Maakuntasarja tasolla pelattiin pesäpalloa Perhossa nuoruudessani mutta taitoni eivät riittäneet pelipaikkaan joukkueessa. Olin vuosia joukkueen mukana mailapoikana ja juottajana. Keräsin hikisiä vaatteita pukukoppien lattioilta ja täytin vesipulloja. Tästä jäi pysyviä traumoja joukkueurheilua kohtaan . Joukkueemme tähtipelaaja oli tuolloin eräs Jorma joka myöhemmin valmensi kuntamme kuuluisaa urheilijaa ja sanoi minulle kerran "opettele Repe kortinpeluuta se sopii sinulle parhaiten". Muistan nämä Jorman viisaat sanat vieläkin ja nyt ei naurata.
Pesäpalloa Perhossa
8
172
Vastaukset
- Anonyymi
Jorma kertoi tästä onnettomasta tapauksesta valmentajien koulutustilaisuudessa. Kaveri tai Repa kuten hänen lempinimi siihen aikaan kuului oli kuitenkin myöhäisemmässä elämän vaiheessa oppinut uimaan ja koordinaatio kehittynyt.
- Anonyymi
Olipa onni ettet Jormaa uskonut. Jos olisit ruvennut korttia rahasta pelaamaan, niin olisit oppinut kantapään kautta, että päällä on muutakin tarkoitusta, kuin toimia koppalakin paikkana.
- Anonyymi
Jorma tarkoitti korttipeleillä marjapussia ja paskahousua jotka olivat hyvin vaativia bridgen kaltaisia pelejä joita Perhossa siihen aikaan harrastettiin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Jorma palkittiin vuoden valmentaja tittelillä vaikka yhtä hyvin minut olisi voinut valita siihen paikalle. Kaikki antamani neuvot ja ohjeet auttoivat Arsin olympiavoittoon ja en saanut mitään kunniaa koko asiasta. Kuten en myöskään asekoulun tulipalosta missä pelastin 18 ihmistä varmalta kuolemalta kannattelemalla betonikattoa yksin jolloin ihmiset pääsivät turvaan sortuvan rakennuksen alta ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
On se kova.
- Anonyymi
Reijo pitäisi saada mitali Kokkolan kaupungilta urotöistään.
- Anonyymi
Jos siihen hautakiveen sitten joku laatta perhoon lähetetään...
- Anonyymi
Ei tarvita mitään sillä tämä ukko on täysi turhake. Eihän normaali ihminen saa uimahalliin useita porttikieltoja .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3351092- 45904
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html169779- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531