Ei itkua päättäjiltä

Iltapäivälehdessä toimittaja kirjoittaa poliittisten päättäjien itkemisestä tiedotustilaisuuksissa.
Esimerkkinä oli pääministerimme.
Että se on heikkouden näyttämistä.
Kansalle sitä ei saa eikä tarvitse näyttää.
Olen täysin samaa mieltä siitä, että itku pois ja kylmä ilme päälle.
Tilanne on maailmassa niin kammottava ja päättäjien pitää luoda uskoa ja luottamusta tulevaan ilman mitään krokotiilinkyyneleitä tai aitoja.

Kun olin omaishoitaja miehelleni, en koskaan näyttänyt hänelle pelkoani tai itkuani.
Vaikka oli välillä aivan paniikissa.
Kovetin luonteeni ja otin hoitajan roolin.
Häivytin vaimon roolin jonnekin taka-alalle
Itseni ja hänen takiaan.
Toimin melkein kuin robotti.
Kun menin pyykkitupaan aamulla kello viisi, saatoin siellä hetken päästää tunteet valloilleen ja itkeä.
Sitten karaisin luonteeni ja sanoin että mitä turhaa itsesääliä.
Tilanteellemme ei voi mitään.
Menin sisälle hymyssä suin, puin miehelle vaatteet, nostin pyörätuoliin ja tilasin taksin. Lähdettiin keskustaan kaffeille.

166

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa´a. Mitähän miehesi mielessään tuumasi. Ajatteliko, ei tuo välitä, tunteetonko on. Vai tunsiko sinut läpikotaisin niin että tiesi että rakastat ja välität.
      Minä olen kyllä puhjennut itkuun taloyhtiön kokouksessakin, kun joku on tehnyt ilmiselvästi väärin. En kestä epäoikeudenmukaisuutta yhtään. Itkettää aina jos joku tekee vääryyttä jollekin toiselle tai minulle. En osaa krokotiilin kyyneleitä, mutta en myöskään pysty pidättämään itkua jos se tulee. Minkäs mä itselleni tekisin. Voiko sitä koulata. Ei taida auttaa vaikka harjoittelisin pyykkituvassa. On juuri nyt läheinen kuolemassa ja itkeä tirautan vähän väliä ja ryntään puhelimeen kun pirahtaa viesti. Tämä kuoleva on myös kova luu, hampaat irvessä kun vaikea paikka tuli. Puolisonsa oli taipunut lähelle. Tämä kuoleva joka ei juurikaan enää jaksa puhua, oli tokaissut. Voi jestas kun henkesi haisee. (Tuskin oli haissut.) Niin että viimeiseen asti... luontonsa mukaan.

      • Ano 08:35
        Mieheni oli ylikersantti ja armeijassa siis myös kouluttaja.
        Hänelle oli todella tärkeätä kaikki mikä liittyi isänmaallisuuteen.
        Hän sanoi 20 vuoden yhdessäolomme aikana minulle usein, että turvaa selustasi, pidä kasvosi peruslukemilla, äläkä näytä pelkoasi.
        Jos sellainen paikka tulee.
        Mielestäni se paikka oli raskaassa omaishoitajuudessa.
        Menimme myös vihille 11 vuoden seurustelun jälkeen kun hän halusi turvata minun tulevaisuuteni.
        Toinen syyhän oli se että täytin heti 50 vee.


    • Anonyymi

      Onneksi kaikki ihmiset eivät kovetu roboteiksi.

      • Ano 09:42
        Olet ilmeisesti ollut omaishoitaja 24/7.


    • Anonyymi
      • Ano 09:46
        Mitä tekemistä tällä tekstillä on itkevän pääministerin kanssa?


    • Anonyymi

      On olemassa joku sellainen mietelmä: säälittävin pelko on herkkätunteisuuden pelko. - Nm. Aloittaja on enemmän kuin väärässä

      • Ano 10:23
        On käsittämätöntä että joku puskanikki laukoo tuollaisia kommentteja.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:23
        On käsittämätöntä että joku puskanikki laukoo tuollaisia kommentteja.

        En ole mikään puskanikki enkä tippaakaan kummempi kommentoija kuin sinäkään. Mun kommentissa on sentään järki ja tunteet tallella, toisin kuin sun tuulahduksessa pohjoisnavalta. - Nm. Revi siitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään puskanikki enkä tippaakaan kummempi kommentoija kuin sinäkään. Mun kommentissa on sentään järki ja tunteet tallella, toisin kuin sun tuulahduksessa pohjoisnavalta. - Nm. Revi siitä

        Ano 10:33
        On tottavieköön paljon sanottu, että olet " enemmän kuin väärässä"
        Mistä tällaisia tyyppejä sikiää.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:33
        On tottavieköön paljon sanottu, että olet " enemmän kuin väärässä"
        Mistä tällaisia tyyppejä sikiää.

        Rehellisyydestä. Enemmän kuin väärässä tarkoittaa, että olet aiheessa täysin metsässä, männikössä, ulapalla, pihalla ... Jos et kestä ihmisen - olipa hän kuka tahansa - kyyneleitä, niiin vika ei ole kyynelehtijässä, vaan ... - Nm. Osannetko arvella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyydestä. Enemmän kuin väärässä tarkoittaa, että olet aiheessa täysin metsässä, männikössä, ulapalla, pihalla ... Jos et kestä ihmisen - olipa hän kuka tahansa - kyyneleitä, niiin vika ei ole kyynelehtijässä, vaan ... - Nm. Osannetko arvella

        Ihan niin kyyneleet ovat luonnollinen ilmiö kun ihminen on liikuttunut oli se sitten hyvä tai huono asia mikä sen laukaisee.
        Ihminen joka voi itkeä säästyy turhilta paineita elämässä koska itku helpottaa tavattomasti jos on paha mieli .
        Kovikset ovat tulleet tunne köyhästä kodista missä heidät on vaimennettu jo lapsina ,siksi haukkuvat ja vihaavat ihmisiä , kun eivät koskaan ole saaneet normaalia tapaa näyttää että mieli on paha . Niin että kovikset eivät ainakaan sovi hoitoalalle hehän ottavat pois itseluottamuksen hoidettavalta
        Siis empaattinen ihminen on hyvä ihminen kun hoidosta on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin kyyneleet ovat luonnollinen ilmiö kun ihminen on liikuttunut oli se sitten hyvä tai huono asia mikä sen laukaisee.
        Ihminen joka voi itkeä säästyy turhilta paineita elämässä koska itku helpottaa tavattomasti jos on paha mieli .
        Kovikset ovat tulleet tunne köyhästä kodista missä heidät on vaimennettu jo lapsina ,siksi haukkuvat ja vihaavat ihmisiä , kun eivät koskaan ole saaneet normaalia tapaa näyttää että mieli on paha . Niin että kovikset eivät ainakaan sovi hoitoalalle hehän ottavat pois itseluottamuksen hoidettavalta
        Siis empaattinen ihminen on hyvä ihminen kun hoidosta on kyse.

        Hoitoala vain on siitä metka juttu, että siellä empaattisen tyypinkin on joskus oltava 'kova'. - Nm. Tilanteet ratkaisevat


    • Anonyymi

      Olitko päättäjä?
      Siilivain

      • Ano 10:38
        Jos kysymys oli minulle, niin olin


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:38
        Jos kysymys oli minulle, niin olin

        Enpä laskisi hyveeksi omaishoitajalle kovuuden ja robottiuden. Ennen kuin sille tielle joutuu tulisi ymmärtää hankkiutua avun piiriin.
        Siilivain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä laskisi hyveeksi omaishoitajalle kovuuden ja robottiuden. Ennen kuin sille tielle joutuu tulisi ymmärtää hankkiutua avun piiriin.
        Siilivain

        Siili
        Minkä avun?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Minkä avun?

        Avun siihen mikä itkettää yksin pyykkituvalla ja avun siihen mikä saa toimimaan robotin lailla etenkin kun kyse ei ole pelkkä hoitosuhde vaan myös ihmissuhde. Kovuuskin siinä yhteydessä mainittuna kuulostaa kammottavalta.
        Siilivain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avun siihen mikä itkettää yksin pyykkituvalla ja avun siihen mikä saa toimimaan robotin lailla etenkin kun kyse ei ole pelkkä hoitosuhde vaan myös ihmissuhde. Kovuuskin siinä yhteydessä mainittuna kuulostaa kammottavalta.
        Siilivain

        Siili
        Kun hoito on ympärivuorokautista, se laittaa pinnan kireälle.
        Aamulla pyykkihuone on talossa vapaa ja sinne riensin lähes nukkumattomien öiden jälkeen.
        Itkin väsymystä ja uupumusta.
        Ja sitä miten jaksan pyörittää tätä rumbaa.
        Olisin voinut laittaa miehen intervallihoitoon, mutta en halunnut.
        Tai olisin voinut laitattaa hänet hoivakotiin.
        En halunnut.
        Tiesin että meidän yhteinen aikamme on vähissä.
        Olimme eristyksessä sairaalabakteerin vuoksi.
        Kukaan mieheni lapsista tai lapsenlapsista ei tullut käymään.
        Pelkäsivät tartuntaa.
        Aivan samoin kuin nykyään korona-aikana.
        Meillä kävi hoitajat kiireestä kantapäähän varustettuna.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kun hoito on ympärivuorokautista, se laittaa pinnan kireälle.
        Aamulla pyykkihuone on talossa vapaa ja sinne riensin lähes nukkumattomien öiden jälkeen.
        Itkin väsymystä ja uupumusta.
        Ja sitä miten jaksan pyörittää tätä rumbaa.
        Olisin voinut laittaa miehen intervallihoitoon, mutta en halunnut.
        Tai olisin voinut laitattaa hänet hoivakotiin.
        En halunnut.
        Tiesin että meidän yhteinen aikamme on vähissä.
        Olimme eristyksessä sairaalabakteerin vuoksi.
        Kukaan mieheni lapsista tai lapsenlapsista ei tullut käymään.
        Pelkäsivät tartuntaa.
        Aivan samoin kuin nykyään korona-aikana.
        Meillä kävi hoitajat kiireestä kantapäähän varustettuna.

        Ja kuitennii menittä pyörätuolilla ulos kahville😆😆😆😆.
        Meulläpäin sairaalabakt omaava eristetään vain sairaalassa tai kotihoidon hoitajat sen vuoksi kun kulkevat houtamassa kodista toiseen. Muutoin potilad voi elää täysin normsalusti eikä edes taksissa tartte kailottaa taksikuskille et on tämmönen bskteeri.

        Mielestäni itkeminen pyykkituvassa itse siheutettua jos ei suostu ottamaan apua vastaa. Oliko kyse rahasta? Upseerinvarat olisi menneet kotihoidolle tai intervallihoitoon eikä sulle?
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kun hoito on ympärivuorokautista, se laittaa pinnan kireälle.
        Aamulla pyykkihuone on talossa vapaa ja sinne riensin lähes nukkumattomien öiden jälkeen.
        Itkin väsymystä ja uupumusta.
        Ja sitä miten jaksan pyörittää tätä rumbaa.
        Olisin voinut laittaa miehen intervallihoitoon, mutta en halunnut.
        Tai olisin voinut laitattaa hänet hoivakotiin.
        En halunnut.
        Tiesin että meidän yhteinen aikamme on vähissä.
        Olimme eristyksessä sairaalabakteerin vuoksi.
        Kukaan mieheni lapsista tai lapsenlapsista ei tullut käymään.
        Pelkäsivät tartuntaa.
        Aivan samoin kuin nykyään korona-aikana.
        Meillä kävi hoitajat kiireestä kantapäähän varustettuna.

        Omaishoitajuus 24/7 on raskasta ja siinä työssä kysytään pitkää pinnaa, jos ei halua ottaa vastaan apua ja tukahduttaa tunteensa, jotka johtuvat väsymyksestä ja vastuusta.

        Sinä valitsit tuon tien.
        Piilotit inhimilliset tunteesi ja itkit salaa itsesäälistä, et empatiasta miestäsi kohtaan, joka mielestäni on hoitosuhteen päähenkilö.
        Rumasti sanottuna teit itsestäsi kertomasi mukaan marttyyrin, jolle kuuluu kirkkain kruunu.

        Mielestäni ja kokemusteni mukaan jokaisella omaishoidettavalla on inhimillinen tarve tuntea läheisyyttä ja luottamusta hoitajaansa, riippumatta siitä, onko hoidettava ammatiltaan sotilas, poliisi, kirvesmies tai pultsari.

        Kyynelten näyttäminen ei ole heikkoutta, vaan osoitus siitä, että ihmisellä on tunteet ja kyky empatiaan.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitennii menittä pyörätuolilla ulos kahville😆😆😆😆.
        Meulläpäin sairaalabakt omaava eristetään vain sairaalassa tai kotihoidon hoitajat sen vuoksi kun kulkevat houtamassa kodista toiseen. Muutoin potilad voi elää täysin normsalusti eikä edes taksissa tartte kailottaa taksikuskille et on tämmönen bskteeri.

        Mielestäni itkeminen pyykkituvassa itse siheutettua jos ei suostu ottamaan apua vastaa. Oliko kyse rahasta? Upseerinvarat olisi menneet kotihoidolle tai intervallihoitoon eikä sulle?
        Siilivain

        Ano/Siili
        Saimme virkistysajoon 18 matkaa kunnalta. Maksoimme omavastuunosuuden.
        Matkaa noin 35 km suuntaan.
        Ei ole tapana seurustella invataksilla kuljettajan kanssa.
        Tiedän kyllä säännöt.
        Miksi olin pyykkituvassa, johtui siitä kun kotiin ei ostettu pesukonetta.
        Kaksi hoitajaa ja mies pesutuolissa veivät kylppärin tilan.
        Kotihoitajat kävivät myös tekemässä jalkaan hoitoja 3x/viikko.
        Bakteeri teki tuhojaan ja jalka katkaistiin myöhemmin.
        Samoin kotihoito kävi iltaisin auttamassa mieheni yöpuulle.
        Opin sen itse myöhemmin.
        Kaikki kuivapesuaineet, ihovoiteet, poikkilakanat, vetolakanat ym maksoimme itse.
        Kotiin tuotuna
        Vaipat tuotiin ilmaiseksi kotiin.
        Mies oli 7 kuukautta massiivisen aivoverenvuodon jälkeen sairaalassa.
        Että melkoinen lovi tuli kukkaroon.

        Todellakin itseaiheutettua.
        Olisin voinut nakata mieheni loppuelämäksi vanhainkodin marsuosastolle.
        Asunut itse halvassa yksiössä keskustassa ja viettänyt vapaata elämää.
        Käynyt joskus ja jouluna vierailulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaishoitajuus 24/7 on raskasta ja siinä työssä kysytään pitkää pinnaa, jos ei halua ottaa vastaan apua ja tukahduttaa tunteensa, jotka johtuvat väsymyksestä ja vastuusta.

        Sinä valitsit tuon tien.
        Piilotit inhimilliset tunteesi ja itkit salaa itsesäälistä, et empatiasta miestäsi kohtaan, joka mielestäni on hoitosuhteen päähenkilö.
        Rumasti sanottuna teit itsestäsi kertomasi mukaan marttyyrin, jolle kuuluu kirkkain kruunu.

        Mielestäni ja kokemusteni mukaan jokaisella omaishoidettavalla on inhimillinen tarve tuntea läheisyyttä ja luottamusta hoitajaansa, riippumatta siitä, onko hoidettava ammatiltaan sotilas, poliisi, kirvesmies tai pultsari.

        Kyynelten näyttäminen ei ole heikkoutta, vaan osoitus siitä, että ihmisellä on tunteet ja kyky empatiaan.

        kylmätotuus

        Ano/ kylmä
        Mielipide tuokin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ano/Siili
        Saimme virkistysajoon 18 matkaa kunnalta. Maksoimme omavastuunosuuden.
        Matkaa noin 35 km suuntaan.
        Ei ole tapana seurustella invataksilla kuljettajan kanssa.
        Tiedän kyllä säännöt.
        Miksi olin pyykkituvassa, johtui siitä kun kotiin ei ostettu pesukonetta.
        Kaksi hoitajaa ja mies pesutuolissa veivät kylppärin tilan.
        Kotihoitajat kävivät myös tekemässä jalkaan hoitoja 3x/viikko.
        Bakteeri teki tuhojaan ja jalka katkaistiin myöhemmin.
        Samoin kotihoito kävi iltaisin auttamassa mieheni yöpuulle.
        Opin sen itse myöhemmin.
        Kaikki kuivapesuaineet, ihovoiteet, poikkilakanat, vetolakanat ym maksoimme itse.
        Kotiin tuotuna
        Vaipat tuotiin ilmaiseksi kotiin.
        Mies oli 7 kuukautta massiivisen aivoverenvuodon jälkeen sairaalassa.
        Että melkoinen lovi tuli kukkaroon.

        Todellakin itseaiheutettua.
        Olisin voinut nakata mieheni loppuelämäksi vanhainkodin marsuosastolle.
        Asunut itse halvassa yksiössä keskustassa ja viettänyt vapaata elämää.
        Käynyt joskus ja jouluna vierailulla.

        Kirjoitin edellisen 08:52
        Kirjautuminen unohtui
        2lesken


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ano/ kylmä
        Mielipide tuokin

        Kirjoitin edellisen 08:54
        Kirjautuminen jäi
        2lesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano/Siili
        Saimme virkistysajoon 18 matkaa kunnalta. Maksoimme omavastuunosuuden.
        Matkaa noin 35 km suuntaan.
        Ei ole tapana seurustella invataksilla kuljettajan kanssa.
        Tiedän kyllä säännöt.
        Miksi olin pyykkituvassa, johtui siitä kun kotiin ei ostettu pesukonetta.
        Kaksi hoitajaa ja mies pesutuolissa veivät kylppärin tilan.
        Kotihoitajat kävivät myös tekemässä jalkaan hoitoja 3x/viikko.
        Bakteeri teki tuhojaan ja jalka katkaistiin myöhemmin.
        Samoin kotihoito kävi iltaisin auttamassa mieheni yöpuulle.
        Opin sen itse myöhemmin.
        Kaikki kuivapesuaineet, ihovoiteet, poikkilakanat, vetolakanat ym maksoimme itse.
        Kotiin tuotuna
        Vaipat tuotiin ilmaiseksi kotiin.
        Mies oli 7 kuukautta massiivisen aivoverenvuodon jälkeen sairaalassa.
        Että melkoinen lovi tuli kukkaroon.

        Todellakin itseaiheutettua.
        Olisin voinut nakata mieheni loppuelämäksi vanhainkodin marsuosastolle.
        Asunut itse halvassa yksiössä keskustassa ja viettänyt vapaata elämää.
        Käynyt joskus ja jouluna vierailulla.

        Jos hoidetaan eristyksiin kotiin niin silloin ei ajella birkistysajoja takseiöla. Joku kertomuksessasi ei nyt täsmää.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:38
        Jos kysymys oli minulle, niin olin

        Etkö osaa lukea edes vasenta sivua, joka kertoo, kenelle ja mille kommentille viesti on tarkoitettu? - Nm. Opettele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hoidetaan eristyksiin kotiin niin silloin ei ajella birkistysajoja takseiöla. Joku kertomuksessasi ei nyt täsmää.
        Siilivain

        AnoSiili/
        Näin kirjoitit 28.04
        "Muutoin potilad voi elää täysin normsalusti eikä edes taksissa tartte kailottaa taksikuskille et on tämmönen bskteeri"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea edes vasenta sivua, joka kertoo, kenelle ja mille kommentille viesti on tarkoitettu? - Nm. Opettele

        Ano 10:35
        Nyt olen huuli pyöreänä.
        Mitä ihmeen vasenta sivua?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:35
        Nyt olen huuli pyöreänä.
        Mitä ihmeen vasenta sivua?

        Ketjun vasen laita kertoo, kenelle vastauskommenttisi on tarkoitettu. Vasen laita määräytyy sen mukaan, mistä kohdasta valitset kommentointi- / vastauskohdan. Tarkkana kuin porkkana


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kun hoito on ympärivuorokautista, se laittaa pinnan kireälle.
        Aamulla pyykkihuone on talossa vapaa ja sinne riensin lähes nukkumattomien öiden jälkeen.
        Itkin väsymystä ja uupumusta.
        Ja sitä miten jaksan pyörittää tätä rumbaa.
        Olisin voinut laittaa miehen intervallihoitoon, mutta en halunnut.
        Tai olisin voinut laitattaa hänet hoivakotiin.
        En halunnut.
        Tiesin että meidän yhteinen aikamme on vähissä.
        Olimme eristyksessä sairaalabakteerin vuoksi.
        Kukaan mieheni lapsista tai lapsenlapsista ei tullut käymään.
        Pelkäsivät tartuntaa.
        Aivan samoin kuin nykyään korona-aikana.
        Meillä kävi hoitajat kiireestä kantapäähän varustettuna.

        Tuttua tarua minullekin , viimeisen asti mukana väsymiaestä huolimatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaishoitajuus 24/7 on raskasta ja siinä työssä kysytään pitkää pinnaa, jos ei halua ottaa vastaan apua ja tukahduttaa tunteensa, jotka johtuvat väsymyksestä ja vastuusta.

        Sinä valitsit tuon tien.
        Piilotit inhimilliset tunteesi ja itkit salaa itsesäälistä, et empatiasta miestäsi kohtaan, joka mielestäni on hoitosuhteen päähenkilö.
        Rumasti sanottuna teit itsestäsi kertomasi mukaan marttyyrin, jolle kuuluu kirkkain kruunu.

        Mielestäni ja kokemusteni mukaan jokaisella omaishoidettavalla on inhimillinen tarve tuntea läheisyyttä ja luottamusta hoitajaansa, riippumatta siitä, onko hoidettava ammatiltaan sotilas, poliisi, kirvesmies tai pultsari.

        Kyynelten näyttäminen ei ole heikkoutta, vaan osoitus siitä, että ihmisellä on tunteet ja kyky empatiaan.

        kylmätotuus

        Ei se aina itku johdu itsesäälistä vaan kyllä ihan sen hoidettavan miehen kohtalosta kun tietää että päivät on lasketut , ja tuntee surua että aika nuoren ihmisen on läpikäytävä kaikki kivut ennekuin pääsee pois . Itsesääli taas on ihan toinen juttu, siis pelkästä väsystäkin voi itkeä eikä aina tiedä itsekkään syytä miksi itkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea edes vasenta sivua, joka kertoo, kenelle ja mille kommentille viesti on tarkoitettu? - Nm. Opettele

        Miten joku jaksaa aina naljailla toisille, olet hyvin epämiellyttävä nimimerkki.
        Mene charmikurssille. Siinä sinulle neuvo.
        Oikein lemuaa tuo sinun pahansuopaisuus.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä raakaakin raaempi ja turhaakin turhempi sota kaikkine Venäjän uhkailuineen pitääkin saada IHMISEN itkemään. Marinia on haukuttu robotiksi sujuvan, eleettömän ja ilmeettömän ulosantinsa vuoksi. Nyt kun inhimillisyys puskee läpi, joku kaipaa "robottia" takaisin. Tunteiden näyttöä myös poliitikoilta! Itketään, kun itkettää.

      • Ano 15:25
        En vain yksinkertaisesti luota itkeviin tai tekoitkeviin ihmisiin.
        Tilanne ei ole silloin henkilön hallinnassa.
        Niinistö on sanonut usein että pitäkää pää kylmänä.
        Jos on liian tunneherkkä, pitää vaihtaa alaa.
        Itkevä pääministeri ei ole luottamusta herättävä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:25
        En vain yksinkertaisesti luota itkeviin tai tekoitkeviin ihmisiin.
        Tilanne ei ole silloin henkilön hallinnassa.
        Niinistö on sanonut usein että pitäkää pää kylmänä.
        Jos on liian tunneherkkä, pitää vaihtaa alaa.
        Itkevä pääministeri ei ole luottamusta herättävä.

        Entä itkevä omaishoitaja. Erikoista että vertaat itseäsi ja tilannettasi maan päättäjiin. Teillähän on täysin eri roolit.
        Siilivain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä itkevä omaishoitaja. Erikoista että vertaat itseäsi ja tilannettasi maan päättäjiin. Teillähän on täysin eri roolit.
        Siilivain

        Siili
        Kirjoitin alussa maan päättäjistä ja itkemisestä joka on mielestäni heikkoutta, ainakin julkisesti nähtynä.
        Kirjoitin näin ruohonjuuritasolla omasta kokemuksestani.
        Jos olisin itkenyt päivät pitkät, kaikki energia olisi valunut siihen.
        En ole toimintakykyinen kun vaivun itsesääliin ja synkkyyteen.
        Kovuus on vain ulkokuori.
        Se auttaa jaksamaan, ainakin minua.
        En itkenyt hautajaisissakaan.
        Itkin vasta perukirjan teon jälkeen todella paljon.
        En poistunut kotoa päiväkausiin.
        Olin lopussa.
        Romahdin totaalisesti.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kirjoitin alussa maan päättäjistä ja itkemisestä joka on mielestäni heikkoutta, ainakin julkisesti nähtynä.
        Kirjoitin näin ruohonjuuritasolla omasta kokemuksestani.
        Jos olisin itkenyt päivät pitkät, kaikki energia olisi valunut siihen.
        En ole toimintakykyinen kun vaivun itsesääliin ja synkkyyteen.
        Kovuus on vain ulkokuori.
        Se auttaa jaksamaan, ainakin minua.
        En itkenyt hautajaisissakaan.
        Itkin vasta perukirjan teon jälkeen todella paljon.
        En poistunut kotoa päiväkausiin.
        Olin lopussa.
        Romahdin totaalisesti.

        Niinniin. Romahdus olisi ollut estettävissä jos olisit ollut itsellesi armollisempi ja suostunut ottamaan apua vastaan. Kruunusi ei olisi ollenkaan himmentynyt vaikka olisit suostunut apuun. Ihannoit siis kovaa kuorta ja kovuutta.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kirjoitin alussa maan päättäjistä ja itkemisestä joka on mielestäni heikkoutta, ainakin julkisesti nähtynä.
        Kirjoitin näin ruohonjuuritasolla omasta kokemuksestani.
        Jos olisin itkenyt päivät pitkät, kaikki energia olisi valunut siihen.
        En ole toimintakykyinen kun vaivun itsesääliin ja synkkyyteen.
        Kovuus on vain ulkokuori.
        Se auttaa jaksamaan, ainakin minua.
        En itkenyt hautajaisissakaan.
        Itkin vasta perukirjan teon jälkeen todella paljon.
        En poistunut kotoa päiväkausiin.
        Olin lopussa.
        Romahdin totaalisesti.

        Itse näen muitakin vaihtoehtoja akselilla itsesääli ja synkkyys-kovuus.
        Siilivain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinniin. Romahdus olisi ollut estettävissä jos olisit ollut itsellesi armollisempi ja suostunut ottamaan apua vastaan. Kruunusi ei olisi ollenkaan himmentynyt vaikka olisit suostunut apuun. Ihannoit siis kovaa kuorta ja kovuutta.
        Siilivain

        Siili 19:37
        Mistä avusta jankkaat.
        Kävihän meillä lähes päivittäin hoitajat ne kuuluisat 10 minuuttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse näen muitakin vaihtoehtoja akselilla itsesääli ja synkkyys-kovuus.
        Siilivain

        Ano/Siili
        Olet kertomasi mukaan, tai tänne on vuotanut asioitasi.
        Teit niitä tenavia hyvin nuorena.
        Ja kun sitä aviomiestä ei ollut, käytit häikäilemättä hyväksesi äitiäsi.
        Joka joutui au lastesi hoitajaksi.
        Että osaat todellakin pyytää apua.
        Myöhemmin laitoit äitisi hoitokotiin kun et työltäsi ehtinyt häntä hoitamaan.
        Siinähän äitisi sai hyvän palkkion.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano/Siili
        Olet kertomasi mukaan, tai tänne on vuotanut asioitasi.
        Teit niitä tenavia hyvin nuorena.
        Ja kun sitä aviomiestä ei ollut, käytit häikäilemättä hyväksesi äitiäsi.
        Joka joutui au lastesi hoitajaksi.
        Että osaat todellakin pyytää apua.
        Myöhemmin laitoit äitisi hoitokotiin kun et työltäsi ehtinyt häntä hoitamaan.
        Siinähän äitisi sai hyvän palkkion.

        🤭🤭🤭🤭 Joopa joo. Jos lähes nelikymppistä voi sanoa nuoreksi niin joo tein. Ja onhan mulla mies ollut kun lapsia en luovuttajan siemenilläkään alkuun saattanut. Älä projisoi omia käytösmallejasi muihin vaan pyri tunnistamaan ne itsessäsi.

        Sinähän olet sitä palkkiota jakanut niille toisten aviomiehille😆.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili 19:37
        Mistä avusta jankkaat.
        Kävihän meillä lähes päivittäin hoitajat ne kuuluisat 10 minuuttia.

        Eipä riittänyt. Romahdit.
        Siilivain


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭 Joopa joo. Jos lähes nelikymppistä voi sanoa nuoreksi niin joo tein. Ja onhan mulla mies ollut kun lapsia en luovuttajan siemenilläkään alkuun saattanut. Älä projisoi omia käytösmallejasi muihin vaan pyri tunnistamaan ne itsessäsi.

        Sinähän olet sitä palkkiota jakanut niille toisten aviomiehille😆.
        Siilivain

        Ano/Siili
        Mitä ihmeen palkkiota.
        Ja niille toisten aviomiehille.
        Että ihan oikein monikossa.
        On aikamoista sanaleikkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä riittänyt. Romahdit.
        Siilivain

        Ano 10:02
        Kyllä romahdin.
        Johtuen siitä että menetin parhaan ystäväni, kaverini, aviomieheni.
        Menetin kaiken.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Siili
        Kirjoitin alussa maan päättäjistä ja itkemisestä joka on mielestäni heikkoutta, ainakin julkisesti nähtynä.
        Kirjoitin näin ruohonjuuritasolla omasta kokemuksestani.
        Jos olisin itkenyt päivät pitkät, kaikki energia olisi valunut siihen.
        En ole toimintakykyinen kun vaivun itsesääliin ja synkkyyteen.
        Kovuus on vain ulkokuori.
        Se auttaa jaksamaan, ainakin minua.
        En itkenyt hautajaisissakaan.
        Itkin vasta perukirjan teon jälkeen todella paljon.
        En poistunut kotoa päiväkausiin.
        Olin lopussa.
        Romahdin totaalisesti.

        Miten voi päättää koska itkee , en minä ainakaan vaikka miten olen yrittänyt etten itkisi tilanteissa niin itku vaan tulee enkä voi mitään . Eikö se silloin ole juuri tekoitkua jos itse voi valita koska itkee.
        Kun on töissä työpaikassa missä on paljon ihmisiä niin sitä näkee yhtä ja toista , joillakin suru ja eivät voi pidättää kyyneleitään vaan menevät vessaan itkemään hetkeksi . Joten kun on ystäviä ja itkettää niin ystävä ymmärtää , sen harvan kerran kun itku tulee, sillä saattaa
        mennä vuosiakin välissä ilmaan kyyneleitä . Joten itkeköön se jolla itkettää , ilman että pitäisi leikkiä kovista . Siis kenen vuoksi se kovis pitäisi olla .


    • Anonyymi

      Minun luottamukseni herättää ja saa sympatiani.

      • Anonyymi

        Samoin. Ei kiveksi tarvitse kovettua. Se, että tunteet näkyy, ei tarkoita, etteikö
        pystyisi pitämän pään kylmänä, kun sitä tarvitaan.
        Olisi epänormaalia kivettyä, kun tunteisiin menevää asiaa käsitellään.
        Aina on hapannaama korppikotkia, jotka "tietävät" paremmin miten toisen ihmisen
        tulisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ei kiveksi tarvitse kovettua. Se, että tunteet näkyy, ei tarkoita, etteikö
        pystyisi pitämän pään kylmänä, kun sitä tarvitaan.
        Olisi epänormaalia kivettyä, kun tunteisiin menevää asiaa käsitellään.
        Aina on hapannaama korppikotkia, jotka "tietävät" paremmin miten toisen ihmisen
        tulisi olla.

        Putinisteilla on helliä tunteita. Saako olla ?

        Suomen venäjämieliset järjestävät mielenosoituksen, autoparaatin,
        toukokuun alussa, P u t i n i n ja Voitonpäivän kunniaksi.
        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008777558.html
        Ralli kulkee Hyvinkäältä Helsinkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ei kiveksi tarvitse kovettua. Se, että tunteet näkyy, ei tarkoita, etteikö
        pystyisi pitämän pään kylmänä, kun sitä tarvitaan.
        Olisi epänormaalia kivettyä, kun tunteisiin menevää asiaa käsitellään.
        Aina on hapannaama korppikotkia, jotka "tietävät" paremmin miten toisen ihmisen
        tulisi olla.

        Niin, vaikkei itse pysty mihinkään,
        mutta kun äijä on ollut ylikersantti,
        se antaa pontta sanoa.
        Ziisös !


      • Ano 16:55
        Ilmeisesti puhut Sanna Marinista.
        Olen todellakin erimieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ei kiveksi tarvitse kovettua. Se, että tunteet näkyy, ei tarkoita, etteikö
        pystyisi pitämän pään kylmänä, kun sitä tarvitaan.
        Olisi epänormaalia kivettyä, kun tunteisiin menevää asiaa käsitellään.
        Aina on hapannaama korppikotkia, jotka "tietävät" paremmin miten toisen ihmisen
        tulisi olla.

        Ano 16:58
        Kun katsoo Ukrainan sodan sotilaspukuisia asiantuntijoita tv:ssä, he puhuvat järkyttäviäkin asioita kasvot peruslukemilla.
        He ovat kouluttautuneet siihen.
        Heihin minä luotan.
        Jopa Tuntemattomassa Sotilaassa pilkattiin itkupilliä ja hermoheikkoista.
        Kun henkilö on valittu korkeaan virkaan, hänen pitää säilyttää malttinsa ja näyttää itsevarmalta ja olla sitä.
        Itkeä voi sitten jossain omissa oloissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vaikkei itse pysty mihinkään,
        mutta kun äijä on ollut ylikersantti,
        se antaa pontta sanoa.
        Ziisös !

        Ano 17:03.
        Isäni oli sodassa vuodesta -41
        Hän joutui sinne 19-vuotiaana.
        Äitini oli hyvin ankara kasvattaja.
        Samoin mummoni.
        Lapsuudesta lähtien olen tottunut kuriin ja järjestykseen.
        Siksi aviomies sopi erittäin hyvin maailmankuvaani.
        Kuhan nyt kehaisin elämäni miestä.
        Kismittääkö?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:58
        Kun katsoo Ukrainan sodan sotilaspukuisia asiantuntijoita tv:ssä, he puhuvat järkyttäviäkin asioita kasvot peruslukemilla.
        He ovat kouluttautuneet siihen.
        Heihin minä luotan.
        Jopa Tuntemattomassa Sotilaassa pilkattiin itkupilliä ja hermoheikkoista.
        Kun henkilö on valittu korkeaan virkaan, hänen pitää säilyttää malttinsa ja näyttää itsevarmalta ja olla sitä.
        Itkeä voi sitten jossain omissa oloissaan.

        Ihminen se on korkeassa virassakin oleva. Missä olet nähnyt Sanna Marunin itkevän?

        Minusta Marin on selviytynyt loistavasti tehtävässä johon alkaessaan ei varmasti kukaan etenkään hän itse arvannut joutuvan.
        Rauhallinen ja selkeäsanainen esiintyjä kameroiden edessä.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:58
        Kun katsoo Ukrainan sodan sotilaspukuisia asiantuntijoita tv:ssä, he puhuvat järkyttäviäkin asioita kasvot peruslukemilla.
        He ovat kouluttautuneet siihen.
        Heihin minä luotan.
        Jopa Tuntemattomassa Sotilaassa pilkattiin itkupilliä ja hermoheikkoista.
        Kun henkilö on valittu korkeaan virkaan, hänen pitää säilyttää malttinsa ja näyttää itsevarmalta ja olla sitä.
        Itkeä voi sitten jossain omissa oloissaan.

        Eli luotat tunteettomaan kivikasvoon huolimatta siitä mikä on asiansa? Erikoista verrata Ukrainan sodan asiantuntijamiehiä naispolitikkoon, jota ei varmaankaan samalla tavoin ol koulutettu kriisitilanteiden hallintaan.

        Voisin myös sanoa että ilmeetön kivikasvo päättävänä robottihoitajana en omalle kohdalle toivoisi.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:55
        Ilmeisesti puhut Sanna Marinista.
        Olen todellakin erimieltä.

        Sinulla on tällä palstalla epämiellyttävä tapa takertua kuin rakkikoira jonkun julkisessa mediassa olevan lahkeeseen ja rumin sanoin arvostella täysin epäileellisista sanoistasi kun et asialliseen asiakirjoitteluun kykene.
        Puskista on helppo huudella.
        Siiluvaun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen se on korkeassa virassakin oleva. Missä olet nähnyt Sanna Marunin itkevän?

        Minusta Marin on selviytynyt loistavasti tehtävässä johon alkaessaan ei varmasti kukaan etenkään hän itse arvannut joutuvan.
        Rauhallinen ja selkeäsanainen esiintyjä kameroiden edessä.
        Siilivain

        Ano/Siili
        En tunne ja tiedä ketään Sanna Marunia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli luotat tunteettomaan kivikasvoon huolimatta siitä mikä on asiansa? Erikoista verrata Ukrainan sodan asiantuntijamiehiä naispolitikkoon, jota ei varmaankaan samalla tavoin ol koulutettu kriisitilanteiden hallintaan.

        Voisin myös sanoa että ilmeetön kivikasvo päättävänä robottihoitajana en omalle kohdalle toivoisi.
        Siilivain

        Ano/Siili
        Ei aina niin kivikasvoinen
        Yksi korkea-arvoinen herra sanoi hauskasti, ilmeenkään värähtämättä.
        Saksa lähettää niitä gebardeja.
        Että on ihan soivia pelejä.

        PM on väärässä virassa jos ei hallitse hermojaan.

        Miehesihän ei sinua tule hoitamaan, niinkuin olet kertonut.
        Liekö kivikasvo ja tunteeton kylmä tyyppi.
        Josko painostat jälkikasvusi siihen puuhan.
        Äitisi ei enää jaksa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano/Siili
        Ei aina niin kivikasvoinen
        Yksi korkea-arvoinen herra sanoi hauskasti, ilmeenkään värähtämättä.
        Saksa lähettää niitä gebardeja.
        Että on ihan soivia pelejä.

        PM on väärässä virassa jos ei hallitse hermojaan.

        Miehesihän ei sinua tule hoitamaan, niinkuin olet kertonut.
        Liekö kivikasvo ja tunteeton kylmä tyyppi.
        Josko painostat jälkikasvusi siihen puuhan.
        Äitisi ei enää jaksa.

        Olet ymmärtänyt kirjoitukseni väärin tallisesti tai muuten vain ymmärtämättömyyttäsi. En halua kenellekään sitä lastia että joutuisi kovettamaan itsensä itkemään pyykkituvassa ja romahtamaan kun kaikki on ohi. En lasteni enkä mieheni.
        Minä haluan lapsilleni hyvää ja siihen ei kuulu marttyyrius omaishoitajana. Olen sen myös heille kertonut ja myös sen että omaishoitajaksi ei kannata alkaa.

        Kuten kirjoituksistasi on saanut päätellä kaikista ei ole hoitajaksi ei omaishoitajaksikaan. Siihen liitettynä julkkisten nostaminen tänne mollattavaksi nimeltä antaa vaikutelman omasta pahasta olostasi.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano/Siili
        En tunne ja tiedä ketään Sanna Marunia.

        Tuskin tunnet Sanna Mariniakaan🤭.
        Siilivain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tunnet Sanna Mariniakaan🤭.
        Siilivain

        Ano/Siili
        Voi kauheeta.
        Nyt sekoilen.
        Minähän tunnen tietenkin Presidentin rouvan, porilaisen Jenni Haukion.
        Kuinka minä saatoin sekoittaa itkupilli Sannan ja tyynen rauhallisen Jennin.
        Kirjoittajalle sattuu töppejä.


    • Anonyymi

      Marin on ärsyttävin ja vastenmielisin poliitikko ja jos hän itkee pääministerin tehtävässä osoittaa heikkoutta ja on ilmeisesti taas uusi keinoa hakea suosiota.

      En ole katsonut , missä ja miksi itki, julkinen itkeskely osoittaa heikkoutta. Mutta Marin on naureskellut muitten ministereiden kanssa kansanedustajien sanomisiin jne.
      Toimii pääministerille sopimattomasti.
      Ei kohota kunnioitusta Marinia kohtaan, päinvastoin.

      • Anonyymi

        Marin on kuitenkin valittu presidentistä seuraavaksi. Harmittaako?☝😁.
        Siilivain


      • Ano 28.04 19:54
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Marin sopii paremmin korujen ja nahkatakkien mannekiiniksi.
        Hän havittelee pressan virkaa.
        Toivottavasti ei ikinä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 28.04 19:54
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Marin sopii paremmin korujen ja nahkatakkien mannekiiniksi.
        Hän havittelee pressan virkaa.
        Toivottavasti ei ikinä.

        Niin moni muukin oikeista asioista ymmärtämätön ja jopa kateellinen sanoo.
        Siilivain


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 28.04 19:54
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Marin sopii paremmin korujen ja nahkatakkien mannekiiniksi.
        Hän havittelee pressan virkaa.
        Toivottavasti ei ikinä.

        Oletko kade vai kipeä? - Nm. Ei junalauta


      • Anonyymi

        Kyllä siinä kovis taas touhottaa , kyllä työssäkin saattaa itku tulla vaikka pitäisi olla asiallinen
        Kun esim katselee sairasta nuorta potilasta jonka elämää ei voi pelastaa niin tulee kyllä sairaanhoitajiltakin itku . Joten itku ei ole mikään heikkous se on luonnollinen reaktio mielialasta kun on surullinen tai tuntee ettei aina voi auttaa niin ei siinä kukaan ihmettele eikä hauku itkupilliksi ivallisesti . Mutta ymmärrän. Senkin että on ihmisiä on tunne elämä tukossa siksi eivät itke , eivätkä myöskään pysty rakastamaan toista ihmistä . Ainostaan omaa itseään
        Tunteva ihminen ei aina voi pidätellä kyyneleitään , se ei ole heikkoutta ainostaan vahvuutta voida olla se mikä on .


    • Anonyymi

      Lisään vielä että Iltapäivälehden lööpissä.mainittiin myös nimeltä kyynelehtineitä miespoliitikkoja, kopsaappas nyt heidänkin nimensä tähän juttuun esille. Vai onko tässäkin tapauksessa kyse siitä että nainen on naiselle pahin tarkoitushakuinen selkäänpuukottaja.

      Siilivain

      • Ano/Siili
        Joo Esko Aho kyynelehti kun hävisi Tarjalle pressan vaalit.
        Myöhemminhän hän kunnostautui menemällä työhön venäläiseen pankkiin.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano/Siili
        Joo Esko Aho kyynelehti kun hävisi Tarjalle pressan vaalit.
        Myöhemminhän hän kunnostautui menemällä työhön venäläiseen pankkiin.

        Oli siellä monta muutakin.miespoliitikkoa. kakista kurkustasi vaan. Tai paremminkin kopsaa iltapäivälehtien sivuilta.
        Siilivain


      • Anonyymi

        Juu nainen on usein se pahin selkään puukottaja toiselle naiselle .
        Katselin juuri uutislähetyksen missä Sanna puhui ja kyllä sympatiat
        Ovat hänen puolellaan ja toivottavasti ilkeydet loppuvat nyt että hän saa tehdä työtä.n rauhassa . Joten vain psykopaatit voivat tehdä asioita mitä Tulee Sannan haukkumiseen
        Ei normaali ihminen laittele yksityisiä videoita näkyville , joita ei ole tarkoitettu kansalle , joten ensinnäkin tämä ihminen joka on levitellyt rahasta näitä tulisi laittaa syytteeseen ku;levittää yksityisiä kuvia .
        Meitä on monta jotka todella toivomme Sannalle kaikkea hyvää tulevana syksynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu nainen on usein se pahin selkään puukottaja toiselle naiselle .
        Katselin juuri uutislähetyksen missä Sanna puhui ja kyllä sympatiat
        Ovat hänen puolellaan ja toivottavasti ilkeydet loppuvat nyt että hän saa tehdä työtä.n rauhassa . Joten vain psykopaatit voivat tehdä asioita mitä Tulee Sannan haukkumiseen
        Ei normaali ihminen laittele yksityisiä videoita näkyville , joita ei ole tarkoitettu kansalle , joten ensinnäkin tämä ihminen joka on levitellyt rahasta näitä tulisi laittaa syytteeseen ku;levittää yksityisiä kuvia .
        Meitä on monta jotka todella toivomme Sannalle kaikkea hyvää tulevana syksynä

        Yeap, olet oikeassa. Se kaveri- tai 'ystävä'piiri pitäisi ehdottomasti saattaa jonkinlaiseen vastuuseen typeryyksistä ja PM:n hyväksikäytöstä oman julkisuuden kipeyden vuoksi tehdyistä tempuista. - Nm. Olen nainen enkä puukota


    • Anonyymi

      Harmi etten ole nähnyt Marinin kyyneleitä, olisinko osannut arvioida olikovatko teko vai aito. En ota kantaa tässä yhteydessä hänen poliitikkona olemiseen vaan siihen miten pystyy olla itkemättä jos itkettää. Se on minulle mysteeri, kun en itse pysty. Pitääkö olla lääkkeet vai ihanko luomuna ja selvänä voi vetää kyyneleet sisään. Olen opetellut rentoutumaan suggestiolla, mutta kyyneleitä ei ole tarvinnut harjoitella päälle tai pois. Ilmeisesti jollain myötäsyntyinen taito.

      • Ano 08:26
        Kun hänelle on kirjoitettu itkettäviä tekstejä sodan julmuuksista, hän poraa.
        Avustajien, mitä on legioona, täytyy kirjoittaa hänelle sopivia tekstejä.
        Ruotsissa hän piti englanniksi mahtipontisen lobbauspuheen.
        Natoon liittyen.
        Ei kyyneleen kyyneltä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 08:26
        Kun hänelle on kirjoitettu itkettäviä tekstejä sodan julmuuksista, hän poraa.
        Avustajien, mitä on legioona, täytyy kirjoittaa hänelle sopivia tekstejä.
        Ruotsissa hän piti englanniksi mahtipontisen lobbauspuheen.
        Natoon liittyen.
        Ei kyyneleen kyyneltä.

        Mitähän hlvt:n itkemistä mahtipontisessa lobbauspuheessa olisi tai Natoon liittymisen muissakaan aiheissa? Sulta kuuluu / näyttää olevan sekaisin muutakin kuin tunne-elämä. - Nm. Itku on merkki siitä, että se toimii


      • Anonyymi

        Normaali ihminen reagoi pahaan mieleen kyynelillä joten ei sinun laisesi olisi voinut arvioida hänestä mitään, ihminen joka on elänyt elämänsä ilman kyyneliä ei ole kelvollinen arvioimaan toisen tunnetilaa. Minun ammatissani olen nähnyt itkeviä sairaista ihmisiä ja heidän omaisiaan , ja usein itku ottaa pois kärjen sutulta ja rauhoittaa . Joten tekoi itkusta ei ole tarvetta puhua edes , ja kukaan ei voi tulkata miten toinen voi sisäisesti.
        Sain puhelun naapuri maasta missä ihmeteltiin tätä sotkua minkä ihmiset ovat aiheuttaneet Sannalle joten muissakin maissa pitävät ihmisten vainoamista hullun touhuna .

        Itse en voi vetää kyyneliä sisään jos itkettää vaikka olisin missä tahansa , joten tunne elämä kohdallaan ,
        Joten eiköhän ole aika näiden ihmis petojenkin käsittää että ovat menneet liian pitkälle ,
        Ja antaa Sannalle työrauha . Ja se videon levittäjä voisi painaa sinne missä pippuri kasvaa alhainen hyeena jolle omaa omaa psykopaatin tavat. No saihan rahaa vaivan palkaksi ,maksaakohan niistä veron ????????


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 08:26
        Kun hänelle on kirjoitettu itkettäviä tekstejä sodan julmuuksista, hän poraa.
        Avustajien, mitä on legioona, täytyy kirjoittaa hänelle sopivia tekstejä.
        Ruotsissa hän piti englanniksi mahtipontisen lobbauspuheen.
        Natoon liittyen.
        Ei kyyneleen kyyneltä.

        Mitäs siinä olis pitänyt kyynelehtiä sitten


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 08:26
        Kun hänelle on kirjoitettu itkettäviä tekstejä sodan julmuuksista, hän poraa.
        Avustajien, mitä on legioona, täytyy kirjoittaa hänelle sopivia tekstejä.
        Ruotsissa hän piti englanniksi mahtipontisen lobbauspuheen.
        Natoon liittyen.
        Ei kyyneleen kyyneltä.

        " Miksi ihmiset, jotka eivät osaa näyttää tunteitaan, pitävät sitä vahvana puolena eivätkä heikkoutena? " (May Sarton) - Nm. Miksi Nato itkettäisi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hymy puoli hyvettä lie
      Itkeä ei voi ilkeä
      Missä liikkuvat ihmiset tuntehin
      Siellä liikkuu jumalakin.

      Kyyneleitä tarvitse hävetä eikä piilottaa
      Onhan jopa Putinkin itkenyt kun kansa äänesti hänet jatkamaan vuoteen yks ja kaks.
      Että jos Sanna kyynelehti sodan julmuuksille niin Putin toisaalta kyynelehti kun sai vallanhimolleen jatkoa(ehkä epärehellisin keinoin) mutta näytti herkkyytensäkin.

    • Anonyymi

      On sen kumma kun ihminen ei saa olla ihminen.
      Ne kivikalloiset yrittävät määrätä minkälainen saa olla,
      jotka on kovia kuin hautakivet.

      • Anonyymi

        Kovat ja kylmät kuin hautakivet on psykopaatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat ja kylmät kuin hautakivet on psykopaatteja.

        "Syö aika graniitin ja marmorin, syö sydämen. Vain tuulen laulu hautaristeihin on ikuinen."


    • Anonyymi

      On se ihan hirveää kun ihmisellä on t u n t e e t.
      Suomessa on oltava kuin Niskavuoren Heta.
      Kova ja Armoton.
      Sellainen on omasta mielestä malliesimerkki
      millainen oikeanlaisen ihmisen kuuluu olla.

      • Tämä aihe on loppuunkäsitelty.
        Se on moro


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Tämä aihe on loppuunkäsitelty.
        Se on moro

        Älä tee enää tyhmiä aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee enää tyhmiä aloituksia.

        Nyt on sulla tölväisiä huono lauantai-aamu. Toivon parempaa jatkoa. Ei aloitus ole huono. Ukrainan sotilaat olisivat jo lymynneet sotatantereelta puolustustahdon murenemisen takia jos heidän pressansa olisi vaikka vain muutamassa tiedotustilaisuudessaan alkanut kyynelehtiä. Onneksi Sannan kyynelillä ei ole juuri heille kovin vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sulla tölväisiä huono lauantai-aamu. Toivon parempaa jatkoa. Ei aloitus ole huono. Ukrainan sotilaat olisivat jo lymynneet sotatantereelta puolustustahdon murenemisen takia jos heidän pressansa olisi vaikka vain muutamassa tiedotustilaisuudessaan alkanut kyynelehtiä. Onneksi Sannan kyynelillä ei ole juuri heille kovin vaikutusta.

        Naurettava aloitus yhdistää päättäjät Ukrainan sota ja omaishoitajuus.
        Jokohan on päättänyt mitä pakkaa matkalaukkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sulla tölväisiä huono lauantai-aamu. Toivon parempaa jatkoa. Ei aloitus ole huono. Ukrainan sotilaat olisivat jo lymynneet sotatantereelta puolustustahdon murenemisen takia jos heidän pressansa olisi vaikka vain muutamassa tiedotustilaisuudessaan alkanut kyynelehtiä. Onneksi Sannan kyynelillä ei ole juuri heille kovin vaikutusta.

        Tässä kommentissa tökkäsee joku juttu, osannenko selittää: Ukrainan pressa on taiteilijatyyppi, joten hän tajuaa varmasti hyvin aiheen sen puolen, joka käy tunteisiin, surettaa ja itkettää.

        Enemmän kuin omat joukkonsa, hänen vastustajansa on sitä luokkaa liero kiero, että tunnepuolta ja kyyneleitä ei sovi esitellä julkisesti, koska sille dillelle diktaattorille ei aukea sen puolen ilmaisu. Ne aiheet ovat tuntemattomia epäinhimilliselle ihmisen kuvalle, jollainen vain voi alkaa sotia. - Nm. Kaksi eri maailmaa


    • Anonyymi

      Ainakin avaaja nillittää jatkuvasti ja kirjoittelee jopa törkeäkain rumasti julkisuuden henkilöistä, henkilöihin käyden.

      Mikä avaajaa riivaa ja mistä puskee tuo jatkuva negatiiivinen energia?

      • Anonyymi

        Sen voi vain arvailla!?


    • Anonyymi

      Vähä-älyiset persujen kannattajat pilaavat viimeisetkin asiallisen
      keskustelun mahdollisuudet joka palstalla. Ne on levinneet kuin jalkasieni
      joka paikkaan.

    • Anonyymi

      Haetan vaan empatiaa.Ääniä seuraaviin valeihin. Kuten haettu esityminen yökylässä ohjelma.Ilmasta vaalimainontaa. Nuorilta kalasteltiin ääniä taas kun nimitti meitä vanhoja mikä sanakin oli. Anoregiahan hänellä varmaan jo on.Kun katsoo hänen keonkuvaa. Tosin en ole lääkäri!

      • Anonyymi

        Mitä hlvt:ä hourit? Siihen ohjelmaan kysytään ja pyydetään, ei haeta. Täytyy olla täysin kieroutunut maailmankuva oman poliittisen suuntauksen seurauksena, jos päähän poksahtaa tuollaista potaskaa. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hlvt:ä hourit? Siihen ohjelmaan kysytään ja pyydetään, ei haeta. Täytyy olla täysin kieroutunut maailmankuva oman poliittisen suuntauksen seurauksena, jos päähän poksahtaa tuollaista potaskaa. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

        No nyt sanna ei itke vaan tanssii ratkiriemukkaasti.
        Taustalla huudetaan "jauhojengistä"
        Peeämmä käyttää vain alkoholia.


      • 2lesken kirjoitti:

        No nyt sanna ei itke vaan tanssii ratkiriemukkaasti.
        Taustalla huudetaan "jauhojengistä"
        Peeämmä käyttää vain alkoholia.

        Itse raitistuneena alkoholistina katselen huolestuneena, jopa kauhistuneena pääministerimme alkon käyttöä.
        Hänellä on jo sukurasitteena viinan kuollut isä.
        Lisäksi stressaava duuni ja miksei ikäkin.
        Ei hän ole enää nuori.
        Hakeekohan kadotettua nuoruuttaan.
        Kahdessa vuodessa on kuihtunut ja vanhentunut.
        Nyt olisi ryhdistäytymisen paikka.
        Kaikki siipiveikot pois ympäriltä ja korkki kiinni.
        Ettei käy niinkuin Ahti Karjalaiselle.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Itse raitistuneena alkoholistina katselen huolestuneena, jopa kauhistuneena pääministerimme alkon käyttöä.
        Hänellä on jo sukurasitteena viinan kuollut isä.
        Lisäksi stressaava duuni ja miksei ikäkin.
        Ei hän ole enää nuori.
        Hakeekohan kadotettua nuoruuttaan.
        Kahdessa vuodessa on kuihtunut ja vanhentunut.
        Nyt olisi ryhdistäytymisen paikka.
        Kaikki siipiveikot pois ympäriltä ja korkki kiinni.
        Ettei käy niinkuin Ahti Karjalaiselle.

        En kyllä ole havainnut pahempaa ajojahtia kenenkään muun suomalaisen pääministerin kohdalla kuin Sanna Marinin. Vaikka hän kävisi kirkossa joka sunnuntai niin siitäkin saataisiin aikaan juttua lehdistöön.
        Likaiseksi on mennyt Suomen poliittinen vainonta ja selkään puukotus. Ja mistä tiedät vaikka Venäjän cyberagentit kätyreineen Suomessa tekivät tämän videon Marinin viimeaikaisten viisumilausuntojen takia ja laittoivat sen julki kaikkialle. Laittoivatpa jopa kadulle jonkun näyttämään turisteille filmiä Ipadistä ja kyselemään muka leikkisästi kuka siellä juhlii.
        Nyt pitäisi koko Suomen kansa ja varsinkin poliitikkojen olla pääministerin takana ja tukea häntä. Tiedä kuka seuraavaksi on näiden hyökkäysten kohteena näin Natoon hakuaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole havainnut pahempaa ajojahtia kenenkään muun suomalaisen pääministerin kohdalla kuin Sanna Marinin. Vaikka hän kävisi kirkossa joka sunnuntai niin siitäkin saataisiin aikaan juttua lehdistöön.
        Likaiseksi on mennyt Suomen poliittinen vainonta ja selkään puukotus. Ja mistä tiedät vaikka Venäjän cyberagentit kätyreineen Suomessa tekivät tämän videon Marinin viimeaikaisten viisumilausuntojen takia ja laittoivat sen julki kaikkialle. Laittoivatpa jopa kadulle jonkun näyttämään turisteille filmiä Ipadistä ja kyselemään muka leikkisästi kuka siellä juhlii.
        Nyt pitäisi koko Suomen kansa ja varsinkin poliitikkojen olla pääministerin takana ja tukea häntä. Tiedä kuka seuraavaksi on näiden hyökkäysten kohteena näin Natoon hakuaikana.

        Sanna Marin on täysi idiootti ja suurpääoman marionetti.


      • Anonyymi

        Mikä tauti on Anoregia, nimim Ikää kuullukkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole havainnut pahempaa ajojahtia kenenkään muun suomalaisen pääministerin kohdalla kuin Sanna Marinin. Vaikka hän kävisi kirkossa joka sunnuntai niin siitäkin saataisiin aikaan juttua lehdistöön.
        Likaiseksi on mennyt Suomen poliittinen vainonta ja selkään puukotus. Ja mistä tiedät vaikka Venäjän cyberagentit kätyreineen Suomessa tekivät tämän videon Marinin viimeaikaisten viisumilausuntojen takia ja laittoivat sen julki kaikkialle. Laittoivatpa jopa kadulle jonkun näyttämään turisteille filmiä Ipadistä ja kyselemään muka leikkisästi kuka siellä juhlii.
        Nyt pitäisi koko Suomen kansa ja varsinkin poliitikkojen olla pääministerin takana ja tukea häntä. Tiedä kuka seuraavaksi on näiden hyökkäysten kohteena näin Natoon hakuaikana.

        Ano 15:31
        Anneli Jäätteenmäki, Ilkka Kanerva ja Antti Rinne saivat lähteä virastaan.
        Syyt varmasti muistat.
        Sanna Marin on bailaamassa ystäviensä kanssa.
        Sitä ei mikään muuta.
        Hän on pääministeri, vaimo ja äiti.
        Hänen pitää osata valita ystävänsä ja käyttäytyä arvonsa mukaisesti, myös yksityisesti.
        Nyt meni pahemman kerran överiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on täysi idiootti ja suurpääoman marionetti.

        Ano 16:06
        Hän joutuu kokoajan selittelemän lehdistölle omia yksityisyyteen liittyviä mokia.
        Olisi kyllä paljon tärkeämpiä asioita puitavana.
        Lähtölaskenta on lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tauti on Anoregia, nimim Ikää kuullukkaa

        Ano 16:39
        Olisiko anoreksia.
        Kun henkilö kuihtuu silmissä, hän joko sairastaa anoreksiaa tai käyttää vauhtia.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        No nyt sanna ei itke vaan tanssii ratkiriemukkaasti.
        Taustalla huudetaan "jauhojengistä"
        Peeämmä käyttää vain alkoholia.

        Hän elää täyttä nykypäivän nuoren ihmisen elämää, ei menneitten ahdasmielisten ja sulkeutuneiden sukupolvien. Työstään ja jauhopäisestä kansastaan huolimatta uskaltaa repäistä ja ottaa rennosti välillä. Eeerittäin rohkea ja reipas tyyppi. - Nm. Hyvä Sanna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän elää täyttä nykypäivän nuoren ihmisen elämää, ei menneitten ahdasmielisten ja sulkeutuneiden sukupolvien. Työstään ja jauhopäisestä kansastaan huolimatta uskaltaa repäistä ja ottaa rennosti välillä. Eeerittäin rohkea ja reipas tyyppi. - Nm. Hyvä Sanna

        Ano 19:32
        Ja viettää ilosta elämää porukan kanssa joita kaikkia ei edes tunne.
        Bailaa ankarasti yksityiskämpässä, tietämättä yhtään, mitä ympärillä tapahtuu.
        Kuka käyttää mitäkin ilolientä.
        Ei ihan pääministeri ja vaimo/äiti ainesta.
        Silti osaa varmasti sanoa, että laittomia aineita ei ole ollut missään.
        Hei haloo


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 19:32
        Ja viettää ilosta elämää porukan kanssa joita kaikkia ei edes tunne.
        Bailaa ankarasti yksityiskämpässä, tietämättä yhtään, mitä ympärillä tapahtuu.
        Kuka käyttää mitäkin ilolientä.
        Ei ihan pääministeri ja vaimo/äiti ainesta.
        Silti osaa varmasti sanoa, että laittomia aineita ei ole ollut missään.
        Hei haloo

        Bileet, bailut, juhlat ja rentoilu eivät ole tietämistä ja tärkeilemistä varten. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bileet, bailut, juhlat ja rentoilu eivät ole tietämistä ja tärkeilemistä varten. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

        Sanna on demareista älykkäin. Jalo ja inhimilliinen


      • Anonyymi

        Mikä helkkari on anoregia
        Ei tartte sanoa ettet ole lääkäri se näkyy jonensi riviltä tekstissäsi ette ole


    • Anonyymi

      Marin on kaikessa inhimillisyydessään humanistinen ihminen.

      Tämä on äärioikeston naisvihaa ja maalitus. Masinoitu ajojahti.

      • Ano 16:11
        Marin varmasti onkin pohjimmiltaan vaikka minkälainen humanisti.
        Kahden vuoden aikana hän on todella paljon muuttunut.
        Ulkonäöltään ja tyyliltään ja luulenpa että myös että ajatuksiltaan.
        Hän pyörii ympäri maailmaa sellaisessa kansainvälisessä eliittiporukassa, että herkempi mieli on koetuksella.
        Valta sokaisee ja lisää turmelusta.


      • Anonyymi

        Ihan niin ja maailmalla monessa maassa tuetaan sannaa muiden naisten taholta mutta suomen naiset ne kääntää selän asialle ja miestensä mielen mukaan tanssivat , sitä s on kun ei olla tasa-arvoisia edes avioliitossa .
        Olisi luullut että suomen naisten tuki Sannaa kohtaan olisi näkynyt , vaan ei näy kun ne ressukkat tuomitsevat ilman tuomarin koulutusta .Hävettävää nähdä naisten ilkeys ja kateus


    • Anonyymi

      Hyvä Sanna! - Nm. Reipas ja rohkea flikka

      • Ano 19:28
        Flikka on kohta 40-vee.
        Että ei ihan teini enää.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 19:28
        Flikka on kohta 40-vee.
        Että ei ihan teini enää.

        So what. - Nm. Vieläkin iäkkäämpi flikka


    • Anonyymi

      Olen kuullut sanottavan "hoitoala ei ole pehmojen hommia".

    • Anonyymi

      Ja näytäpä vertaisarvioitu tutkimus, joka osoittaa, että jauhoilla viitataan huumeisiin.

      Ai ei näy pulloja ja laseja? No ehkä kaikki ei nyt vain kännää niin kuin sinä juoppo, ja he tanssivat selvin päin.

      Liikunnan ilostakin voi sanoa: "vittu tästä tulee hyvä fiilis"!

      Video oli Putinin ja natsien lavastus.

      Jos ei ollut, niin ainakaan jauhoa siinä ei mainittu.

      Jos mainittiinkin, niin saahan sitä nyt kuitenkin lomalla.

      Ai ei ollut lomalla, no mutta kyllähän Mannerheimikin.

      Taidat vain vihata naisia.

      Senkin setämies.

      • Sanna Marin pukeutuu mustaan ja laittaa hiukset siveästi tiukasti kiinni.
        Hän haluaa kokea ja nähdä iloa ja valoa kaiken rankan työn vastapainoksi.
        Tanssia, laulua, baarielmää.

        Mutta niistä ei saisi ottaa yhtään videoita, eikä ainakaan julkaista niitä.
        Ne vääristävät kuvaa hänen tarkoittamastaan juhlinnasta.

        Itku kurkussa hän vakuuttaa, että kaikki työtehtävänsä hän on hoitanut ja tulee hoitamaan mallikkaasti.
        Ihmiset taputtavat ja ihailevat ryhdikästä pääministeriämme.

        Olisin kuvitellut, että se iloa ja valoa olisi hänen pieni tyttärensä ja aviomiehensä.
        Heidän kanssaan viettämänsä vapaa-aika.

        Mutta olen huomannut, että olen liian vanhanaikainen ja ymmärtämätön.
        Olen tullut vanhaksi.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Sanna Marin pukeutuu mustaan ja laittaa hiukset siveästi tiukasti kiinni.
        Hän haluaa kokea ja nähdä iloa ja valoa kaiken rankan työn vastapainoksi.
        Tanssia, laulua, baarielmää.

        Mutta niistä ei saisi ottaa yhtään videoita, eikä ainakaan julkaista niitä.
        Ne vääristävät kuvaa hänen tarkoittamastaan juhlinnasta.

        Itku kurkussa hän vakuuttaa, että kaikki työtehtävänsä hän on hoitanut ja tulee hoitamaan mallikkaasti.
        Ihmiset taputtavat ja ihailevat ryhdikästä pääministeriämme.

        Olisin kuvitellut, että se iloa ja valoa olisi hänen pieni tyttärensä ja aviomiehensä.
        Heidän kanssaan viettämänsä vapaa-aika.

        Mutta olen huomannut, että olen liian vanhanaikainen ja ymmärtämätön.
        Olen tullut vanhaksi.

        Kyllä. Vanha lapseton nainen ei ymmärrä nuoren pääministeriäidin äidin elämännälkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vanha lapseton nainen ei ymmärrä nuoren pääministeriäidin äidin elämännälkää.

        Sinulle tuli varmaan oikein hyvä mieli tästä kirjoittamisestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vanha lapseton nainen ei ymmärrä nuoren pääministeriäidin äidin elämännälkää.

        Mielestäni oli umpimautonta vetää Ukrainan kärsimykset omaan oloonsa ja rinnastaa! Yritti kai saada itselleen sympatiat.
        Käyttää Ukrainaa keppihevosenaan on kyllä "erikoista".

        Voi muuten kyynelehtiä, kun tuntee itsesääliä, ei sen tartte olla todellista katumusta.
        - Mutta kyllähän ne kyyneleet "vetoaa" moneen.
        Säälittäähän se ja itkettää, kun huomaa, että oman hommansa on pilannut.
        Hyvä erottaa itsesäälin kyyneleet ja katumuksen kyyneleet.
        Ne ovat kaksi eri asiaa.

        On antanut haastatteluja nahkatakeistaan ruotsalaiselle naislehdelle.
        Ei puhunut mitään Ukrainasta.

        Käy miten käy.
        Nolo juttu,

        Edellisen 16.24 ei olle aihetta arvostella 2leskeä!
        Sanoisin puolestani että 16.24 ei ymmärrä elämän arvoista mitään.
        Olen samaa mieltä, että pitäisi antaa aikaa lapselleen!
        Minkä mallin antaa nuorille Suomen äideille: - ei aikaa omalle PIENELLE lapselle, mutta aikaa riittää humuporukalle!
        En arvosta mitenkään tätä porukkaa, jonka kanssa pm juhlii.
        Mitä ihmeen porukkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tuli varmaan oikein hyvä mieli tästä kirjoittamisestasi.

        Kyllä. Sen jälkeen kun olen lukenut 2lesken kirjoituksia Mariniin liittyen. Täysin hyvällä omallatunnolla kirjoitin minkä kirjoitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vanha lapseton nainen ei ymmärrä nuoren pääministeriäidin äidin elämännälkää.

        Ano 16:24
        Olen viettänyt 20-vuotiaana tuota iloa, valoa, baarielämää ihan tarpeeksi.
        Helsingissä asuessani tutuksi tulivat Paasiravintolan päivätanssit, Kurren illanvietot ja Continentalin yökerhot.
        Ja monet muut paikat.

        Työt tulivat hoidettua mallikkaasti.
        Tein välillä kahtakin työtä yhtäaikaa.
        Nuorena jaksaa ja palautuu nopeasti.

        Aina kapakassa maistui liköörit, kossut, viskit ja mitä lie drinksuja.
        Tanssittajia, tarjoajia ja saattajia riitti
        En ikinä ollut missään bailaamassa selvinpäin.

        Otettiin silloinkin valokuvia.
        Kuvaaja kierteli instant-kameran kanssa ja siinä sitten virnisteltiin kameralle.
        Kuva nauratti aamulla kun löytyi veskasta.
        Olihan ruusukin kuvassa, kun senkin joku oli kukkamyyjältä ostanut.

        Minulle valkeni jo hyvin varhain, että en ole vaimo enkä äiti ainesta.
        Tuo maailmanmeno veti liikaa puoleensa.
        Meninhän silti avikseen kaksikertaa.

        Kun nyt näen ja kuulen, että nainen sanoo, että juon vain vähän mietoja viinejä, kavahdan.
        Kun se ei sitten enää riitäkkään.
        Seuraava on aste on vahvempaa ja enemmän.
        Ja useammin.

        Ajatukseni juontaa näkemästäni ja kokemastani.
        Olen nähnyt monen naisen menettävän lapsensa huostaanoton seurauksena.
        Olen nähnyt missiluokkaa olevien naisten täydellisen romahduksen.
        Monen laulajatähden katastrofin.
        Kuningasalkoholi on vaarallinen ja petollinen koukuttaja.
        Kun siihen on alttiutta, se on menoa.
        Vaihtoehtoja on tasan yksi.
        Ei tippaakaan.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:24
        Olen viettänyt 20-vuotiaana tuota iloa, valoa, baarielämää ihan tarpeeksi.
        Helsingissä asuessani tutuksi tulivat Paasiravintolan päivätanssit, Kurren illanvietot ja Continentalin yökerhot.
        Ja monet muut paikat.

        Työt tulivat hoidettua mallikkaasti.
        Tein välillä kahtakin työtä yhtäaikaa.
        Nuorena jaksaa ja palautuu nopeasti.

        Aina kapakassa maistui liköörit, kossut, viskit ja mitä lie drinksuja.
        Tanssittajia, tarjoajia ja saattajia riitti
        En ikinä ollut missään bailaamassa selvinpäin.

        Otettiin silloinkin valokuvia.
        Kuvaaja kierteli instant-kameran kanssa ja siinä sitten virnisteltiin kameralle.
        Kuva nauratti aamulla kun löytyi veskasta.
        Olihan ruusukin kuvassa, kun senkin joku oli kukkamyyjältä ostanut.

        Minulle valkeni jo hyvin varhain, että en ole vaimo enkä äiti ainesta.
        Tuo maailmanmeno veti liikaa puoleensa.
        Meninhän silti avikseen kaksikertaa.

        Kun nyt näen ja kuulen, että nainen sanoo, että juon vain vähän mietoja viinejä, kavahdan.
        Kun se ei sitten enää riitäkkään.
        Seuraava on aste on vahvempaa ja enemmän.
        Ja useammin.

        Ajatukseni juontaa näkemästäni ja kokemastani.
        Olen nähnyt monen naisen menettävän lapsensa huostaanoton seurauksena.
        Olen nähnyt missiluokkaa olevien naisten täydellisen romahduksen.
        Monen laulajatähden katastrofin.
        Kuningasalkoholi on vaarallinen ja petollinen koukuttaja.
        Kun siihen on alttiutta, se on menoa.
        Vaihtoehtoja on tasan yksi.
        Ei tippaakaan.

        Onhan se myös vähän huolestuttavaa jos juopottelusta ei tule krapula. Alkoholisti ex miehelläni ei ollut krapulaa yli 30 vuotta kestäneen avioliittomme aikana, ei kertaakaan. Hän saattoi vetää miehekkäästi viinaa koko yön, nukkui sitten parin tunnin unet ja ei muuta kun töihin omasta mielestään hyvässä työkunnossa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Sanna Marin pukeutuu mustaan ja laittaa hiukset siveästi tiukasti kiinni.
        Hän haluaa kokea ja nähdä iloa ja valoa kaiken rankan työn vastapainoksi.
        Tanssia, laulua, baarielmää.

        Mutta niistä ei saisi ottaa yhtään videoita, eikä ainakaan julkaista niitä.
        Ne vääristävät kuvaa hänen tarkoittamastaan juhlinnasta.

        Itku kurkussa hän vakuuttaa, että kaikki työtehtävänsä hän on hoitanut ja tulee hoitamaan mallikkaasti.
        Ihmiset taputtavat ja ihailevat ryhdikästä pääministeriämme.

        Olisin kuvitellut, että se iloa ja valoa olisi hänen pieni tyttärensä ja aviomiehensä.
        Heidän kanssaan viettämänsä vapaa-aika.

        Mutta olen huomannut, että olen liian vanhanaikainen ja ymmärtämätön.
        Olen tullut vanhaksi.

        Ei välttämätä ole vanhuuden vika, meitä on monta seniori naista jotka ollaan eletty tätä aikaa nähty lasten kasvavan samoin lastenlasten ja tiedetään ettei heillä Ei ole samanlainen elämä mitä meillä vanhoilla on ollut, mutta että vielä tullaan kirjoittelemaan ett Sannanpitäiai olla tyttärensä ja miehensä kanssa kaiken aikaa niin kuinka voi edes sanoa niin , kun ei edes tiedä miten paljon Sanna on tytön kanssa .
        Sannan työ vaatii matkustelua , kuten monen muun nuoren äidin työ tekee , joten et voi tulla 50 luvun äiti myyttien kanssa kertomaan mikä olisi parasta kellekin, itsepä perhe asiansa hoitavat
        Siis hyvä että myönnät olevasi vanhanaikainen , mutta silloin ei tartte edes ehdotella asioita miten jonkun tulisi elää.
        Yksityis elämä on kaikilla saatava olla ja lahja on uskolliset ystävät .
        Sannan Asiassa tämä ihminen joka filmasi yksityisiä juhlia oli petollinen, kurja raukka joka varmaan hyppii äitinsäkin ruumiin yli jos saa tarpeeksi rahaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se myös vähän huolestuttavaa jos juopottelusta ei tule krapula. Alkoholisti ex miehelläni ei ollut krapulaa yli 30 vuotta kestäneen avioliittomme aikana, ei kertaakaan. Hän saattoi vetää miehekkäästi viinaa koko yön, nukkui sitten parin tunnin unet ja ei muuta kun töihin omasta mielestään hyvässä työkunnossa.

        Jos / kun PM ei kärsi krapulasta, niiin eikö se ole paras kertomus siitä, ettei hän ole käyttänyt alkoholia niiin paljon, että siitä darra seuraisi. - Nm. PM on eri asia kuin miehesi


    • Anonyymi

      Ihminen joka ei saa itkeä pienenä patoaa kaiken sisälleen eikä pysty itkemään isonakaan, joten inhimillinen tunne ihminen voi itkeä eikä se ole heikkouden merkki vaan vahvuuden että uskaltaa saada pois pahan mielen . Joten kova kansa joka ei itke koskaan kirjoittele ilkeyksiä nettiin ja saa siten tunteensa purkautumaan vihan voimalla Totta kai itkeä töninyt saa psyykkisiä vaikeuksia elämässään kun ihminen on luotu omaamaqn tunteita niin kyyneleet tulevat niin ilosta kuin Surustakin .
      Että annetaan ihmisten reagoida sillä tavalla mikä on kaikista luonnollisin siis pahasta mielestä itku myös hyvästä mielestä.
      Ja mitä tulee koviakin niin heidän tuomitsematta itkun syyt ovat utopiaa.

    • Anonyymi

      Pääministeriksi pitäisi saada joku sellainen, joka itkisi kansansa asioita eikä omiaan. Totuus on että ensi talvena itkee moni. Päättäjien asia on puolustaa heitä, ei murehtia oman bilettämisensä seurauksia.

      • Anonyymi

        Hyeenoiden kynsissä itkee lopulta kuka vaan kun tarpeeksi rääkätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyeenoiden kynsissä itkee lopulta kuka vaan kun tarpeeksi rääkätään.

        Sanna on viaton ja inhimillinen humanisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyeenoiden kynsissä itkee lopulta kuka vaan kun tarpeeksi rääkätään.

        Hyeenat naarasleijonan kimpussa !


    • Anonyymi

      Valkoisten äärioikeistolaisten miesten vaino sai Marinin itkemään ,Totuus tässä maassa on äänekäs juntti väestö

    • Anonyymi

      juokaa te henkisesti köyhät persut kiljua ja pontikkaa ette tiedä kansainvälisyydestä ja inhimillisyydestä mitään

    • Anonyymi

      Pääministeri oli soittanut Keijolle ja kysynyt PR-vinkkejä kun on tultu kännissä sekoiltua urakalla.

      "Ei auta itku markkinoilla", sanoin.

      Mutta puhelinyhteys olikin heikko.

      Marin riensi itkemään torimarkkinatilaisuudessa.

    • Anonyymi

      "Rankka viikko" on huono peruste johtajalle, jolle maksetaan 17tonnia kuukaudessa

      Juuri siksi johtaja-tason tehtäviin tehdään monta päivää soveltuvuustestejä, joilla mitataan paineensietokykyä ja motivaatiota. Ja ellei riitä, se loppu paikataan rahalla

      • Anonyymi

        Aamen.


      • Anonyymi

        Se hyvä puoli tästä vasemmistohallituksen sekopäisyydestä ja biletys-loppukliimaksista on, että ehkä kansa kaipaa seuraavaan eduskuntaan talousosaavia, jalat maassa olevia realisteja.

        Juhlien on aika päättyä ja Suomi-talo on siivottava asuttavaan kuntoon.


    • Anonyymi

      Suomen teatterimaailma on menettäny todellisen kyvyn politiikalle.

      • Anonyymi

        Ajan henki on se, että jos juot ja bailaat, niin olet hyväksytty, jopa ihailtava.
        Jos rikot rajoja, sinua ihannoidaan.
        Jos olet "vapaamielinen", niin arvosi nousee.
        Jos olet ystävä milloin minkin sukupuolen kanssa, niin upeeta.
        Jos jätät lapsesi huomiotta, niin hyvä, - se oli sinun päätös, ihailtavaa.
        Nainen saa pitää vapaata ja juhlia rankasti, hyvä.
        Vapaat suhteet sallitaan, sinä päätät itse.
        Pääasia että sinä itse nautit elämästä, se on sinun oikeutesi.

        Jos taas sinusta lapsesi ja perheesi on tärkeämpi kuin bailukaverit, niin olet vanhanaikainen.
        Jos käyttäydyt kohtuullisesti ja huomioit perheesi, olet vanhanaikainen.
        Kaikki velvollisuudentunto ja vastuullisuus on vanhanaikaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan henki on se, että jos juot ja bailaat, niin olet hyväksytty, jopa ihailtava.
        Jos rikot rajoja, sinua ihannoidaan.
        Jos olet "vapaamielinen", niin arvosi nousee.
        Jos olet ystävä milloin minkin sukupuolen kanssa, niin upeeta.
        Jos jätät lapsesi huomiotta, niin hyvä, - se oli sinun päätös, ihailtavaa.
        Nainen saa pitää vapaata ja juhlia rankasti, hyvä.
        Vapaat suhteet sallitaan, sinä päätät itse.
        Pääasia että sinä itse nautit elämästä, se on sinun oikeutesi.

        Jos taas sinusta lapsesi ja perheesi on tärkeämpi kuin bailukaverit, niin olet vanhanaikainen.
        Jos käyttäydyt kohtuullisesti ja huomioit perheesi, olet vanhanaikainen.
        Kaikki velvollisuudentunto ja vastuullisuus on vanhanaikaista.

        Jos teet yhden ihmisen perusteella nuo johtopäätökset olet dille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan henki on se, että jos juot ja bailaat, niin olet hyväksytty, jopa ihailtava.
        Jos rikot rajoja, sinua ihannoidaan.
        Jos olet "vapaamielinen", niin arvosi nousee.
        Jos olet ystävä milloin minkin sukupuolen kanssa, niin upeeta.
        Jos jätät lapsesi huomiotta, niin hyvä, - se oli sinun päätös, ihailtavaa.
        Nainen saa pitää vapaata ja juhlia rankasti, hyvä.
        Vapaat suhteet sallitaan, sinä päätät itse.
        Pääasia että sinä itse nautit elämästä, se on sinun oikeutesi.

        Jos taas sinusta lapsesi ja perheesi on tärkeämpi kuin bailukaverit, niin olet vanhanaikainen.
        Jos käyttäydyt kohtuullisesti ja huomioit perheesi, olet vanhanaikainen.
        Kaikki velvollisuudentunto ja vastuullisuus on vanhanaikaista.

        Ajan henki on se että nimettömänä somepalstalla päivästä toiseen saat tehdä lukemattomia solvaavia epä-asiallisia kommentteja nimeltä mainiten henkilöstä joutumatta siitä vastuuseen.
        Sama sisältö viestistä toiseen. Katkeruus, kateus vai sairas mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajan henki on se että nimettömänä somepalstalla päivästä toiseen saat tehdä lukemattomia solvaavia epä-asiallisia kommentteja nimeltä mainiten henkilöstä joutumatta siitä vastuuseen.
        Sama sisältö viestistä toiseen. Katkeruus, kateus vai sairas mieli.

        Ano 15:23
        En ole varma, tarkoitatko tässä ketjun aloittajan kirjoitusta.
        Katkera - Jos vaikka minua tarkoitat, en ymmärrä mistä olisin katkera?
        Niin tietysti, mieheni kuolemasta.

        Kateus - 68-vuotiaana olen senverran nähnyt elämää, että en osaa kadehtia ketään.
        Vai olisinko sittenkin naapurin upeasta terassista, kukkaloistoineen.
        Kun nyt näkee värit.
        Ennenmuinoin kaikki oli mustaa.

        Sairas mieli - Olen raitistunut alkoholisti.
        Kun join viinaa monien vuosien ajan, olin todellakin sairasmielinen.
        Ajatukset olivat baarielämässä ja viinassa. Ja myös kaikki vapaa-aika kului baareissa ryypätessä.
        Jos minulta kysytään, mitä tapahtui esim 1993-1995, en muista edes kuka oli presidenttimme.
        Täysin sumeata aikaa.
        Kaiken lisäksi olin mielestäni tippadokaaja.
        Join vain vähän.
        Niin luulin ja luulottelin.

        Nyt on kulunut lähes 11 vuotta siitä, kun kaadoin viinat vessapytystä alas.
        Mutta sairas mieleni ei suinkaan parantunut ensimmäiseen vuoteen.
        Vai paraneeko koskaan?
        Alkoi helvetti kun kamppailin viinapirua vastaan.

        Olen kirjoittanut tänne 60 plus palstalle 8 vuotta.
        Siis kokoajan vesiselvänä.
        Onko se kiellettyä, kun/jos ottaa kantaa maamme asioita hoitavista henkilöistä?
        Mikä tämän palstan tarkoitus on?
        Ei ole oikein selvinnyt 8 vuoteen?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:23
        En ole varma, tarkoitatko tässä ketjun aloittajan kirjoitusta.
        Katkera - Jos vaikka minua tarkoitat, en ymmärrä mistä olisin katkera?
        Niin tietysti, mieheni kuolemasta.

        Kateus - 68-vuotiaana olen senverran nähnyt elämää, että en osaa kadehtia ketään.
        Vai olisinko sittenkin naapurin upeasta terassista, kukkaloistoineen.
        Kun nyt näkee värit.
        Ennenmuinoin kaikki oli mustaa.

        Sairas mieli - Olen raitistunut alkoholisti.
        Kun join viinaa monien vuosien ajan, olin todellakin sairasmielinen.
        Ajatukset olivat baarielämässä ja viinassa. Ja myös kaikki vapaa-aika kului baareissa ryypätessä.
        Jos minulta kysytään, mitä tapahtui esim 1993-1995, en muista edes kuka oli presidenttimme.
        Täysin sumeata aikaa.
        Kaiken lisäksi olin mielestäni tippadokaaja.
        Join vain vähän.
        Niin luulin ja luulottelin.

        Nyt on kulunut lähes 11 vuotta siitä, kun kaadoin viinat vessapytystä alas.
        Mutta sairas mieleni ei suinkaan parantunut ensimmäiseen vuoteen.
        Vai paraneeko koskaan?
        Alkoi helvetti kun kamppailin viinapirua vastaan.

        Olen kirjoittanut tänne 60 plus palstalle 8 vuotta.
        Siis kokoajan vesiselvänä.
        Onko se kiellettyä, kun/jos ottaa kantaa maamme asioita hoitavista henkilöistä?
        Mikä tämän palstan tarkoitus on?
        Ei ole oikein selvinnyt 8 vuoteen?

        Tarkoitushakuinen ilkeä epä-asiallinen toistuva mustamaalaus antaa kyllä aiheen suureen ihmettelyyn, mikä motiivi. Asiallinen kannanotto ei ole tuo mitä sinä viestistä toiseen harrastat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitushakuinen ilkeä epä-asiallinen toistuva mustamaalaus antaa kyllä aiheen suureen ihmettelyyn, mikä motiivi. Asiallinen kannanotto ei ole tuo mitä sinä viestistä toiseen harrastat.

        Ano 16:07
        Vieläkin olen kujalla mitä oikein ajat takaa?
        Siis tarkoitatko että mustamaalaan pääministerimme itkua ja tanssia ja jälleen itkua?

        Kun kansa valitsee kansanedustajat, eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.
        Mehän olemme tietenkin lehtikirjoitusten ja videoiden varassa, kun otamme kantaa.
        Ja tietenkin kuulemme eduskunnan kyselytunnilla heidän vastauksiaan.
        Sikäli, mikäli kaikki ovat paikalla.

        Ihan Suomeksi.
        Pääministerimme Sanna Marin on mielestäni toiminut epäasiallisesti ja väärin.
        Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa.
        Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.

        Kun pääministerin pestin ottaa vastaan, se edellyttää arvokasta käytöstä.
        Myös vapaa-ajalla.
        Hänen työnsä on tosi raskasta ja hän selviytyi hyvin esim korona-kriisin infotilaisuuksista.
        Mutta kun se ei valitettavasti riitä pääministerille.

        Jos hänen voimansa ovat lopussa ja rentoutuakseen tarvitsee lokkeja ja viiniä ympärilleen, silloin pitäisi hälykellojen soida.

        Joko hän hakisi uupumukseensa sairaslomaa ja lepäisi kunnolla.
        Tai sitten ilmoittaisi eropyyntönsä.
        Demarit saisivat jatkaa asiakysymysten parissa, joita on paljon.
        Nyt puoluekokoukset menevät yhden ihmisen asioiden jauhamiseen.

        Ero olisi parempi, koska nyt hän on todella suurennuslasin alla.
        Yksikin virhe niin.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:07
        Vieläkin olen kujalla mitä oikein ajat takaa?
        Siis tarkoitatko että mustamaalaan pääministerimme itkua ja tanssia ja jälleen itkua?

        Kun kansa valitsee kansanedustajat, eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.
        Mehän olemme tietenkin lehtikirjoitusten ja videoiden varassa, kun otamme kantaa.
        Ja tietenkin kuulemme eduskunnan kyselytunnilla heidän vastauksiaan.
        Sikäli, mikäli kaikki ovat paikalla.

        Ihan Suomeksi.
        Pääministerimme Sanna Marin on mielestäni toiminut epäasiallisesti ja väärin.
        Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa.
        Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.

        Kun pääministerin pestin ottaa vastaan, se edellyttää arvokasta käytöstä.
        Myös vapaa-ajalla.
        Hänen työnsä on tosi raskasta ja hän selviytyi hyvin esim korona-kriisin infotilaisuuksista.
        Mutta kun se ei valitettavasti riitä pääministerille.

        Jos hänen voimansa ovat lopussa ja rentoutuakseen tarvitsee lokkeja ja viiniä ympärilleen, silloin pitäisi hälykellojen soida.

        Joko hän hakisi uupumukseensa sairaslomaa ja lepäisi kunnolla.
        Tai sitten ilmoittaisi eropyyntönsä.
        Demarit saisivat jatkaa asiakysymysten parissa, joita on paljon.
        Nyt puoluekokoukset menevät yhden ihmisen asioiden jauhamiseen.

        Ero olisi parempi, koska nyt hän on todella suurennuslasin alla.
        Yksikin virhe niin.

        Muutama tosiasia ei olisi haitannut......


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:07
        Vieläkin olen kujalla mitä oikein ajat takaa?
        Siis tarkoitatko että mustamaalaan pääministerimme itkua ja tanssia ja jälleen itkua?

        Kun kansa valitsee kansanedustajat, eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.
        Mehän olemme tietenkin lehtikirjoitusten ja videoiden varassa, kun otamme kantaa.
        Ja tietenkin kuulemme eduskunnan kyselytunnilla heidän vastauksiaan.
        Sikäli, mikäli kaikki ovat paikalla.

        Ihan Suomeksi.
        Pääministerimme Sanna Marin on mielestäni toiminut epäasiallisesti ja väärin.
        Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa.
        Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.

        Kun pääministerin pestin ottaa vastaan, se edellyttää arvokasta käytöstä.
        Myös vapaa-ajalla.
        Hänen työnsä on tosi raskasta ja hän selviytyi hyvin esim korona-kriisin infotilaisuuksista.
        Mutta kun se ei valitettavasti riitä pääministerille.

        Jos hänen voimansa ovat lopussa ja rentoutuakseen tarvitsee lokkeja ja viiniä ympärilleen, silloin pitäisi hälykellojen soida.

        Joko hän hakisi uupumukseensa sairaslomaa ja lepäisi kunnolla.
        Tai sitten ilmoittaisi eropyyntönsä.
        Demarit saisivat jatkaa asiakysymysten parissa, joita on paljon.
        Nyt puoluekokoukset menevät yhden ihmisen asioiden jauhamiseen.

        Ero olisi parempi, koska nyt hän on todella suurennuslasin alla.
        Yksikin virhe niin.

        ’’…eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.’’
        On tietysti oikeus mutta on myös velvollisuus ottaa tosiasiat selville, Iltapäivä lehdet ja Seiska, tms. ei kelpaa.

        ’’ Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa. Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.’’

        Ministerin työaikaa ei ole määritelty. Kesäranta on pääministerin työsuhdeasunto, eikä tarvitse kysellä keneltäkään lupaa vieraiden tuomiseen. Pääministerikö julkaisi kuvia ?? Tuskin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ’’…eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.’’
        On tietysti oikeus mutta on myös velvollisuus ottaa tosiasiat selville, Iltapäivä lehdet ja Seiska, tms. ei kelpaa.

        ’’ Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa. Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.’’

        Ministerin työaikaa ei ole määritelty. Kesäranta on pääministerin työsuhdeasunto, eikä tarvitse kysellä keneltäkään lupaa vieraiden tuomiseen. Pääministerikö julkaisi kuvia ?? Tuskin…

        Lisäksi epämiellyttävän ala-arvoista kaiken muun tarkoitushakuisen loan lisäksi ottaa mukaan Marinin lapsi,äitiys ja avioliitto. Paisuteltu asia niihin mittasuhteisiin että Marin olisi joku alkolholisti, viitattu jopa lapsen hustaanottoon ja tämä jos mikä on erittäin omituista. Ja erikoista. Mieleen tulee millainen ihminen on näiden kirjoitusten takana. Ja kun näitä ei ole tälläkään palstalla vain yksi vaan kirjoittelu on päivittäistä. Pääministerin tulee sietää rankkaakin julkista arvostelua työstään mutta tämä kirjoittelu menee kaiken sopivaisuusrajan yli. Kyllä someen kirjoittajiltakin pitää voida vaatia kohtuutta ja edes rahtusen asiallisuutta. Ryöpytyksen kohteena on kuitenkin ihminen joka ei siedä eikä kestä ihan mitä tahansa eikä tarvitse sietää. Vaikka virheitä on tehnytkin. Mikä luonteenpiirre saa jatkuvasti samoin viestein lyömään lyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi epämiellyttävän ala-arvoista kaiken muun tarkoitushakuisen loan lisäksi ottaa mukaan Marinin lapsi,äitiys ja avioliitto. Paisuteltu asia niihin mittasuhteisiin että Marin olisi joku alkolholisti, viitattu jopa lapsen hustaanottoon ja tämä jos mikä on erittäin omituista. Ja erikoista. Mieleen tulee millainen ihminen on näiden kirjoitusten takana. Ja kun näitä ei ole tälläkään palstalla vain yksi vaan kirjoittelu on päivittäistä. Pääministerin tulee sietää rankkaakin julkista arvostelua työstään mutta tämä kirjoittelu menee kaiken sopivaisuusrajan yli. Kyllä someen kirjoittajiltakin pitää voida vaatia kohtuutta ja edes rahtusen asiallisuutta. Ryöpytyksen kohteena on kuitenkin ihminen joka ei siedä eikä kestä ihan mitä tahansa eikä tarvitse sietää. Vaikka virheitä on tehnytkin. Mikä luonteenpiirre saa jatkuvasti samoin viestein lyömään lyötyä.

        Lisään vielä että näyttää siltä että kirjoittaja ei kykene näkemään tehneensä mitään väärää ja on mielestään oikeassa. Ei kykene asettumaan toisen asemaan. Aina on muissa vika ja oma tekeminen oikeutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi epämiellyttävän ala-arvoista kaiken muun tarkoitushakuisen loan lisäksi ottaa mukaan Marinin lapsi,äitiys ja avioliitto. Paisuteltu asia niihin mittasuhteisiin että Marin olisi joku alkolholisti, viitattu jopa lapsen hustaanottoon ja tämä jos mikä on erittäin omituista. Ja erikoista. Mieleen tulee millainen ihminen on näiden kirjoitusten takana. Ja kun näitä ei ole tälläkään palstalla vain yksi vaan kirjoittelu on päivittäistä. Pääministerin tulee sietää rankkaakin julkista arvostelua työstään mutta tämä kirjoittelu menee kaiken sopivaisuusrajan yli. Kyllä someen kirjoittajiltakin pitää voida vaatia kohtuutta ja edes rahtusen asiallisuutta. Ryöpytyksen kohteena on kuitenkin ihminen joka ei siedä eikä kestä ihan mitä tahansa eikä tarvitse sietää. Vaikka virheitä on tehnytkin. Mikä luonteenpiirre saa jatkuvasti samoin viestein lyömään lyötyä.

        Naisvihaajat ja sovinistisiat eivät tällaisessa tilanteessa ja tapauksessa kaihda minkäänlaisia keinoja ja konsteja näyttää todeksi, että he ovat oikeassa ja muut väärässä. Liian herkkujuttu päästää panettelematta olan takaa. - Nm. Ihmisyysaste nolla


      • Anonyymi

        Jos tarkoitat PM:ä, niin hän ei mitenkään ole teatraalinen, vaikka politiikka onkin. Mutta näillä sivuilla paasaavat ja kaakattavat tyypit ovat todellisia farssi- ja draama-dillejä. - Nm. Tarkistuta pääsi


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:07
        Vieläkin olen kujalla mitä oikein ajat takaa?
        Siis tarkoitatko että mustamaalaan pääministerimme itkua ja tanssia ja jälleen itkua?

        Kun kansa valitsee kansanedustajat, eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.
        Mehän olemme tietenkin lehtikirjoitusten ja videoiden varassa, kun otamme kantaa.
        Ja tietenkin kuulemme eduskunnan kyselytunnilla heidän vastauksiaan.
        Sikäli, mikäli kaikki ovat paikalla.

        Ihan Suomeksi.
        Pääministerimme Sanna Marin on mielestäni toiminut epäasiallisesti ja väärin.
        Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa.
        Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.

        Kun pääministerin pestin ottaa vastaan, se edellyttää arvokasta käytöstä.
        Myös vapaa-ajalla.
        Hänen työnsä on tosi raskasta ja hän selviytyi hyvin esim korona-kriisin infotilaisuuksista.
        Mutta kun se ei valitettavasti riitä pääministerille.

        Jos hänen voimansa ovat lopussa ja rentoutuakseen tarvitsee lokkeja ja viiniä ympärilleen, silloin pitäisi hälykellojen soida.

        Joko hän hakisi uupumukseensa sairaslomaa ja lepäisi kunnolla.
        Tai sitten ilmoittaisi eropyyntönsä.
        Demarit saisivat jatkaa asiakysymysten parissa, joita on paljon.
        Nyt puoluekokoukset menevät yhden ihmisen asioiden jauhamiseen.

        Ero olisi parempi, koska nyt hän on todella suurennuslasin alla.
        Yksikin virhe niin.

        Kenen suurennuslasin, sinunko? Jos yhtään seuraat mitä Marinin lähipiirin merkittävät ihmiset ovat tehneet tai sanoneet, Marin ei ole eroamassa tai häntä ei olla erottamassa. Marinia ei kaadeta massahysteria kiusaajajoukon mielipiteen perusteella. Kansa päättää seuraavissa vaaleissa mitä tapahtuu.
        Jäämme ofittsmsan ja odottaessa annamme Marinille työrauhan jotta hän voi keskittyä työhönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen suurennuslasin, sinunko? Jos yhtään seuraat mitä Marinin lähipiirin merkittävät ihmiset ovat tehneet tai sanoneet, Marin ei ole eroamassa tai häntä ei olla erottamassa. Marinia ei kaadeta massahysteria kiusaajajoukon mielipiteen perusteella. Kansa päättää seuraavissa vaaleissa mitä tapahtuu.
        Jäämme ofittsmsan ja odottaessa annamme Marinille työrauhan jotta hän voi keskittyä työhönsä.

        Siis odottamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutama tosiasia ei olisi haitannut......

        Ano 17:32
        Jokaisella meillä on mielipiteemme.
        Minä pysyn näissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ’’…eikö meillä äänestäjillä ole oikeutta arvostella heidän esiintymistään tai työntekoaan.’’
        On tietysti oikeus mutta on myös velvollisuus ottaa tosiasiat selville, Iltapäivä lehdet ja Seiska, tms. ei kelpaa.

        ’’ Hän on työajalla juhlinut yksityisasunnoissa ja yökerhoissa. Pilkkuun asti.
        Vienyt epämääräistä porukkaa Kesärantaan jatkoille ja irvokkaita kuvia on julkaista vieraista.’’

        Ministerin työaikaa ei ole määritelty. Kesäranta on pääministerin työsuhdeasunto, eikä tarvitse kysellä keneltäkään lupaa vieraiden tuomiseen. Pääministerikö julkaisi kuvia ?? Tuskin…

        Ano 17:41
        No hyvä sitten niin.
        Pääministeri tehköön 17000 € kuukausipalkallaan töitä milloin huvittaa.
        Vieköön sinne Kesärantaan vaikka asunnottomia ukrainalaisia tai ketä porukkaa lystää.
        Olen aina pitänyt Presidentinlinnaa, Kesärantaa, Kultarantaa , Mäntyniemeä ja Eduskuntataloa arvokkaina paikkoina Helsingissä
        Mutta jos niistä nyt tehdään hollitupia, se on sitten siinä.
        Kuvia ovat julkaisseet hyvät ystävät. Ei PM


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi epämiellyttävän ala-arvoista kaiken muun tarkoitushakuisen loan lisäksi ottaa mukaan Marinin lapsi,äitiys ja avioliitto. Paisuteltu asia niihin mittasuhteisiin että Marin olisi joku alkolholisti, viitattu jopa lapsen hustaanottoon ja tämä jos mikä on erittäin omituista. Ja erikoista. Mieleen tulee millainen ihminen on näiden kirjoitusten takana. Ja kun näitä ei ole tälläkään palstalla vain yksi vaan kirjoittelu on päivittäistä. Pääministerin tulee sietää rankkaakin julkista arvostelua työstään mutta tämä kirjoittelu menee kaiken sopivaisuusrajan yli. Kyllä someen kirjoittajiltakin pitää voida vaatia kohtuutta ja edes rahtusen asiallisuutta. Ryöpytyksen kohteena on kuitenkin ihminen joka ei siedä eikä kestä ihan mitä tahansa eikä tarvitse sietää. Vaikka virheitä on tehnytkin. Mikä luonteenpiirre saa jatkuvasti samoin viestein lyömään lyötyä.

        Ano 18:03
        Kaikkien lehtikirjoitusten, Voguekansien, Ruis-rock-lookin takana on yksi henkilö, joka tämän kaiken saa aikaan.
        Nimeltään Sanna Marin PM


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että näyttää siltä että kirjoittaja ei kykene näkemään tehneensä mitään väärää ja on mielestään oikeassa. Ei kykene asettumaan toisen asemaan. Aina on muissa vika ja oma tekeminen oikeutettua.

        Ano 18:10
        Kirjoitatko nyt pääministeristä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisvihaajat ja sovinistisiat eivät tällaisessa tilanteessa ja tapauksessa kaihda minkäänlaisia keinoja ja konsteja näyttää todeksi, että he ovat oikeassa ja muut väärässä. Liian herkkujuttu päästää panettelematta olan takaa. - Nm. Ihmisyysaste nolla

        Ano 18:17
        Mikähän ajatus tässä tekstissä piilee?
        En osaa lukea rivien välistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen suurennuslasin, sinunko? Jos yhtään seuraat mitä Marinin lähipiirin merkittävät ihmiset ovat tehneet tai sanoneet, Marin ei ole eroamassa tai häntä ei olla erottamassa. Marinia ei kaadeta massahysteria kiusaajajoukon mielipiteen perusteella. Kansa päättää seuraavissa vaaleissa mitä tapahtuu.
        Jäämme ofittsmsan ja odottaessa annamme Marinille työrauhan jotta hän voi keskittyä työhönsä.

        Ano 18:42
        Eikö Marinilla ole ollut työrauhaa?
        Kuka sen on kähveltänyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ano 17:41
        No hyvä sitten niin.
        Pääministeri tehköön 17000 € kuukausipalkallaan töitä milloin huvittaa.
        Vieköön sinne Kesärantaan vaikka asunnottomia ukrainalaisia tai ketä porukkaa lystää.
        Olen aina pitänyt Presidentinlinnaa, Kesärantaa, Kultarantaa , Mäntyniemeä ja Eduskuntataloa arvokkaina paikkoina Helsingissä
        Mutta jos niistä nyt tehdään hollitupia, se on sitten siinä.
        Kuvia ovat julkaisseet hyvät ystävät. Ei PM

        Kommenti Ano 25.08 21:38
        on 2lesken
        Ei huolinut rekisteröintiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutama tosiasia ei olisi haitannut......

        Ano 17:32

        " Puolue-eliitin mitta on nyt täynnä ja samoin täynnä on myös Marinin biletyskiintiö.
        Marin sai tovereilta Lahdessa valomerkin.
        Ei yhtään enää.
        Kritiikki puheenjohtajaa kohtaan ei suljettujen ovien takana ollut kaunistelua, vaan paikalla olleiden mukaan ”moni sanoi ihan kunnolla”.

        Kansalaisille asia kerrottiin niin, että Marin keskittyy jatkossa työntekoon"


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 18:17
        Mikähän ajatus tässä tekstissä piilee?
        En osaa lukea rivien välistä.

        Se on vastauskommentti anonyymin 25.8.22 klo 18:03 viestiin, jonka sinä tietysti ja tottakai olet lukenut, jotta pääset jyvälle, mistä siinä on kyse ja mihin sillä viitataan. - Nm. Ketjunlukutaitoa


    • Anonyymi

      "Kun Saatana paljastuu, se alkaa itkeä ja puhua rakkaudesta."

      - Martti Luther

    • Anonyymi

      En tiennyt tämän tason ihmisiä olevan olemassakaan ennenkuin kävin täällä.
      Äkkiä pois.

      • Ano 18:20
        Ei me nyt korkeatasoisia olla, että pitäisi sentakia häippäistä.


    • Anonyymi

      "Rankka viikko" on huono peruste johtajalle, jolle maksetaan 17tonnia kuukaudessa

      Juuri siksi johtaja-tason tehtäviin tehdään monta päivää soveltuvuustestejä, joilla mitataan paineensietokykyä ja motivaatiota. Ja ellei riitä, se loppu paikataan rahalla


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      24.08.2022 18:17

      Aamen.


      Äänestä

      Kommentoi


      Anonyymi
      24.08.2022 18:26

      Se hyvä puoli tästä vasemmistohallituksen sekopäisyydestä ja biletys-loppukliimaksista on, että ehkä kansa kaipaa seuraavaan eduskuntaan talousosaavia, jalat maassa olevia realisteja.

      Juhlien on aika päättyä ja Suomi-talo on siivottava asuttavaan kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe