Pipulia tapaamassa

Fossiilini olivät järjestäneet minut useaksi kesäksi maalle, koska olin ainoa lapsi ja kotopuolessakin oli niukasti seuraa. Olen Anssi, nyt 16 vuotias. Onnistuin saamaan kesätöitä, mutta puolet meni maalla.

Äitini sisko pitää siellä miehensä kanssa tilaa, ja heilläkin on vain yksi lapsi, Pirjo eli Pirpuli, joka kovin kyseli minua tulevaksi. Itse asiassa en ollut käynyt siellä kolmeen vuoteen, mutta hyviä muistoja oli jäänyt. Lapsempana oli joka vuosi leikitty myös kotia ja lääkärileikkejä. Oli uitu ja retkeilty, vietetty yhdessa joka hetki.

Pirpuli oli siis serkkuni, oikein kiva tyttö tyttö, fiksu ja nättikin.

Jännitti vähän tavata Pirpulia, kun oli kulunut jo kolme vuotta. Myös siksi, että lapsuuden leikit olivat taatusti takana. Saattaisiko niistä rohjeta enää edes mainita? Pirpuli kuitenkin suhtautui minuun kuin vanha tuttu konsanaan.

Kun oli vähän haukattu palaa, vei minut uimaan. Aivan ujostelematta ja selittelemättä riisui alasti, joten minäkin ymmärsin tehdä samoin. Mutta suuren eron huomasin, alkavaa murroskää käyvästä tytöstä oli kasvanut täysi nainen, vieläpä hyvin kaunis ja muodot oikealla kohdalla.

Mutta herttainen hymy oli ennallaan, vaikka rinnat olivat kasvaneet naisellisiksi, mutta ei mitenkään suuriksi. Ennen oli ollut vasta vähäistä karvoitusta, mutta nyt vittu oli täysin sheivattu. Vittukumpu oli korkea ja sisemmät häpyhuulet muodostivat näkyvän kukkakuvion.

On myönnettävä, että lumouduin hänen kauneudestaan.

Uimme pari tuntia ja vielä otimme toisen mokoman aurinkoa. Pirpuli kertoi, että oli hänellä ollut vuoden pituinen romanssikin, mutta se oli mennyt karille suurien henkisten erojen takia. Minä taas kerroin yhtä epäonnistuneista kahden kuukauden ja puolen vuoden mittaisista. Kumpikin meistä oli siis nyt vapaalla.

Jo heti Pirpuli kysyi, että koska olimme vapailla, ei kai ollut estettä, että tulevaa seurustelukumppania etsiessämme saattaisimme jatkaa ihan muinaisuudesta ja muodostaa niin sanotun vakiopanon. Pirpuli kertoi, että oli sitä varten lounastanut pillereitäkin jo ajan.

Minulla ei ollut ehdotusta vastaan mitään. Itse asiassa olin sitä salaa toivonutkin. Olimme siinä aurinkoillessa varovasti pitäneet toista käsi kädestä, mutta nyt suutelimme ja syleilimme. Kohta Pirpulin käsi osui kyrpääni ja minä otin siitä ohjetta ja ryhdyin hyväilemään hänen vittuansa.

Jos ei olisi ollut ensimmäinen kertaa, olisimme varmaan hyväilleet pitempääkin, mutta pian Pirpuli pyysi, tai paremminkin vaati, että työntäisin kyrpäni hänen vittuunsa. Pirpuli suli siihen paikkaan. En minäkään ehtinyt monta edestakaista liikettä tehdä, kun väkisin painauduimme tiiviisti toisiamme vasten ja laukesimme niin, että säkenöi.

Pirpuli kertoi, että vitun pitämisessä posliinina oli sen verran vaivaa, että ei sitä aina tule tarpeeksi sheivattua, mutta nyt tietäessään minun tulevan oli sen sheivannut juuri saman päivän aamuna: "Vastedes se sitten onkin sinun huolena."

Ilmeni, että Pirpuli ja fossiilit eivät mitenkään ujostelleet alastomuutta, kävivät kolmistaan saunassakin ja uimassa ja aurinkoilemassa alasti, mutta fossiilit ymmärsivät, että Pirpulille ja minulle oli kivempaa, kun saimme käydä kahden. Muuten he olivat yhtä alastomia kuin mekin. 🌹👀

5

4299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirpulia tapaamassa 2

      Kesän yhdessäolo oli melkein yhtä ihanehtimista, herttailua ja yhdyntää. Tietysti tajusimme, ettei se ikuisesti voi olla sellaista pupuilua, mutta ei meillä ollut koskaan ollut lapsenakaan mitään säröa, eikä ollut nyt aikuisempanakaan.

      Pirpuli tuli meille asumaan ja menimme asamaan amikseen. Amiksessa tutustuimme toiseen pariin, Kiiraan ja Pirkkaan. Vietimme tiiviisti yhdessä koko amiksen ajan. Kesää vietimme Pirpulin kotona ja saunoimme yhdessä nelistään.

      Amiksen jälkeen meille molemmille parille syntyi snadilainen, meille Kyösti ja heille Henni. Ajattelimme, että "nuorna vitsa väännettävä". Emme olleet vielä kaikki edes kaksikymppisiä.

      Meni oikein hyvin ja ystävyytemme jatkui, mutta sitten tuli vastoiskäyminen. Kiiran ja Pirkan välit rikkoutuivat ja Pirkka vetäytyi pois. Vietimme siis aikaa, ja saunoimmekin kolme aikuista ja kaksi snadilaista,

      Olihan tietysti pakko huomata, että tilanne oli epätasainen, koska Kiira oli sinkku, eikä hänellä Hennin ollessa edes ollut paljon mahdollisuutta rakentaa uutta romanssia, eikä ne yritykset, joita oli, tuottaneet tulosta.

      Kerran saunassa ryhdyimme kolmistaan juttelemaan. Kiira sanoi ihan suoraan, että kyllä hän tarvitsisi ihan oikeaa miellyttävän miehen kyrpää, eikä vain sormetusta. Pirpuli sanoi, että on kyllä kamaloituneena ajatellut tätä: "Olisiko mahdollista, että Anssi nussisi meita molempia, kunnes sinä löydät omasi?"

      Kiira sanoi, että se olisi aivan liian suuri uhraus, mutta hänellä ei olisi todellakaan mitään sitä vastaan, että työntäisin kyrpäni hänen vittuunsa.

      Mietittiin ja sovittiin, että kymmankin tytön tuli saada nussia yhtä paljon ja korvata sitten puuttuva osa sormettamalla minun edessäni ihan avoimesti. Pirpuli keskittyi ensin snadilaisten kanssa leikkimään.

      Pesin hellästi Kiiran saippualla. Pestessäni hyväilin hänen sukupuolielimiään, hänen klitoristaan, häpyhuuliaan, ja jo silloin työnsin sormeni syvälle hänen emättimeensä. Painelin myös hänen peräaukkoaan. Kiira sanoi, että se tuntuu erityisen kiihottavalta.

      Hän saippuoi minut ja pulahdimme molemmat järveen. Nopeasti suuntasimme saunakammariin, missä asetin tyynyt Kiiran pepun ja pään alle ja rupesin vimmatusti nuolemaan hänen peräaukkoaan. Kiira oli melkein tukehtua ihanoituksesta. Pyysi, että jo työntäisin kyrpani hänen vittuunsa.

      Käänsin Kiiran kontilleen, työnsin kyrvän sisään emättimeen ja sormen peräaukkoon. Orgasmi oli hullunmyllyä, riuhtomista edestakaisin. Kiirakin oli kuin sulaa vahaa, mutta niin olin minäkin.

      Jonkun ajan kuluttua oli kyrpä taas pystyssä. Olin niin kiihottunut, että Pirpuli koki sellaista ahneutta, jota ei ollut monesti kokenutkaan. Pirpulikin oli sen jälkeen kuin märkä rätti.

      Vielä puolen tunnin kuluttua tytöt onanoivat minulle niin irstaasti, kuin osasivat. Todellista rietastelua, kuin maantiehuorat. Kiitin molempia tyttöjä. He vielä avasivat käsin häpyhuulensa aivan levälleen ja tekivät emättimellään ihania supistuksia. 🌹👀

    • Pirpulia tapaamassa 3

      Itse asiassa meni aika paljon helpommin, kuin olimme luulleetkaan. Kiira asui meillä pitkiäkin aikoja ja sai seuraa myös Pirpulista sen lisäksi, että herttailin molempien kanssa.

      Käänne tuli vasta Hennin ollessa jo koulussa. Kiira löysi erittäin miellyttävän miehen, Lassin. Lassi kertoi heti, että on kuivilla oleva alkoholisti, eikä voi mitenkään riskeerata, että oma poika olisi 40 %:n todennäköisyydellä alkoholisti. Lapsen saaminen on siis kerta kaikkiaan ei.

      Sopi hyvin Kiiralle, hänellähän oli jo Henni. Kiira taas kertoi heti Lassille, minkälainen kuvio hänellä on ollut Pirpulin ja minun kanssani. Lassi ei suinkaan pyytänyt lopettamaan kuviota, vaan kiinnostui siitä tavattomasti. Sanoi, että jos meille muille vain sopii, haluaisi myös bylsiä molempien tyttöjen kanssa.

      Sen paremmin ei voinut olla. Hennikin otti mielellään vastaan uuden isän. Henni oli Lassille kuin oma tytär. Pirpulikin piti Lassista. Herttailivat mielellään.

      Tytöt olivat puhuneet asiat niin valmiiksi, että Pirpuli yhtyi Lassin kanssa jo ensimmäisellä tapaamisella, ja minä vakiotapaan Kiiran kanssa. Lassi kielellään hyväili Pirpulin suloisia sukupuolielimiä ja peräaukkoa.

      Loppua ei varmaan olisi tullutkaan, jos Pirpulin ei jo olisi ollut pakko pyytää Lassin kivikovaa kyrpää sisälle. Kyrpä teki niin gutaa, että Pirpulilla välillä sumeni. Hän käyttäytyi kuin mieleton, huusi ja parkui Lassin nimeä. Todella ihanaa ja ruokotonta, suorastaan irstasta.

      Olin itse Kiiran kanssa yhdynnässä, ja saimme kaikki neljä yhtaikaa toisistamme kiihottuen jysärimäisen orgasmin. Teki gutaa.

      x x x x

      Snadilaiset, Henni ja Kyösti, olivat varttuneet meidän kanssamme, emmekä olleet pelotelleet heitä yhtään millään. Olivat vielä saaneet meistä kolmesta vapaamielisen mallin, joten he eivät tulleen edes ajatelleeksi, että seksissä olisi jotakin kiellettyä tai sopimatonta.

      Heille lääkäri- ja kotileikit olivat oivan ok., eikä niitä millaan tavalla tarvinnut piilotella, ei myöskään murrossiässä, jolloin ne saivat vahvasti seksuaalista sävyä. Lassi oli aivan samaa säikyttelemätönta kantaa, luonolliset asiat eivät ole sopimattomia, naturalia non sunt turpia. 🌹👀

    • Pirpulia tapaamassa 4

      Henniä ja Kyöstiä ei ollut millään tavalla säikytelty, mutta emme myöskään koskaan jätteneet vastaamatta edes sillä verukkeella, että he eivät vielä ymmärrä, mutta sitten selostamme, kun ymmärtävät paremmin.

      Meillä oli alkujaankin sellainen käsitys, että ei pidetä vain harvoja opetustilaisuukia tai jopa vain yhtä, vaan seksi on aivan samanlaista kuin mikä muu tahansa. Siitä puhutaan jatkuvasti pikku hiljaa, niin että kehitys kulkee vähitelle biologisen rytmin mukaan, eikä kynnyksiä ole.

      Tärkenä pidimme, että luontevat puheväli säilyivät jatkuvasti, eivätkä katkenneet, sillä silloin ne olisivat katkenneet luultavasti pysyvästi. Säikyttely olisi synnyttänyt salailua, ja silloin puhevälit olisivat menneet poikki, ehkä alastonujosteluakin oli ruvennut esiintymään.

      Olimme kyllä lukeneet sisaruksien kuvioista, miten tyttö oli ruvennut ujostelemaan alastomuutta veljensä nähden, ja oli ruvennut peittelemään itseään. Sitten oli muutaman vuoden kokemuksella havainnut, että puhevälit, joita silloin olisi erityisen kipeästi tarvinnut, olivat samalla katkenneet.

      Juuri murrosiässä olisi ollut paljon kysyttävää veljeltä, mutta ei enää voinut. Sitten oli muutama tyttö saanut kyllikseen, aloittanut alusta ja ruvennut taas esiintymään veljensä nähden alasti ja kutsunut mukaansa saunaankin. Vain kovin harva uskalsi enää, ja siksi jäi kullanarvoinen tieto saamatta, ja piti oppia seurustellessaan kantapään kautta.

      Näitä kuvioita ei Hennin ja Kyöstin tarvinnut käydä läpi. He saattoivat keskustella vapaasti sekä toistensa että fossiilien kanssa, sekä fossiilien esimerkin mukaan toteuttaa myös luonnollista käyttäytymistä muidenkin nähden.

      Kun snadilaiset tulivat murrosikään, heidän luonnostaan teki mieli myös yhdyntää. Fossiilit hankkivat vain runsaasti kondomeja, kunnes lääkäri tai terkkari katsoo Hennin riittävän kehittyneksi käyttämään myös pillereitä. AIVAN varmimpina päivinä voi jo sitä sitä ennen tuntea, miten ihanalta paljas kyrpä tuntuu paljaassa vitussa.

      On myös muita herttailutapoja kuin yhdyntä, keskinäinen onanointi, toisen runkkaaminen ja sormettaminen, sukupuolielimien ja peppureijän nuoleminen sun sellaista. Kun rakastaa, on myös kekseliäisyyttä.

      Pääasiassa Henni ja Kyösti olivat herttailessaan kahdestaan, mutta missään vaiheessa se ei tullut niin salaiseksi, että olisivat vetäytyneet pois, jos teki mieli yhtyäkin. Ihan silloin muiden läsnäollessa, niin kuin fossiilitkin. 🌹👀

    • Pirpulia tapaamassa 5

      Koska elämän kiireet tahtoivat viedä siihen, ettei riittävästi saanut yhtyä toisen puolison kanssa, syntyi vierailun ohelle myös käytäntö, että koska kuitenkin matkustettiin - ennen kaikkea Hennin ja Kyöstin iloksi - lähtivät mukaan milloin Pirpuli ja toinen mies, Lassi, välillä taas Kiira ja minä.

      Näin Hennillä ja Kyöstillä oli myös matkoilla tilaisuus herttailla ja yhtyä, samoin meillä fossiileilla tilaisuus useammin yhtyä ja ihanehtia toisen puolison kanssa. Kotona sitten tietysti oman kanssa, elleivät toiset olleet vierailulla. Olimme hyvin tyytyväiset muotoutuneeseen kuvioon.

      Kesälomalla Pirpuli ja Lassi suuntautuivat Kroatian nakurannalle viikoksi ja ottivat mukaansa snadilaiset, jotka olivat jo 15-vuotiaita. Alastonrannat on tarkoitettu kaikille, eikä vain nudistelle. Nudistiaate syntyi runsas sata vuotta sitten. Sitä kutsuttiin nimellä FKK, Freikörperkultur, vapaan kehon kulttuuri. Iskusana oli Ideale Naktheit, ideaalinen alastomuus.

      Ei olisi aikana, jolloin alastomuus oli törkeyttä, mennyt läpi, muutoin kuin valehtelemalla luonnonmukaisuudesta, mutta jo silloin todellinen motiivi oli, että pääasiassa miehet nauttivat naisten sukupuolielimien näkemisestä ja naiset niiden näyttämisestä ja ihailtuna olosta.

      Eikä siinä ole mitään pahaa.

      Mutta nyt alastomuus hyväksytään oikean motiivinkin mukaan. Niinpä sekä Pirpuli että Henni antoivat jalkojen olla hyvin harallaan, että vittu todella näkyi, ja kiitollisia miehiä ihaili sitä paljon.

      Jopa Henni ja Kyösti olivat julkisesti yhdynnässä, ja ympärille kertyi miehiä, jotka yhtään ujostelematta onanoivat seisaaltaan. Ihan samoin tekivät Pirpuli ja Lassi samalla tuloksella. Aatteellinen ja valehteleva nudismi on kuollut.

      Tietysti olivat paljon yhdynnässä myös kämpillä, eikä snadien tarvinnut fossiileita ujostella, eikä fossiilien snadilaisia. Rentoa oli. Ehdittiin kuitenkin katsella nähtävyyksiä, varsinkin Rooman keisarin palatsia.

      Minulla oli sillä aikaa ihanaa Kiiran kanssa. Emme käyneet juuri missään, vaan pupuilimme sydämen kyllyydestä. Kun matkalaiset saapuivat takaisin, oli ihana taas yhtyä oman kullan kanssa, kerrassaan suloista. 🌹👀

    • Pirpulia tapaamassa 6

      Vaikka olimmekin viettäneet lapsena Pirpulin kanssa monet kesät leikkien myös lääkäri- ja kotileikkejä ja myös olleet aina alasti toistemme seurassa ja saunoneet, uineet ja ja aurinkoilleet estottomasti keskesnämme, kuitenkin yksi oli yli muiden, kesä vuonna, jolloin täytimme 16 wee.

      Silloin oli ensimmäinen yhdyntämme, ja se jäi totisesti mieleen. Oli nyt kulunut siitä 20 vuotta, eli olimme nyt 36. Samoin Kiira, mutta Lassi neljä vuotta vanhempi. Henni ja Kyösti elivät nuoruutensa kauneimpia päiviä, eli olivat 17 ja edelleen kuin paita ja peppu.

      Kerroimme Hennille ja Kyöstille, että olemme menossa juhlaristeilylle, mutta jos haluavat mukaan, toki pääsevät. Nämä kuitenkin sanoivat: "Menkää te tällä kertaa kahdestaan. Tämä on teidän juhlanne."

      Otimme juhlahytin Ruotsin laivalta. Siihen kuului erikoisaamiaiset ja kahdet illalliset. Oli aivan uskomatonta, mitä hyvää oli tarjolla, todella hyvää. Kävimme ihailemassa kuninkaanlinnaakin ja ilmettelimme sitä loistoa.

      Mutta kaikkein eniten vietimme kahdestaan hytissä, vietimme melkein koko ajan niin, että kyrpä oli Pirpulin vitussa, tuntikaupalla.

      Kun tulimme takaisin, snadilaiset kertoivat ilouutisen: He olivat saamassa lapsen ja menivät julkisesti ja virallisesti kihloihin ja niin pian naimisiin, kun täyttävät 18 wee.

      Elämä jatkui Kiiran ja Lassin kanssa sydämellisesti vieraillen, herttaillen ja yhtyen. □ 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe