Oma kyrpä on löysänä 2-3cm ja pystys 6-8cm mikä vois olla vikan. Oikee mitää murrosiän merkkei ei oo paitsi jos oikee kunnol 15min tumppuu vetää nii saattaa terskan pää kostua. Huomannu että kasseista tuleva jänne joka kiinnittyy kyrpään on tosi korkeella kyrvässä eli ku seisoo nii ei osota ylöspäin muna en tiiä vaikuttaako pituuteen. Oon vähä ylipainonen (66kg/163cm suunnillee) mut näytän läskilt voiks sillä olla mitään virkaa munan pituuteen. Ja antakaas sit vielä vinkkejä runkkaamiseen vedän päivittän tumppuu ja alkaa nahkan ylös alas vetely kyllästyttää.
Kiitos vastauksista :)
Munan pituus ja runkkaus
6
1680
Vastaukset
- Anonyymi
Ikää on siis 13v
- Anonyymi
syytä vanhempias anto paskat geenit
Ei sulla oo välttis murrosikä hitannu, itelki tuli mälliä ekan kerran runkkaamalla viikko sitte ja oon 15 oli muute vitun hyvä tunne ja nykyää vedän 1-2 kertaa päivässä kätee ja vittu et lentää mälli
- Anonyymi
Voit vaikka puhua terveydenhoitajalle jos asia huolestuttaa.
- Anonyymi
Vedät tarpeeksi pitkää niin kyl ne sieltä tulee
- Anonyymi
No murrosikäsi on vasta alkamassa. Odottele nyt vain rauhassa vuoden, kaksi, niin kaikki järjestyy kyllä itsestään. Liiku riittävästi, jotta painosi ei pääse nousemaan. Syö rasvaa ja makeeta vain kohtuudella. Nykyinen painosi on ihan OK. Ei sulla ole aihetta huoleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli359263"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn293770Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi762375Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1102249Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181896Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141558Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.301383- 711237
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721002Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.161889