P.C.D presa canario koirat

Anonyymi

Koska tämä suomi24 on laaja koko suomelle!!! Niin laitan tänne tän asian NYT!!!

ELIKKÄ KOSKA EN KÄYTÄ FB/ENKÄ INSTAA... NIIN HALUAN AVATA KESKUSTELUN TÄÄÄÄÄÄÄLLLLÄ!!!

YRITÄN KIIREELLÄ SAADA TORISSA JA APULASSA EES JONKU IHMISEN OSTAMAAN HYVÄN KOIRAN NIIN MIKS AINA TULEE JOTAIN HELVT PILIPALIKYSELIJÖITÄ EIKÄ NIIKU YMMÄRRÄ ETTÄ EI NYT KOIRA ILMAINEN OLE JOS ON ROTUKOIRA JA JOS HINTA ON SANOTTU NIIN JA KERROTTU SYY MIKSEI OSAMAKSU ONNISTU NIIN MIKSI EDES VAIVAUTUA KYSELEMÄÄN KOIRASTA MITÄÄN JOS EI OLE VALMIS MAKSAMAAN TAI HAKEMAAN KOIRAA KAUKAA??? MINÄ HALUAN JUMALAUTA AVAUTUA JA OIKEIN KUNNOLLA!!! ANTEEKS VAA NYT IHMISET JA ELÄIMET... ALKAA KÄYMÄÄN HERMOILLE :D

7

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin sattuu.

• Anonyymi

Ei tässä satu mihinkään ;)

• Anonyymi

Ajanhukkaajat ovat harmillinen ja todella vittumainen ilmiö. Ota tiukka linja. Jos huomaat, ettei ilmoitustasi ole luettu kunnolla, niin et vastaa kyselijälle mitään, vaan estät samantien turhakkeen. Ja maltilla odotat, että tulee sellainen yhteydenotto, jonka kirjoittaja osaa lukea, vaikuttaa olevan sekä innoissaan että tosissaan, eikä säästele sanojaan kertoessaan itsestään tai esitä pelkkiä kysymyksiä.

• Anonyymi

Jep! Ymmärrän sen jos kuvia kysytään.. mutta tuo just että kyllä ihmiset pitää lukea tai sitten on paha lukihäirijiö jos ei ymmärrä mitkä on myyjän ehdot ja saa tietysti tulla katsomaan koiraa jne.. tässä koirassa ei ole ongelmaa.. kaikki pitäis kirjoittaa a-ö.. ei jumalauta :D

• Anonyymi

:D kyllä tyhmä tyhmän tunnistaa!! Hohhoijaa haluutko saada elämäsi pahimman selkäsaunan???!!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe