Kuinka monta pedofiiliä tiedät omalla paikkakunnallasi asuvan? Miksi pedofiilejä edelleen suojellaan Suomessa?
Pedofiilit paikkakunnittain
13
238
Vastaukset
- Anonyymi
Itse jouduin pedofiilin uhriksi 9 vuotiaana. Nyt jo eläkeiässä eikä tapaus ole haihtunut mielestäni. Miksi siis Suomessa pedofiili päästetään jopa ilman tuomiota vapaaksi tekemään lisää uhreja?
- Anonyymi
Suomessa on järkyttävää juuri tuo ettei saa kunnon tuomioita pedofiilisaastat. Täällä pitää ymmärtää näitä seksuaalisesti hyväksikäyttäjiä,uhrilla ei niin väliä. Näitä tyyppejä voi olla vaikka naapurin setä kerrostalossa seinän takana,ne ovat umpikieroja luikertelemaan teoistaan. Mikään ei ole niin karseeta kuin Suomen liian ymmärtävä ja huoleton rikoslaki, uhrit kärsii aina.
- Anonyymi
Ainakaan poromiehet eivät ole sellaisia, saattaavat kylläkin piereskellä!
- Anonyymi
Ei tällainen lasten rääkkäys ole vitsailun asia. Se on julmaa rikollisuutta!
- Anonyymi
Tämäkin video on poistettu useaan otteeseen Facebookissa. Lessu johtajat ehkä pystyvät vaikuttamaan sinne. https://youtu.be/LS-K1EDwWoU
- Anonyymi
T Hekanaho
- Anonyymi
Vieläköhän se Pedofil Hunters toimii? Heillä oli joskus aktiivista toimintaa, että sai näkyville seksuaalirikolliset. Saisi enemmän ihmiset julkaista tuntemuksiaan ja kokemuksiaan. Oulun DOM second handin myyjä on kuulemma jobkinasteinen saalistaja. Rivoilee pikkutytöille, ja salakuvaa heitä. Eilen kuulin tästä. On myös kuulemma saanut vietyä jonkun pikkutytön kotiinsa.
- Anonyymi
Seinäjoella Katajalaaksossa Kivilaaksonkadun alkupäässä asuu ainakin yksi Pedo, joka hyväksikäytti voimistelija tyttöjä. Elää niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Mikä ton mc ogen nimi on. Tätä kutsuttiin nimellä lipipimppi. Siitä on liikkunut paljon huhuja. Mutta ei yhtään missä olisi ollut yli kymmenvuotias tyttö.
- Anonyymi
5kwi hevosmies Tyrnävältä 70 - 80luvulka jahtasi tyttöjä.hänellä oli lapsia ja vaimo. Lapsena en ymmärtänyt puhua muille, en vaan tajunnut ja nyt aikuisena suojelen uhria eli kaverin sekä pedofiilin omaisia. Käytti hyväksi 12 vuotiasta kaveriani. Ehdotteli seksiä muille ystävilleni, itse olin 1åv eikä minulle ehdotellut mutta oli kysynyt kaveriltani että heruisikohan minulta. Olisin varmasti potkinut lättyyn vaikka pieni olin sillä olin hyvin temperamenttinen
Miehen nimi alkaa R kirjaimella. Oli yhdynnässä 12 v kaverini kanssa, näin itse tilanteen hevosutoss. Kaveri itki kovasti jälkeenpäin. Voi että on tehnyt mielikäeäyttäänyt aikuisena. - Anonyymi00030
Idahossa pedofiilit voidaan tuomita kuolemaan ja ampua.
- Anonyymi00031UUSI
Miksi Soldiers of Odin ei jahtaa näitä pedofiilejä?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa343370Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202282Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301904Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus121372Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631177Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501032- 471004
- 55831
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33783- 69767