Osaako nää...

Anonyymi

Osaako keharit olla yhtään hiljaa... Jatkuvasti äänessä eikä mitään järkevää suustaan päästä. Menee hermot tuollaiseen törkyturpaan joka ei hyvällä usko kun pyydetään että olisi hetken hiljaa..

8

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikilla ei ole pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma joillakin on vaikea ADHD kuten minulla eli ne joilla on vaikea ADHD ne puhuu koko ajan

• Anonyymi

Kannattaa myös syödä 2 suuntaiseen lääkkeitä. Elämäsi paranee!

• Anonyymi

Kyllä ne osaa olla hiljaa joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma mutta jos on vaikea Adhd jonka takia turvaksi laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma ADHD naiset videossa lukee niillä on liika puheliaisuus ja narsisti persoonallisuus häiriöt. Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vaikea Adhd vahvin oireinen niin ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne laittaa kaveri suhteet poikki kun eivät jaksa puhun koko ajan eli ne joilla ei ole ADHD sanoo että väsyy minuun ryhmissä.

• Anonyymi

Timo t.a.on poistunut talostsa

Mtv voi todistaa

• Anonyymi

Lue ADHD ja liikapuheliaisuus ne jotka koko ajan puhuu niillä on vaikea Adhd toinen Diagnoosi.

Ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne väsyy myös minun jatkuvaan puheeseen ja ohjaajat sanoo ADHD tekee sen että puhun koko ajan.
      Eli ADHD naiset videossa lääkäri kertoo liikapuheliaisuus on ADHD jutussa

• Anonyymi

Ja ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne huutaa Ohjaajien lisäksi kuten sinä helvetti aloittaja kirjoitat ADHD jutussa aivot käy koko ajan eli jos et ole lukenut mitä on vaikea ADHD niin ne jotka kehitysvamman saaneena puhuu koko ajan ne ovat Asperger tai lievän Autismin tai vaikean ADHD takia laitettu kehitysvamman alle ja niiden käytös häiriöt tulee jos terveet ihmiset ja ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma eikä ole laitettu ADHD tai Asperger eli Autismin kirjon Diagnoosi.

Jos menet lukee helvetin rasisti aloittaja Kehitysvammaisten Eteva kuntayhtymä sivut tai Kehitysvammaisten tukiliitto sivut Kehitysvamma alan lääkärit ovat todenneet ne joilla on käytös häiriöt ne tulee niillä joilla on monia eri diagnoosi juttuja lisäksi jota ei osaa lääkärit erottaa koska vaikea, ADHD ja Asperger menee älyllisen kehitysvamman kanssa ristiin.

Adhd tulee geeneissä eli on suvun geeneissä perinnöllinen todettu 2010 jälkeen.

Kehitysvammaisten puolella ohjaajat sanoo puolella on väärin laitettu kehitysvamma jos eka diagnoosi on ADHD MBD oireyhtymän sain ennen lievää älyllistä kehitysvammaa.
      Ja joku kehitysvammmainen puhuu koko ajan.
      Se jos huomaat että joku puhuu tai kirjoittaa yhdestä samasta asiasta eikä mistään muusta sen tekee ADHD ja Asperger eli Autismin kirjo ja ne joilla on Lievä älyllinen ne valittaa kun en osaa puhua mistään muusta tai kirjoittaa mitään muuta ja
      Jos puhe rönsyilee tai kirjoitus sen tekee ADHD tai Asperger jossa on Ekko tai Hyperfocus

• Anonyymi

Kommentti herättää tunteita ja ymmärrystä, sillä jokaisen on tärkeää voida asua ja olla rauhallisessa ympäristössä. Kehitysvammaisten henkilöiden kanssa voi olla joitain erityishaasteita viestinnässä ja vuorovaikutuksessa, mutta on tärkeää lähestyä tilannetta empaattisesti ja kunnioittavasti.

On hyvä pohtia, miten tilanteita voidaan käsitellä rakentavasti ja tarjota tukea molemmille osapuolille, jotta yhteiselo olisi sujuvaa ja ymmärtäväistä. Mitä ajattelet tästä?

• Anonyymi

Joo, tää on tosi tosi rasittavaa, kun tulee tauotta juttua ja vielä kahteen kolmeen kertaan jauhetaa aina ja joka asiasta 😩🥱Ei auta vaikka sanois mitä, vaihtaa aihetta ym, mutta puhelimessa sentää voi keksiä tekosyyn tai jossain kahvilla sanoo, että jos lähdetää menee.

Mäki oon yhen tämmönen kanssa tekemisissä, mutta syytä en tiedä tarkkaan. Autossakin juttua tulee aina ja tauotta! Ikinä koskaan ennen ollut ihmisten kanssa tommosta, ja joskus muualla ja kun muutenkin olin viel ihmisten kanssa enempi tullut puhuttua monien kanssa pitkäänkin, jos oli oikeeta (ja yhteistä) jutunaihetta, kun eihän sitä nyt jostain säästä yms jaksa kukaan jauhaa loputtomiin paitsi tää eräs, ja sitku simppelikin päättely on mitä on. Eräs piirre on sekin, että keksii jonkun tyhjänpäiväisen ongelman ja siihen sitten yrittää pohtia yleensä naiveja ratkaisuja, kun yleistieto ja ymmärrys on mitä on.

Itselle hyvin rasittavaa, kun olen monilääkitty multivammainen, elektrolyytit heittää ja varsinkin koska ole moniaivovammainen, eikä olekaan ihan pieniä energisiä tällejä, vaan jäähän, kiviseinään, autolasiin (ilman omaa syytä). Minulla on jonkin verran vaihtelevasti moninaista puhumisvaikeutta, mutta ei ääntämisessä sekä myös ymmärrysvaikeutta. Jännä juttu, eräässä kaupassa myyjä ymmärsi heti tän tyypin juttuja, kun mä en mitään? Aivot kuormittuu paljon herkemmin näissä, mutta ei niin herkästi tutuissa, kiinnostavissa, ja sopivasti "aivopähkinää" sisältävissä jutuissa. Joskus ole kyllä täysi uupunut, mm. aika pienen univajeen tai 1,5 km kauppareissun jälkeen vielä seuraavat pari päivää. Mulla ei kumminka ole mitää puhe-ja ymmärrys diagnoosia.Tosin kylö mä uskon vahvasti että toiminnallinen aivokuvaus eli PET, fMRI ym. näyttäisi traumaattiselle aivovammalle tyypillisiä poikkeamia Brocan,Wernicken ja Fasciculus Arcuatusin alueilla eli keskeissä puhekeskuksissa ja muutakin uutta niinku hypotalamuksen juttuja, ehkä selätästäkin. Mutta eipä niitä enää saa korjattua, että sama se siinä mielessä

Monisairas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      64
      2129
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      946
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      67
      900
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      78
      842
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe