Haluisin lähtee emo tyyliin mut luullaanko mua homoksi tai joksku muuksi kuin heteroksi?
Luullaanko mua homoksi tai joskuks muuks jos oon emo
12
163
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen tyyli se on ja mikä sen idea on?
- Anonyymi
Eikö oikeesti kukaan tiedä?
- Anonyymi
Miksi luultaisiin? Eihän emot tai mitkään muutkaan ole automaattisesti homoja tms?
Sehän on vain tyyli. Ymmärrän kyllä ajatuksesi, mutta enpä usko.
Olen itse nuori, joten tiedän että ajattelet noin. Tosin jotkut ns 'haukkuvat' joitain esimerkiksi emoiksi ja muuta mutta en usko että homoksi leimataan.
Tai saa nähdä, jos joku niin tekee, ihmettelen.- Anonyymi
Miten se emous ilmenee? Millaisia he ovat? Mistä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se emous ilmenee? Millaisia he ovat? Mistä on kyse?
Katso googlesta. En jaksa selittää, enkä kaikkea siitäkään tiedä, siksi en kyllä ymmärrä miksi heitä haukutaan. Tyylihän se vain on.
- Anonyymi
se on kuolemaanjohtava sairaus
- Anonyymi
Taidat vain sinä luulla.
- Anonyymi
Eli te puhutte täällä siitä emoudesta, ettekä kukaan tiedä mitä se on.
Heh heh.- Anonyymi
Niin, mainitsin vain kerran. Kyllä ihmiset tietävät mikä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mainitsin vain kerran. Kyllä ihmiset tietävät mikä se on.
Jep, ja sitä paitsi en usko et tässä kysyttiin mielipidettä tyypiltä jotka ei ees tiiä mitä "emo" tarkottaa.
- Anonyymi
emo on sun äitis varsinki jos olisit sorsa
- Anonyymi
Ei luulla vaan tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928