Nytpä pääsee miehet ääneen ja sanomaan rehellisen mielipiteensä ja näitä mielipiteistä ei kenenkään tarvi loukkaantua tai suuttua tsi muuta vastaavaa sillä nyt puhutaan makuasioista joista ei saa kiistellä. Romanimaisilla on aina ollut kauniisti laitetut pitkät hiukset, muutama kaunis koru ja tietenkim näyttävä asu. Tummat hiukset ovat kuin kruunu ja ruskeat silmät, tummat ripset ja kulmakarvat tuovat ilmettä ja väriä kasvoihin niin ettei romainaisilla ennen ollut tarvetta paljoa meikata. Tietysti nyt harmaita hiuksia on värjätty ja vähän kulmakynää tai huulipunaa laitettu. Vaan nyt on nuorimmilla jo teko-osia paljon. On rakennekynnet, on irtoripset, on momenmoista muokkausta ( aidot kuvat alkaa olla harvassa) ja meilkiä on oikein enemmänkin. Monet heistä näyttävät poseeratessaan hyvin kauniilta. Myös romanimiesten mielestäkö ? Saa tähän naiset vastata yhtä lailla että miten koette tämän kun ajat ja tavat muuttu. Itse näin kerran Varkaudessa kaupassa niin kauniin romaninaisen että en ole yhtä kaunista ihmistä nähnyt sitä ennen enkä sen jälkeen. Hän oli sirokasvoinen ja aika hoikka, hänellä oli lumivalkoinen röijy ja pitkät mustat hiukset kiertäen letitettynä mutta ne silmät … hänellä oli aivan valtavan kauniit hyvin suuret silmät . Hän ei täydellinen kaunotar arkisilla ostoksillaan pikkulapsensa kanssa ja ilman meikin hiventäkään. Jäi lähtemättömästi mieleen. Olisi kiva kuulla mieliteitä meikkauksesta ja muokkauksesta.
Hei miehet ! Meikattu vai meikkaamaton ?
Anonyymi
9
699
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä työn raadannan rasittamaa kehoa voi hieman ehostaa ettei pahemmat kulumat näy .
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203