Mạc Trúc Nga
Chairman yrityksessä Học viện Hàng không ăn không rồi báo Việt Nam - Vietnam Aviation Academy
Kennedy Ellie
Studying yrityksessä Australia Brisbane
Linda Trâm
Ibrahim Aminu
Tatiana Soro
Collège Saint Josph
Elisha Moore
Detective yrityksessä Criminal Case
Nämä on Ressun facebook kavereita onkohan kissaihmisiä?
Onko tuttuja?
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ukolla nuoria tyttöjä naamakirja kaverina. Täyttää seuraavaksi 70 vuotta.
- Anonyymi
Uimahalliin porttikieltoja useita samalla kaverilla ja syynä on?
- Anonyymi
Persu ja perverssi, hah hah haaa!!!... onko se jotain syötävää....
- Anonyymi
Oliko varusmiehet hänelle liian vanhoja vai mitä siellä tapahtui?
- Anonyymi
Varmaan koska uimahallissa porttikielto tullut nuorten poikien... en ilikiä sanua.
- Anonyymi
Ressu on vanha yksinasuva pahan sairauden riivaama terveydenhuoltoa kuormittava turhake.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642