iPhone XS 64/4 Gt

Anonyymi

Tulisi uuden alkuperäisen akun kanssa, siisti, hieman alle 400€ olisko 3 v päivitystukea vielä, sopivankokoinen.

20

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no joo, voin ottaa iPhonen jos saan 400 €, mutta yhtään pienempi summa ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Yritä Vapunen joku uudempi linkki löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä Vapunen joku uudempi linkki löytää.

        Yhdysvalloissa Louise R. Krause sai vuonna 1932 patentin (US 1860617) keksimälleen pesualtaan yläpuolelle sijoitetulle ovilla varustetulle astiankuivauskaapille (dish drying cabinet), jossa puinen tukirakennelma piti astiat pystyasennossa niin, että vesi valui altaaseen ja ilma pääsi kiertäessään kuivaamaan astiat[1]. Yhdysvaltalainen Angiolina Scheuermann sai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä Vapunen joku uudempi linkki löytää.

        Ajattele että on liikannut oman nimensä


    • Anonyymi

      Kuten seuraava kaavio osoittaa, Apple on tehnyt hyvää työtä vuosien ajan pitäessään vanhemmat laitteet ajan tasalla pitkään. Alkuperäinen iPhone ja iPhone 3G saivat kaksi suurta iOS-päivitystä, mutta myöhemmät mallit ovat yleensä saaneet ohjelmistopäivityksiä viidestä kuuteen vuodeksi. IOS 9:n mukana toimitettu iPhone 6s on nyt ensimmäinen sukupolvi, joka on nähnyt seitsemäs iOS-version, mikä tekee siitä teknologisen vastineen kilpikonnalle, joka kestää sukupolvia ihmisiä kauemmin.

      https://www.statista.com/chart/5824/ios-iphone-compatibility/

    • Anonyymi

      Apple julkaisi sekä iPhone XS ja iPhone XR -puhelinmallit vuonna 2018 - onko mallien osto vielä kannattavaa vuonna 2022? Lyhyt vastaus: ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Mitat 143,6 x 70,9 x 7,7 mm heheheheheheheh

    • Anonyymi

      Satasen edullisempi kuin SE. ja parempi! Tosin ei 5g valmis! Ihan budjetti peli!

      • Anonyymi

        Täyttä roskaa kuten muutkin Applen tuotteet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä roskaa kuten muutkin Applen tuotteet..

        Oikeesti hyvä, on kokemusta siitä ennenkin, leipälapio jää kotitabletiksi"


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjottelet siis tuolla nimimerkillä tuolla

        Ei Vapunen ole koskaan töissä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Vapunen ole koskaan töissä ollut.

        Kirjottelee tuossa toisella palstalla tuolla nimimerkillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjottelee tuossa toisella palstalla tuolla nimimerkillä

        No ei kirjoittele. Vapusen nikit on windowsman jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Vapunen ole koskaan töissä ollut.

        La Bamba on meksikolainen kansanlaulu, jonka teki yleismaailmallisesti tunnetuksi laulaja Ritchie Valens vuonna 1958. Hän oli kappaleen teon aikana 17-vuotias.

        Vuonna 2018 Ritchie Valensin singlejulkaisu kappaleesta valittiin muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kirjoittele. Vapusen nikit on windowsman jne.

        ä Eestissä”, ”Mennään Karjalaan” ja ”Kaapataan lentokone Moskovaan”. Levy oli vallitsevan itsesensuurin aikana liikaa. Suomi-Neuvostoliitto-Seuran Kajaanin osasto paheksui helmikuussa 1978 julkisesti yhtyeen musiikkia ala-arvoiseksi ja Suomen ja Neuvostoliiton hyviä suhteita vahingoittavaksi. Raha-automaattiyhdistys reagoi nopeasti ulkopoliittiseen keskusteluun: ”Kaapataan lentokone Moskovaan” -single poistui levyautomaateista.

        Yhtye levytti parhaimmillaan vuodessa useita albumeja; esimerkiksi vuonna 1984 julkaistiin viisi albumia.

        Sleepy Sleepersistä muotoutui 1980-luvun lopussa kansainvälistäkin mainetta saavuttanut Leningrad Cowboys ja Sleepy Sleepersin toiminta hiipui. 2000-luvulla Sleepy Sleepers on aktivoitunut uudelleen ja julkaisi huhtikuussa 2007 uuden studioalbuminsa 18 vuoden levytystauon jälkeen.

        Elokuussa 2014 y


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kirjoittele. Vapusen nikit on windowsman jne.

        No miksi se sitten jotain muuta nimimerkkiä tuolla mustamaalaamja levittelee hänen viestejään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kirjoittele. Vapusen nikit on windowsman jne.

        Pitääpä melkein jossakin vaiheessa asiasta kysellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe