Niin siis mitä tarkoitttaa pälli tai kun jotakuta kutsutaan sillä nimellä?
kertokaa mitä tarkottaa pälli?
25
6631
Vastaukset
- ...
Tyhmää ihmistä.
- höhö
pälli = pälli
- juups
Pälli on vain haukkumasana.
- .........
mun kaverilla on pääli niminen kissa...
- Tiedän...
Pälli-Tyhmä!!
- Kivi_
Kivet eivät ole tyhmiä.
- superhuman
Haha vitun pälli!
- mmo63
http://urbaanisanakirja.com/word/palli/
Tuolta vastauksia...ei siis yksiselitteinen sana :) - söpöIiini_
Spämmäri on hyvä esimerkki pällistä. Hän on alkoholipalstalta ja täysin aikuinen mies. Noohh niin olen minäkin aikuinen mies ja kostan tämän spämmäämällä alkoholipalstaa eli se tekee myös minusta pällin.
Näin me aikuiset karvaperseet kulutetaan aikaame, hakkaamme puupäitämme yhteen, niin että säleet lentelevät ja taistelemme palstojen herruudesta. Ei alkopalsta ole suinkaan ainoa taistelutanner,,, ehei.
Heh... Rupes itteäkin huvittamaan..
...kaksi aikuista miestä taistelee... Ei vittu - etkötiennyt
Pälli=tyhmä/todella tyhmä
- 244544
Miehen kivespussi.
- Anonyymi
Lol
- eeen
Tyhmä tai jotain
- Kielitieteilijä
http://www.tunturisusi.com/muhoslaiset/palli.htm
Tätä tarkoittaa Pälli - on kyse miehen etunimestä. - voijumalauta
Pälli on vitun retkituoli. Saatana muutenkin kuulostaa naurettavalta sanalta aikuisen suusta.
- pällisaatana
vitu pälli
Pälli = tyhmä ihminen.
Mun mielestä olet aika pälli, kun et ole tätä koskaan tajunnut.- Pälli.on.kula
Pälli on Länsi-Virossa sijaitseva kylä.
Sijainti: https://tools.wmflabs.org/geohack/geohack.php?params=58.956111111111_N_23.781666666667_E_region:EE_type - Lauri38
Mä en ymmärrä mut eo oo koskaa kuullu kenenkää sanovan sanaa pälli, mut oon itse käyttänyt samaa termiä ilman että kukaan on minulle kertonut siitä mitään
- Anonyymi
Se on lihava leveänaamainen= pällinaama. Posket oikein pulleat.
- Anonyymi
turkka seujfiojdsfladqwuye9732429ri293842374983274
- Anonyymi
sääntöjä rikkova (löytyy eduskunnasta 2 kpl)
- Anonyymi
Pälli tarkoittaa sitä et kauttaa nuuskaa vissii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067