Hyvin hoidettu ja säänöllisesti leikattu iso nurmikenttä talon pihassa on ahkeran ihmisen merkki.
Hoitamaton nurmikko tai nurmikon puute viestii laiskasta ihmisestä.
Ahleran ihmisen merkki
12
261
Vastaukset
- Anonyymi
Joko taas tämä aloitus? Harmittaako, kun ruoho ei vielä kasva?
- Anonyymi
Ahlerat ihmiset tekevät ihmeellisiä aloituksia.
Täysijärkisillä on muutakin tekemistä. - Anonyymi
eihän se aina voi tarkottaa tällaista...
- Anonyymi
Ahkeran ihmisen merkki on se, että osaa kunnolla suomen kieltä eikä tee kirjoitusvirheitä. Puutteet tekstin laadussa viestivät laiskasta ihmisestä.
- Anonyymi
Jos vielä sen leikkuun tekee kelaleikkurilla niin se se vasta älykäs ja ahkera on.
- Anonyymi
Ahlera käyttää viikatetta ja erityisen ahlera sirppiä tai vasaraa.
- Anonyymi
juu totta. Ystävälle muutti vanhaan omakotitaloon nuori mies, joka seuraavana kesänä tokaisi, että "helvetti onko nurmikkoa leikattava joka viiko". Juu yleensä kyllä kasvukaudella.
Siksi jäi hoitamatta ja talo myyntiin fiksauksen jälkeen.
Älä osta omakotia, jos et jaksa hoitaa puutarhaa, pientäkään, ja et osaa korjata taloasi. Muuten tulee hankalaksi ja kalliiksi pito!
Sama pää kesät talvet, siksi paras pysyä kerrostalossa huolettomana!
Unelmat ja arki ei vät kohtaa koskaan omakotitalossa, jos haaveet ovat epärealistisia.
Omakotitalo vaatii viitseliään ihmisen, ja lihavan kukkaron jos talo on vanha (vaikka remontoitukin), aina on nurkissa tehtävää.
Minun mielipiteeni siis. Realistinen, ja 70 v kokemus.- Anonyymi
Jaa, kyllä minä vain omakotitalossa asun enkä mitään puutarhaa hoida. Kerran vuodessa olen heinät pihasta niittänyt viikatteella, talon ympäriltä vähän useammin. Joskus vähän jotain pusikoita raivaillut sahalla.
Motiivi omakotiasumiseen on se että omakotitalon yhteydessä on talli harrastetilana. Sellaista kerrostaloasuntoa en ole vielä löytänyt jonka yhteydessä olisi oma iso lämmin talli harrastetilaksi.
- Anonyymi
Näin se on. Juuri joku puuhatalli on mahdollinen omakotitalossa ja kun ei ihan postimerkkitonteilla talo ole niin voi puuhailla iltakaudet pihallakin vaikka rälläkällä tai mitä tahansa tehdä ja lopettaa sitten kun ei enää huvita. On tietysti kerros ja rivitalossakin asuessa mahdollista vuokrata tai ostaa talliosake harrastetilaksi mutta rajoitteensa ja hintansa silläkin. Kun on hehtaarin tontti vähän pois silmistä niin voi jättää nurmikot leikkaamatta ja tehdä mitä huvittaa. Ei tarvitse jännittää vaikka kaikki ei olisikaan kuin sisustus- ja puutarhalehdissä.
- Anonyymi
Ahleran ihmisen merkki on se että se tekee idioottimaisia aloituksia palstalle.
- Anonyymi
Kyllä, minä en vapaa-ajallani ole ahkera, eli nurmikkoa en liiemmin hoida. Mutta minulla on sitten varallisuutta, jota aloittajalla tuskin on.
Koti on koti ja työ on työtä. Minulle koti ei ole työleiri, eikä tule koskaan olemaan.
Minun nurmikonleikkuut eivät kuulu kenellekkään! - Anonyymi
Kaikilla on 24 h vrk.
Joku käyttää sen ajan ruohon leikkuuseen, ajaaa päräyttää kauppaan, autolla vaikka alle 5 km matkaa.
Kersat saattaa kirkua tiellä naapurin kiusana.
Toinen käyttää ajam siihen että köveler lastensa kanssa kauppaam, pienet lapset rattaiden vieressä.
Millsisia ihmisiä kukin on, haluaa maapallolle jättää.
Kun omille lapsille pitää kuria ja ottaa töihin mukaan 1-5 vuotiaat, ja pitää kurin, ei aina ruohoa voi leikata.
Kaikki ei myöskään halua että jatkuva meteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33584611 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161512Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601290Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187