Vasemmistoliiton vappumarssi

Anonyymi

Osallistuuko tänä vuonna peräti 15 henkeä vasemmistoliiton vappumarssiin?

24

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki työttömät voivat osallistua kun heille tulee 2.5 alkaen työnhaku velvoite voimaan niin voivat samalla iloita sitä!

    • Anonyymi

      Arvatkaa mikä on 5 metriä pitkä ja haisee viinalle?
      -Kajaanin vasemmiston vappumarssi

      • Anonyymi

        Persujen myös…


      • Anonyymi

        Saa nähdä, onko Raimo Piiraisella pokkaa osallistua "työväen vappumarssiin" Kajaanissa 2022? Mikäli hän näyttäytyy resupekka porukassa läsnäolevana... voimme olla varmoja siitä, että Ramppa on piinkova kommunisti ja hyvin todennäköisesti ollut tekemisissä tarkoituksellisesti venäläisten toverien vehkeilyssä yhteiskunnassamme. Odotan mielenkiinnolla...


    • Anonyymi

      Älkääpä pilkatko meitä vasemmistolaisia - me tulemme ja näytämme vielä porvareille, että mistä päin se tuuli käy! Vasemmisto nousee - se on välttämättömyys, jotta kansa pääsee valtaan ja sosialismi voittoon!

      • Anonyymi

        Teiltä päin kun tuulee haisee silloin vanha viina ja märkäpieru.


      • Anonyymi

        Hyvä, persuthan ne pilkkaa ja vouhottaa-kuinkas on käynyt joka suunnalla tappelun mestarit. Tsemppiä vasemmistoliittolaisille..etenkin Kajaanissa Miikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, persuthan ne pilkkaa ja vouhottaa-kuinkas on käynyt joka suunnalla tappelun mestarit. Tsemppiä vasemmistoliittolaisille..etenkin Kajaanissa Miikalle.

        Sanna kuulemma marssii SDP lippu kourassa , pikku bikineissä vappuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna kuulemma marssii SDP lippu kourassa , pikku bikineissä vappuna.

        Ja sinä tumputat jo nyt kämmenet kipeinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, persuthan ne pilkkaa ja vouhottaa-kuinkas on käynyt joka suunnalla tappelun mestarit. Tsemppiä vasemmistoliittolaisille..etenkin Kajaanissa Miikalle.

        Vasemmistoliittolaisten ongelma. Kun he eivät keksi mitään järkevää sanottavaa, niin silloin syylliseksi kaikkeen he nimeävät persut. Voisitte joskus siellä vasemmistoliitossa yrittää sitä, että kertoisitte ongelmiin niitä ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teiltä päin kun tuulee haisee silloin vanha viina ja märkäpieru.

        Kuljetko Kontulan vai Sontulan perässä?


    • Anonyymi

      Kaikkonen, Kortelainen ja Kyllönen marssivat?

      • Anonyymi

        Merja Kyllönen häpeää tulla marssimaan, mutta kun pakko, toverit käskee!
        Eduskunta vaalit on vuoden päästä ja pääsy hillotolpalle on katkolla. 😂😂😂


      • Anonyymi

        Persut marssivat kahden hirmuhallitsijan tahdissa luurangot povessa ..,perässä nuoriso ottaa oppia.


      • Anonyymi

        Kaikkonen ei jouda marssimaan. On Teboililla tukisyömässä.


    • Anonyymi

      Ei ne kaikki vappumarssijat ole Vasemmiston siellä matkassa

      • Anonyymi

        Kyllä ovat, vaikka monella on ovelasti kommunismi aivoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat, vaikka monella on ovelasti kommunismi aivoissa.

        Totta, kerran kommari, aina kommari, se ei muutu ikinä


    • Anonyymi

      Raimo ja Merja voisivat ohjata marssin ja joukkonsa suoraan Venäjälle. Ei Nato siellä ahdista ihmistä ja saa vapaasti kirjoitella höpöjuttujaan :)

    • Anonyymi

      Nato on maailman paras rauhanliike sanoi presidentti Ahtisaari ja sekös Merjaa ja Liitä ja Putiinia ketuttaa

      • Anonyymi

        Ahtisaarella tökkäsi kampa otsaan kun lakeerikengissä liikkui...


    • Anonyymi

      Palkansaajat eivät halua marssia vasemmistoliiton vappumarsissa.

    • Anonyymi

      Puolituntia varattu että saavat joukkonsa yhteen riviin, ei oikein vakuuta.

      • Anonyymi

        Kolmisenkymmentä marssijaa oli Kajaanissa. Näin se hiipuu vasemmistoliiton toiminta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      581
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe