Pesäpalloa Perhossa

Anonyymi

Maakuntasarja tasolla pelattiin pesäpalloa Perhossa nuoruudessani mutta taitoni eivät riittäneet pelipaikkaan joukkueessa. Olin vuosia joukkueen mukana mailapoikana ja juottajana. Keräsin hikisiä vaatteita pukukoppien lattioilta ja täytin vesipulloja. Tästä jäi pysyviä traumoja joukkueurheilua kohtaan . Joukkueemme tähtipelaaja oli tuolloin eräs Jorma joka myöhemmin valmensi kuntamme kuuluisaa urheilijaa ja sanoi minulle kerran "opettele Repe kortinpeluuta se sopii sinulle parhaiten". Muistan nämä Jorman viisaat sanat vieläkin ja nyt ei naurata.

8

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jorma kertoi tästä onnettomasta tapauksesta valmentajien koulutustilaisuudessa. Kaveri tai Repa kuten hänen lempinimi siihen aikaan kuului oli kuitenkin myöhäisemmässä elämän vaiheessa oppinut uimaan ja koordinaatio kehittynyt.

    • Anonyymi

      Olipa onni ettet Jormaa uskonut. Jos olisit ruvennut korttia rahasta pelaamaan, niin olisit oppinut kantapään kautta, että päällä on muutakin tarkoitusta, kuin toimia koppalakin paikkana.

    • Anonyymi

      Jorma tarkoitti korttipeleillä marjapussia ja paskahousua jotka olivat hyvin vaativia bridgen kaltaisia pelejä joita Perhossa siihen aikaan harrastettiin, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Jorma palkittiin vuoden valmentaja tittelillä vaikka yhtä hyvin minut olisi voinut valita siihen paikalle. Kaikki antamani neuvot ja ohjeet auttoivat Arsin olympiavoittoon ja en saanut mitään kunniaa koko asiasta. Kuten en myöskään asekoulun tulipalosta missä pelastin 18 ihmistä varmalta kuolemalta kannattelemalla betonikattoa yksin jolloin ihmiset pääsivät turvaan sortuvan rakennuksen alta ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      On se kova.

    • Anonyymi

      Reijo pitäisi saada mitali Kokkolan kaupungilta urotöistään.

    • Anonyymi

      Jos siihen hautakiveen sitten joku laatta perhoon lähetetään...

    • Anonyymi

      Ei tarvita mitään sillä tämä ukko on täysi turhake. Eihän normaali ihminen saa uimahalliin useita porttikieltoja .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe