Pesäpalloa Perhossa

Anonyymi

Maakuntasarja tasolla pelattiin pesäpalloa Perhossa nuoruudessani mutta taitoni eivät riittäneet pelipaikkaan joukkueessa. Olin vuosia joukkueen mukana mailapoikana ja juottajana. Keräsin hikisiä vaatteita pukukoppien lattioilta ja täytin vesipulloja. Tästä jäi pysyviä traumoja joukkueurheilua kohtaan . Joukkueemme tähtipelaaja oli tuolloin eräs Jorma joka myöhemmin valmensi kuntamme kuuluisaa urheilijaa ja sanoi minulle kerran "opettele Repe kortinpeluuta se sopii sinulle parhaiten". Muistan nämä Jorman viisaat sanat vieläkin ja nyt ei naurata.

8

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jorma kertoi tästä onnettomasta tapauksesta valmentajien koulutustilaisuudessa. Kaveri tai Repa kuten hänen lempinimi siihen aikaan kuului oli kuitenkin myöhäisemmässä elämän vaiheessa oppinut uimaan ja koordinaatio kehittynyt.

• Anonyymi

Olipa onni ettet Jormaa uskonut. Jos olisit ruvennut korttia rahasta pelaamaan, niin olisit oppinut kantapään kautta, että päällä on muutakin tarkoitusta, kuin toimia koppalakin paikkana.

• Anonyymi

Jorma tarkoitti korttipeleillä marjapussia ja paskahousua jotka olivat hyvin vaativia bridgen kaltaisia pelejä joita Perhossa siihen aikaan harrastettiin, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Jorma palkittiin vuoden valmentaja tittelillä vaikka yhtä hyvin minut olisi voinut valita siihen paikalle. Kaikki antamani neuvot ja ohjeet auttoivat Arsin olympiavoittoon ja en saanut mitään kunniaa koko asiasta. Kuten en myöskään asekoulun tulipalosta missä pelastin 18 ihmistä varmalta kuolemalta kannattelemalla betonikattoa yksin jolloin ihmiset pääsivät turvaan sortuvan rakennuksen alta ja nyt ei naurata.

• Anonyymi

On se kova.

• Anonyymi

Reijo pitäisi saada mitali Kokkolan kaupungilta urotöistään.

• Anonyymi

Jos siihen hautakiveen sitten joku laatta perhoon lähetetään...

• Anonyymi

Ei tarvita mitään sillä tämä ukko on täysi turhake. Eihän normaali ihminen saa uimahalliin useita porttikieltoja .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56