onko hyvä fiilis?

Anonyymi

Mitä teille kuuluu ?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaamea vtutus, kun vasta vähän aikaa sit ymmärsin mitä hän tarkoitti..

      • Anonyymi

        Kysy suoraan, saatat saada paljon ihanamman vastauksen kuin koskaan osasit edes kuvitella. Ei kannata olettaa mitään tai luulla tietävänsä, jos ei aiheesta suoraan puhuttu.

        Minä ainakin viestitän asoita varovaisesti, koska pidän omia haaveita liian suurina ja hupsuina, enkä halua vaikuttaa ihan höpsöltä, vaikka oikeasti olen.


    • Anonyymi

      Mulla on surullinen ja äärettömän tyhjä olo. viimein tajusin et oon pelkkä tuntematon jota hän ei ees koskaan ajatellut hetkeäkään. vaikka tiesin tuon jo alusta alkaen.

    • Tunteet ravistelee. Yhdessä hetkessä hyvä, toisessa ei niinkään.

      "Mun ♥ pauhaava ku kuohuva koski..."

      • Anonyymi

        onko sulla taas uusi ihastus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko sulla taas uusi ihastus?

        Kuinka niin taas?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuinka niin taas?

        täs parin vuoden aikana se on ainaki vaihtunut kahteen kertaan. onko jo kolmas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        täs parin vuoden aikana se on ainaki vaihtunut kahteen kertaan. onko jo kolmas?

        Tätä edeltävä ihastuksen kohde pakeni riittävän kauas ja se loppu sitten siihen se ihastelu. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tätä edeltävä ihastuksen kohde pakeni riittävän kauas ja se loppu sitten siihen se ihastelu. Hyvä niin.

        Tuli järkiinsä se nuori nainen. Realiteetit teille keski-ikäsillekin paikoilleen ja hyvä niin. Oman ikäistä seuraa etsin mäkin kun haen, en esim 22 v nuoria naisia.
        T. N30


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli järkiinsä se nuori nainen. Realiteetit teille keski-ikäsillekin paikoilleen ja hyvä niin. Oman ikäistä seuraa etsin mäkin kun haen, en esim 22 v nuoria naisia.
        T. N30

        No tästä mä olen kyllä aika paljolti, ellen jopa täysin samaa mieltä. Vaikka tuolloin n vuosi sitten mun sydämessä taas risahti, niin molempien kannalta häneltä oikein hyvä ratkaisu/päätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli järkiinsä se nuori nainen. Realiteetit teille keski-ikäsillekin paikoilleen ja hyvä niin. Oman ikäistä seuraa etsin mäkin kun haen, en esim 22 v nuoria naisia.
        T. N30

        Joo sama. Itse 28 v ja rakkaus ei katso ikää mut lähtökohtaisesti haen noin 30v tai ikäistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama. Itse 28 v ja rakkaus ei katso ikää mut lähtökohtaisesti haen noin 30v tai ikäistäni.

        Ihastumisesta ja lämpöilystä on vielä paljon matkaa suhteeseen. Kyllä siinä pitää käyttää sekä järkeä että sydäntä. En itse ole ihastunut koskaan reilusti vanhempaan. En vain näen sen ikäsiä mitenkään kuumina. Osasyy lienee lesbonaisten varhainen "tätiytyminen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastumisesta ja lämpöilystä on vielä paljon matkaa suhteeseen. Kyllä siinä pitää käyttää sekä järkeä että sydäntä. En itse ole ihastunut koskaan reilusti vanhempaan. En vain näen sen ikäsiä mitenkään kuumina. Osasyy lienee lesbonaisten varhainen "tätiytyminen".

        Okei.... eli mikä on "tätiytyminen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.... eli mikä on "tätiytyminen"?

        Näkyy ulkonäössä, pukeutumisessa jne. Sellainen vähän homssuinen, kun ei jakseta enää panostaa tai huolehtia itsestä. Pyylevöityminen,ja jos on ryypännyt monta vuotta sitä ennen niin sekin näkyy tossa vaiheessa selkeästi.
        Myös harrastuksissa (neulominen, kissat, puutarhanhoito, askartelu, sauvakävely), elämäntavoissa... Kai nyt tiedätte.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy ulkonäössä, pukeutumisessa jne. Sellainen vähän homssuinen, kun ei jakseta enää panostaa tai huolehtia itsestä. Pyylevöityminen,ja jos on ryypännyt monta vuotta sitä ennen niin sekin näkyy tossa vaiheessa selkeästi.
        Myös harrastuksissa (neulominen, kissat, puutarhanhoito, askartelu, sauvakävely), elämäntavoissa... Kai nyt tiedätte.:D

        ahaa, no oon sitte tätiytynyt koska tykkään puutarhanhoidosta 😅 ja kissatkin on ihania vaikka omia ei olekaan.
        haluisin koiran mut työni takia joutuis olemaan liikaa yksin joten 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy ulkonäössä, pukeutumisessa jne. Sellainen vähän homssuinen, kun ei jakseta enää panostaa tai huolehtia itsestä. Pyylevöityminen,ja jos on ryypännyt monta vuotta sitä ennen niin sekin näkyy tossa vaiheessa selkeästi.
        Myös harrastuksissa (neulominen, kissat, puutarhanhoito, askartelu, sauvakävely), elämäntavoissa... Kai nyt tiedätte.:D

        Mitkä on hyviä harrastuksia kumppanille?


    • Anonyymi

      Koomisia nämä kolmekymppiset, jotka itse tunkevat keski-ikäisten seuraan ja sitten valittavat asioista, jotka ovat keski-ikäisille luonnollisia. Miksi ette hengaile oman ikäistenne kanssa, ei keski-ikäisiä nuorten seura kiinnosta, eikä yleensä myöskään toisin päin.

      • Anonyymi

        Näin kolmekymppisenä oon palstalla vain keskustelemassa aiheista, terkkuja vaan. en kalastelemassa seuraa. Hyviä alustoja keskustella on vähän jos ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ihme käsityksiä, koska olemmme keski-ikäinen pari, mutta emme ole pyyleviä, emmekä homssuisia vaan hoikkia ja tyylikkäitä. Mutta joo siinä olen sanaa mieltä, että lähellä omaa ikää oleva on paras kumppani❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe