommandona ulkona? Ite olin joskus tammikuussa mutta käytin lasketteluhousuja koska farkuissa ei ois pystyny. Nyt tietysti tarkenee farkuissakin.

        Juu pakkasilla lasketteluhousuja ja suosikki sellaiset on jossa sisäpuolella pehmeä tekoturkiskangas ja kikkeli seisoo pelkästä ajatuksesta koko 12cm. Oon monesti sotkenut ne kaupassa jos näen jotain kivaa. Tänään on pakkasta joten lasketteluhousu päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pakkasilla lasketteluhousuja ja suosikki sellaiset on jossa sisäpuolella pehmeä tekoturkiskangas ja kikkeli seisoo pelkästä ajatuksesta koko 12cm. Oon monesti sotkenut ne kaupassa jos näen jotain kivaa. Tänään on pakkasta joten lasketteluhousu päivä.

        Okei! Kiinnostava kuulla että joku muukin on sellasia testannu. Harmi kun itellä hajos lasketteluhousut pari viikkoa sitten, mutta joskus tammi-helmikuussa muutamia kertoja käytin niitä ulkona kommandona. Toppavuorelliset lasketteluhousut joten ne oli pakkasillakin yllättävän lämpimät. Nyt ne on sen verran rikki ettei oikeen kehtaa enää käyttää. Täytyy kyl ens talvena ostaa uudet ja jotku parempi laatuiset kestävämmät.

        Farkuissa kommandona ois tarkotus tänään käydä ulkona vaikka on aika kylmä ja tuulee.


      • Anonyymi

        joo tollasel aika vaikee piilottaa jos ei oo mitää alkkareita alla ja alkaa seisoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo tollasel aika vaikee piilottaa jos ei oo mitää alkkareita alla ja alkaa seisoon

        Väljemmissä housuissa varsinkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pakkasilla lasketteluhousuja ja suosikki sellaiset on jossa sisäpuolella pehmeä tekoturkiskangas ja kikkeli seisoo pelkästä ajatuksesta koko 12cm. Oon monesti sotkenut ne kaupassa jos näen jotain kivaa. Tänään on pakkasta joten lasketteluhousu päivä.

        Mul on kokemusta sellasista jossa liukaspintanen toppavuori. Liukuu hyvin paljaalla iholla ja kerää paljon kiimatippoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on kokemusta sellasista jossa liukaspintanen toppavuori. Liukuu hyvin paljaalla iholla ja kerää paljon kiimatippoja.

        Näin väljissä chinoissa 2 poikaa Kampissa ja molemmilla stondis ja kohta oli mulla myös.
        Pojat selvästi olivat kommandona ja esittelemässä kikkeleitään, kerrassaan kiihottavaa.


    • Anonyymi

      Joskus kesäisin kun oon käynyt uimassa sillai ettei oo ollut uimakamoja mukana nii on tullut uitua boksereis ja sitten uinnin jälkeen oon ottanut ne märät bokserit pois ja laittanu jalkaan vaan shortsit tai farkut. Tuntuu aika jännältä olla kommandona, kollareissa varsinkin. Saa vaan olla tarkkana ettei oo haaroista revennyt housut🤣

      • Anonyymi

        Tää kuullostaa jännältä. 😅 Ootko monestikin tehnyt noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kuullostaa jännältä. 😅 Ootko monestikin tehnyt noin?

        Aina olen kommandona ja usein olen kotona alasti, nukun alasti.
        Olen myös ollut koulukavereiden kanssa mökillä ja ollaan oltu kaikki alasti. Se alkoi saunan jälkeen ja kerroin että olen kotona usein alasti ja kaverit innostui asiasta, eikä ole ollut mitään seksiä, vaikka joskus tuntuu siltä, et kaverit olisi halukkaita myös siihen, tekisi mieli ainakin kokeilla sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olen kommandona ja usein olen kotona alasti, nukun alasti.
        Olen myös ollut koulukavereiden kanssa mökillä ja ollaan oltu kaikki alasti. Se alkoi saunan jälkeen ja kerroin että olen kotona usein alasti ja kaverit innostui asiasta, eikä ole ollut mitään seksiä, vaikka joskus tuntuu siltä, et kaverit olisi halukkaita myös siihen, tekisi mieli ainakin kokeilla sitä.

        Olen koko kesän mökillä ja kavereita tulee myös ja ajatus on että ollaan alasti keskenään aina kun muilta ei ole paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koko kesän mökillä ja kavereita tulee myös ja ajatus on että ollaan alasti keskenään aina kun muilta ei ole paikalla.

        Toi just siistii kavereiden kans ei tartte häpeillä yhtään kun kaikki kuiteski nähny toisensa alasti muutenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kuullostaa jännältä. 😅 Ootko monestikin tehnyt noin?

        No useemman kerran joo, joskus yksin ja muutaman kerran kavereiden kans. Joka kesä ainaki pari kertaa


    • Anonyymi

      Koulussa on muutama 5 ja 6 luokkalaisia jotka ovat kommandona ja kahdella on aina stondis ja puuhastelevat keskenään vessassa aika usein.

      • Anonyymi

        Hormonit pojilla hyrrää.


      • Anonyymi

        Ovat pojat saaneet yhden lisää kommando joukkoonsa ja tänään onkin niitä 5 kundia, kahdella farkut ja lopuilla chinot, se uusi kaveri chinoissa ja sillä on iso.
        Juteltiin nii sillä pyrki kokonaan pystyyn, mutta hänen onneksi laski nytkähdellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat pojat saaneet yhden lisää kommando joukkoonsa ja tänään onkin niitä 5 kundia, kahdella farkut ja lopuilla chinot, se uusi kaveri chinoissa ja sillä on iso.
        Juteltiin nii sillä pyrki kokonaan pystyyn, mutta hänen onneksi laski nytkähdellen.

        Oli muuten n.12-13cm pitkä ja ohut 2cm vähä karvoi... söpö pili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat pojat saaneet yhden lisää kommando joukkoonsa ja tänään onkin niitä 5 kundia, kahdella farkut ja lopuilla chinot, se uusi kaveri chinoissa ja sillä on iso.
        Juteltiin nii sillä pyrki kokonaan pystyyn, mutta hänen onneksi laski nytkähdellen.

        Mitä oikein juttelit sille että sillä nousi pystyyn?


    • Anonyymi

      Se on kans hyvä kun kädet taskuissa pystyy helposti tunnustelamaan vehkeitä.

      • Anonyymi

        Kyllä pojat osaa sen.


    • Anonyymi

      Laittakaa vetoketju niihin boxereihin niin naapuri Maijalle tulee jännä päivä. Do you what i mean. Maija naapuri herkkusuu tekee nami nami namia.

    • Anonyymi

      Otakkote suihin niiltä pojilta ja naisilta

    • Anonyymi

      Äsken kävin kävelyllä eikä ollu boksereita alla. Kivekset ihan ylhäällä pippelin juuressa. Oisko jotain -1 lämpötila ulkona.

      • Anonyymi

        Oliks farkut jalas ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks farkut jalas ?

        Joo. Sen huomaa ettei ne mitkään varsinaiset talvihousut oo kommandona pidettäviks. Onneks ennusteet lupaa jo plusasteita tälle ja ens viikolle. Tänään myös pippeli vapaana farkuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sen huomaa ettei ne mitkään varsinaiset talvihousut oo kommandona pidettäviks. Onneks ennusteet lupaa jo plusasteita tälle ja ens viikolle. Tänään myös pippeli vapaana farkuissa.

        joo siin vähä kylmä kutistaa vehkeitä (ainaskin itel)


    • Anonyymi

      Kyllä näi viileellä kelillä jos ilman boksereita kulkee tuolla niin kyllä vehkeet kutistuu 😂
      Käy melkein samalla lailla kun jos oikein kylmässä vedessä ui. On vaikeempaa kustaki😂

      • Anonyymi

        joo kyl sillee käy 💀


    • Anonyymi

      Kävin tänään lenkillä ilman boksereita ja ihan hyvältä tuntui.

    • Anonyymi

      Koko pääsiäinen kommandona ja pallit maalattu, niin stondis on taattu.

      • Anonyymi

        Kuulostaa mukavalta.


    • Anonyymi

      Olin boksereissa kavereiden kanssa ja oli jäykkis koko illan enkä ollut ainoa. Nyt maalataan munia porukalla.
      Ihan öljyväreillä saa aamulla nähä sitten tulokset.
      Tytöt on ihan kiimassa ku kaikki pojat alasti ja stondis kaikilla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kivalta.


    • Anonyymi

      Tänään jo aika lämmin keli ulkona eikä ollu enää millään tavalla epämukavan kylmä liikkua ulkona farkuissa ilman boksereita.

      Muita jotka tänään tai viime aikoina ollu kommandona julkisilla paikoilla?

      • Anonyymi

        Ite ollu kans muutamii kertoi farkuis ilman boksuja jotenkin kiihottavaa kun kangas hankaa vehejettä. Ihan väkisin itellä kovettuu ja sit pullottaa kivasti.


      • Anonyymi

        Muutamia kertoja oon ollut mutta vois kokeilla useamminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite ollu kans muutamii kertoi farkuis ilman boksuja jotenkin kiihottavaa kun kangas hankaa vehejettä. Ihan väkisin itellä kovettuu ja sit pullottaa kivasti.

        Ite huomannu että joskus tullu ihan kunnolla kiimatippoja farkkuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite huomannu että joskus tullu ihan kunnolla kiimatippoja farkkuihin.

        Joo sama! Näkyny joskus märkä kohta kankaassa


    • Anonyymi

      Kouluun matkalla ja kommandona.

      • Anonyymi

        Pullottiko hyvin koulus kommandona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullottiko hyvin koulus kommandona?

        Joo ja tulikin arvosteluja siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja tulikin arvosteluja siitä.

        No sul pullotti sit näkyvästi! Onks sul iso? toivottavasti ne oli positiivisii arvosteluja xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sul pullotti sit näkyvästi! Onks sul iso? toivottavasti ne oli positiivisii arvosteluja xD

        Joo pullotti ja ei oo iso 11cm+esari oli ne positiivisia jos puristelut kalusta ovat sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pullotti ja ei oo iso 11cm esari oli ne positiivisia jos puristelut kalusta ovat sellaisia.

        No joo sait huomioo!


    • Anonyymi

      hyi

    • Anonyymi

      Farkkujen kans ei niin kiva, mutta kesällä pidän löysiä collegeshortseja ilman alushousuja. Stondis on aika huomiota herättävä. Ja muutenkin munat pullottaa aika kivasti.

      • Anonyymi

        Oot kuitenkin testannu farkuissa kommandona? Itelläkin ekan kerran tuntui oudolta mutta pienen tottumisen jälkeen en oo kovinkaan usein boksereita käyttäny farkkujen alla. Lähes aina ilman.


      • Anonyymi

        Collareis näkyy kyl selvästi! Sulla taitaa olla aika kookas velttonakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Collareis näkyy kyl selvästi! Sulla taitaa olla aika kookas velttonakin?

        Isohkot kassit, niin kalu ei pääse painumaan reisien väliin vaan työntyy vähän eteenpäin. Ja erottuu siksi löysissäkin collareissa hyvin. Keskimittainen mutta paksu. Sellainen käristemakkaran kokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isohkot kassit, niin kalu ei pääse painumaan reisien väliin vaan työntyy vähän eteenpäin. Ja erottuu siksi löysissäkin collareissa hyvin. Keskimittainen mutta paksu. Sellainen käristemakkaran kokoinen.

        Okei xD


    • Anonyymi

      Meitä oli 8 jätkää koulussa kommandona ja jokaisella pullotti enempi tai vähempi, saatiin paljon katseita aikaiseksi kun liikuttiin yhdessä.

      • Anonyymi

        Uskon et oli kunnon bulge kaikilla! Muijat sai silmänruokaa!


      • Anonyymi

        Aika jännää. Olitteko sopinut että kaikki on kommandona ja millaset housut teillä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännää. Olitteko sopinut että kaikki on kommandona ja millaset housut teillä oli?

        Oltiin sovittu kommandona ja kaikilla on chinot kuten oli myös tänään, mutta tarkoitus olisi pitää farkku- collaripäiviä ja sään suosiessa shortsipäiviä. Porukka lisääntyi tänään kahdella uudella tulokkaalla ja uskon että ennen koulun loppua meitä on aika paljon. Tänään yksi heitti et kesällä sitten naku uintia ja se sai hyvin kannatusta. Monet olivat et ensin harjoitellaan omassa porukassa, ainakin keskustellaan asiasta miten naku uinnit järjestetään ja missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin sovittu kommandona ja kaikilla on chinot kuten oli myös tänään, mutta tarkoitus olisi pitää farkku- collaripäiviä ja sään suosiessa shortsipäiviä. Porukka lisääntyi tänään kahdella uudella tulokkaalla ja uskon että ennen koulun loppua meitä on aika paljon. Tänään yksi heitti et kesällä sitten naku uintia ja se sai hyvin kannatusta. Monet olivat et ensin harjoitellaan omassa porukassa, ainakin keskustellaan asiasta miten naku uinnit järjestetään ja missä.

        Tiedätkö oliko kukaan tosta porukasta talven aikana toppahousuissa kommandona? Onko sellasesta ollu mitään juttua? Ne tuntuu tosi kiihottavilta mutta tietysti nyt keväällä liian kuumat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö oliko kukaan tosta porukasta talven aikana toppahousuissa kommandona? Onko sellasesta ollu mitään juttua? Ne tuntuu tosi kiihottavilta mutta tietysti nyt keväällä liian kuumat.

        Monella oli lasketteluhousut ja tietysti kommandona jos olen ulkona kokoajan. Mulla on useita sellaisia ja suosikit ovat jossa on keinoturkisvuori ja tarkenee vaikka -40C pakkasilla kommandona. Usein on alla pelkät chinot, koska koulussa ovat liian lämpimiä tunnilla ja välkällä sitten ne päällä, ettei pili ja pallit palellu, mutta olen ollut koko päivän koulussa pelkissä lasketteluhousuissa joitakin kertoja. Chinot keinoturkisvuorella olisi todella mahtavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella oli lasketteluhousut ja tietysti kommandona jos olen ulkona kokoajan. Mulla on useita sellaisia ja suosikit ovat jossa on keinoturkisvuori ja tarkenee vaikka -40C pakkasilla kommandona. Usein on alla pelkät chinot, koska koulussa ovat liian lämpimiä tunnilla ja välkällä sitten ne päällä, ettei pili ja pallit palellu, mutta olen ollut koko päivän koulussa pelkissä lasketteluhousuissa joitakin kertoja. Chinot keinoturkisvuorella olisi todella mahtavat.

        Ite oon käyttäny sellasia joissa on liukaspintanen vuori. On nekin kiihottavan tuntuiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon käyttäny sellasia joissa on liukaspintanen vuori. On nekin kiihottavan tuntuiset.

        Varmaan ovat kiihottavia pinnaltaan, mutta mallit ovat ihan vaari.
        Juu koulussa kommandona ja pili kovana. Varmaan pitää laittaa pilille kumi, ettei chinot kastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ovat kiihottavia pinnaltaan, mutta mallit ovat ihan vaari.
        Juu koulussa kommandona ja pili kovana. Varmaan pitää laittaa pilille kumi, ettei chinot kastu.

        Se "sadetakki" auttoi hyvin enkä ollut ainoa jolla oli "sadetakki" vai pitäisikö sanoa "sadehousut". Viikonloppuna homma jatkuu useamman kaverin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "sadetakki" auttoi hyvin enkä ollut ainoa jolla oli "sadetakki" vai pitäisikö sanoa "sadehousut". Viikonloppuna homma jatkuu useamman kaverin kanssa.

        Päätettiin muutamien kommando kavereiden kanssa viettää yhteinen viikonloppu ja keskustella tulevan kesän kommando-retkistä ja naku-uinneista.
        Homma lähti käyntiin sillä, että riisuttiin chinot ja pullistumat pääsivät valloilleen.
        Ohjelmassa on ollut sauna ja nyt vuorossa muutama filmi ja asu on edelleen "Adam"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätettiin muutamien kommando kavereiden kanssa viettää yhteinen viikonloppu ja keskustella tulevan kesän kommando-retkistä ja naku-uinneista.
        Homma lähti käyntiin sillä, että riisuttiin chinot ja pullistumat pääsivät valloilleen.
        Ohjelmassa on ollut sauna ja nyt vuorossa muutama filmi ja asu on edelleen "Adam"

        Oli ihan kiva yö ja on vielä yksi yö jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan kiva yö ja on vielä yksi yö jäljellä.

        Mitä tuli touhuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin sovittu kommandona ja kaikilla on chinot kuten oli myös tänään, mutta tarkoitus olisi pitää farkku- collaripäiviä ja sään suosiessa shortsipäiviä. Porukka lisääntyi tänään kahdella uudella tulokkaalla ja uskon että ennen koulun loppua meitä on aika paljon. Tänään yksi heitti et kesällä sitten naku uintia ja se sai hyvin kannatusta. Monet olivat et ensin harjoitellaan omassa porukassa, ainakin keskustellaan asiasta miten naku uinnit järjestetään ja missä.

        Nyt on jo 26 poikaa kommandona, jopa neljäs luokkalaiset ovat ovat aloittaneet sen ja muutamalla oli oikein tiukat housut josta näkyi selvästi mitä oli piilossa. Pullotuksia on ollut kaiken kokoisia ja kiva niitä on katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on jo 26 poikaa kommandona, jopa neljäs luokkalaiset ovat ovat aloittaneet sen ja muutamalla oli oikein tiukat housut josta näkyi selvästi mitä oli piilossa. Pullotuksia on ollut kaiken kokoisia ja kiva niitä on katsella.

        Teitä on kyl tosi paljon. Onko kukaan sun kaveri vastustanut tätä tai haluuko joko pitää boksuja alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä on kyl tosi paljon. Onko kukaan sun kaveri vastustanut tätä tai haluuko joko pitää boksuja alla?

        Ei ketään ole pakotettu olemaan kommandona ja on ollut kokeilijoita myös, yläkoulun pojilla yleisin syy on ettei kehtaa näyttää kun on pieni ja alakoulun pojilla äiti käski pitää boksereita. Uusien joukosta 4 luokkalaisilta kuulin, että on kiva näyttää stondista ja ei haittaa vaikka ei oo iso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä on kyl tosi paljon. Onko kukaan sun kaveri vastustanut tätä tai haluuko joko pitää boksuja alla?

        Koulussani on 289 poikaa joten suurin osa ei ole kommandona. Nyt on joka päivä kommandona 35 ja 7 poikaa jotka ottavat aamulla koulussa "alushousut" veskissä pois, siis jo 42 kommandona ja osa-aika kommandoja on noin 15 kundia, myös on "netissä" ryhmä meillä. Ainakin kesällä on osallistujia tuleviin naku-uinteihin paljon ja nakulentikseen.
        Urheiluopella oli hauskaa tänään kun kundit alkoi vaihtaa vaatteita ja naureskeli onpa paljon "kommandoja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussani on 289 poikaa joten suurin osa ei ole kommandona. Nyt on joka päivä kommandona 35 ja 7 poikaa jotka ottavat aamulla koulussa "alushousut" veskissä pois, siis jo 42 kommandona ja osa-aika kommandoja on noin 15 kundia, myös on "netissä" ryhmä meillä. Ainakin kesällä on osallistujia tuleviin naku-uinteihin paljon ja nakulentikseen.
        Urheiluopella oli hauskaa tänään kun kundit alkoi vaihtaa vaatteita ja naureskeli onpa paljon "kommandoja".

        Olin eilen itiksessä ja näin kaksi seiskan kaveria meidän koulusta ulkoiluttamassa kalujaan, olivat tarjoamassa itseään ja näytti "kauppa" käyvän. Olivat aika nolon näköisiä, kun menin kysymään mitä touhuaavat vetskari auki ja kalu näkyvillä. No eivät kyllä valehdelleet ja pyysivät etten kerro muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin eilen itiksessä ja näin kaksi seiskan kaveria meidän koulusta ulkoiluttamassa kalujaan, olivat tarjoamassa itseään ja näytti "kauppa" käyvän. Olivat aika nolon näköisiä, kun menin kysymään mitä touhuaavat vetskari auki ja kalu näkyvillä. No eivät kyllä valehdelleet ja pyysivät etten kerro muille.

        Kerro millaiset vehkeet oli pojilla tarjolla. Ihan rahastako ne sitä tarjosi? Kysyitkö paljon maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro millaiset vehkeet oli pojilla tarjolla. Ihan rahastako ne sitä tarjosi? Kysyitkö paljon maksaa?

        Sellaiset 10 ja vähä karvoja takit olivat vähän edessä. Juuh rahasta ja 10-40 siitä mitä haluaa tehdä, toisella kyllä stondasi nuppi ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussani on 289 poikaa joten suurin osa ei ole kommandona. Nyt on joka päivä kommandona 35 ja 7 poikaa jotka ottavat aamulla koulussa "alushousut" veskissä pois, siis jo 42 kommandona ja osa-aika kommandoja on noin 15 kundia, myös on "netissä" ryhmä meillä. Ainakin kesällä on osallistujia tuleviin naku-uinteihin paljon ja nakulentikseen.
        Urheiluopella oli hauskaa tänään kun kundit alkoi vaihtaa vaatteita ja naureskeli onpa paljon "kommandoja".

        Aika paljon porukkaa tohon on kuitenkin lähtenyt mukaan. :D Toivottavasti pääsette tekemään kivoja juttuja yhdessä


    • Anonyymi

      Eikö se oo epämukavaa jos se farkkukangas hankaa?

      • Anonyymi

        Ei mun mielestä paitsi jos on esari taakse asti vedettynä ja terska täysin paljaana. Silleikin tullu joskus tehtyä vaikka tuntuu aika kovalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun mielestä paitsi jos on esari taakse asti vedettynä ja terska täysin paljaana. Silleikin tullu joskus tehtyä vaikka tuntuu aika kovalta.

        Jos easri ei oo vedettynä taakse niin ei se tunnu epämukavalta mustakaan


    • Anonyymi

      Farkkukangas on pehmeämpää kun silittää farkut, ei hierrä jos on terska paljaana.

    • Anonyymi

      Tänä keväänä on kyl aiempaa enemmän kommandona liikkuvia. Niin oon itekki tehny ja tänään viimeks mustat farkut ilman alushousuja. Mukavasti jo aurinko lämmitti farkkujen läpi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kesällä lyhyt lahkeiset shortsit ja pallit paljaana se on ihanaa ja ei haittaa vaikka näkyy karvaton pili.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mulla on noin 30 tummaa karvaa pitäisikö leikata ne?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on noin 30 tummaa karvaa pitäisikö leikata ne?

        Leikata? Nypi pois ne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikata? Nypi pois ne.

        Suosittelen ja heti kun tulee uusia nypit ne myös. Olen tehnyt niin ja oon posliini edelleen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tänään onkin sitten se päivä että vetskari on hiukan auki ja saada nähdä sitten mitä se saa aikaan. Ajattelin että matkalla kouluun on enemmän auki kun koulussa tai sitten aukaisen lisää koulussa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe