Osaako nää...

Anonyymi

Osaako keharit olla yhtään hiljaa... Jatkuvasti äänessä eikä mitään järkevää suustaan päästä. Menee hermot tuollaiseen törkyturpaan joka ei hyvällä usko kun pyydetään että olisi hetken hiljaa..

6

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikilla ei ole pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma joillakin on vaikea ADHD kuten minulla eli ne joilla on vaikea ADHD ne puhuu koko ajan

• Anonyymi

Kannattaa myös syödä 2 suuntaiseen lääkkeitä. Elämäsi paranee!

• Anonyymi

Kyllä ne osaa olla hiljaa joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma mutta jos on vaikea Adhd jonka takia turvaksi laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma ADHD naiset videossa lukee niillä on liika puheliaisuus ja narsisti persoonallisuus häiriöt. Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vaikea Adhd vahvin oireinen niin ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne laittaa kaveri suhteet poikki kun eivät jaksa puhun koko ajan eli ne joilla ei ole ADHD sanoo että väsyy minuun ryhmissä.

• Anonyymi

Timo t.a.on poistunut talostsa

Mtv voi todistaa

• Anonyymi

Lue ADHD ja liikapuheliaisuus ne jotka koko ajan puhuu niillä on vaikea Adhd toinen Diagnoosi.

Ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne väsyy myös minun jatkuvaan puheeseen ja ohjaajat sanoo ADHD tekee sen että puhun koko ajan.
      Eli ADHD naiset videossa lääkäri kertoo liikapuheliaisuus on ADHD jutussa

• Anonyymi

Ja ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne huutaa Ohjaajien lisäksi kuten sinä helvetti aloittaja kirjoitat ADHD jutussa aivot käy koko ajan eli jos et ole lukenut mitä on vaikea ADHD niin ne jotka kehitysvamman saaneena puhuu koko ajan ne ovat Asperger tai lievän Autismin tai vaikean ADHD takia laitettu kehitysvamman alle ja niiden käytös häiriöt tulee jos terveet ihmiset ja ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma eikä ole laitettu ADHD tai Asperger eli Autismin kirjon Diagnoosi.

Jos menet lukee helvetin rasisti aloittaja Kehitysvammaisten Eteva kuntayhtymä sivut tai Kehitysvammaisten tukiliitto sivut Kehitysvamma alan lääkärit ovat todenneet ne joilla on käytös häiriöt ne tulee niillä joilla on monia eri diagnoosi juttuja lisäksi jota ei osaa lääkärit erottaa koska vaikea, ADHD ja Asperger menee älyllisen kehitysvamman kanssa ristiin.

Adhd tulee geeneissä eli on suvun geeneissä perinnöllinen todettu 2010 jälkeen.

Kehitysvammaisten puolella ohjaajat sanoo puolella on väärin laitettu kehitysvamma jos eka diagnoosi on ADHD MBD oireyhtymän sain ennen lievää älyllistä kehitysvammaa.
      Ja joku kehitysvammmainen puhuu koko ajan.
      Se jos huomaat että joku puhuu tai kirjoittaa yhdestä samasta asiasta eikä mistään muusta sen tekee ADHD ja Asperger eli Autismin kirjo ja ne joilla on Lievä älyllinen ne valittaa kun en osaa puhua mistään muusta tai kirjoittaa mitään muuta ja
      Jos puhe rönsyilee tai kirjoitus sen tekee ADHD tai Asperger jossa on Ekko tai Hyperfocus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe