Pesäpalloa Perhossa

Anonyymi

Maakuntasarja tasolla pelattiin pesäpalloa Perhossa nuoruudessani mutta taitoni eivät riittäneet pelipaikkaan joukkueessa. Olin vuosia joukkueen mukana mailapoikana ja juottajana. Keräsin hikisiä vaatteita pukukoppien lattioilta ja täytin vesipulloja. Tästä jäi pysyviä traumoja joukkueurheilua kohtaan . Joukkueemme tähtipelaaja oli tuolloin eräs Jorma joka myöhemmin valmensi kuntamme kuuluisaa urheilijaa ja sanoi minulle kerran "opettele Repe kortinpeluuta se sopii sinulle parhaiten". Muistan nämä Jorman viisaat sanat vieläkin ja nyt ei naurata.

8

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jorma kertoi tästä onnettomasta tapauksesta valmentajien koulutustilaisuudessa. Kaveri tai Repa kuten hänen lempinimi siihen aikaan kuului oli kuitenkin myöhäisemmässä elämän vaiheessa oppinut uimaan ja koordinaatio kehittynyt.

    • Anonyymi

      Olipa onni ettet Jormaa uskonut. Jos olisit ruvennut korttia rahasta pelaamaan, niin olisit oppinut kantapään kautta, että päällä on muutakin tarkoitusta, kuin toimia koppalakin paikkana.

    • Anonyymi

      Jorma tarkoitti korttipeleillä marjapussia ja paskahousua jotka olivat hyvin vaativia bridgen kaltaisia pelejä joita Perhossa siihen aikaan harrastettiin, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Jorma palkittiin vuoden valmentaja tittelillä vaikka yhtä hyvin minut olisi voinut valita siihen paikalle. Kaikki antamani neuvot ja ohjeet auttoivat Arsin olympiavoittoon ja en saanut mitään kunniaa koko asiasta. Kuten en myöskään asekoulun tulipalosta missä pelastin 18 ihmistä varmalta kuolemalta kannattelemalla betonikattoa yksin jolloin ihmiset pääsivät turvaan sortuvan rakennuksen alta ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      On se kova.

    • Anonyymi

      Reijo pitäisi saada mitali Kokkolan kaupungilta urotöistään.

    • Anonyymi

      Jos siihen hautakiveen sitten joku laatta perhoon lähetetään...

    • Anonyymi

      Ei tarvita mitään sillä tämä ukko on täysi turhake. Eihän normaali ihminen saa uimahalliin useita porttikieltoja .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe