Asiakaspalvelu on olematonta. Laskutusta ei saa poistettua, yhteystietoihin ei pääse muuttamaan oikeaa sähköpostia, kaikki on tehty hvetin vaikeaksi. Tässä monta päivää joku asiakaspalvelija laitellut viestiä ettei voi tehdä mitään, ja heidän palveluissa vika etten saa peruttua laskutusta. Ei edes puhelut auta eli jokin tahallinen häiriö ettei pääse irti palveusta ja myöskään ei edes tunnuslukujen yms avulla voida poistaa, vaikka sitävarten ko.paikassa on ID ja pin-koodi.
Paskinta palvelua ikinä, en suosittele enää koskaan. Uskomatonta huijausta ettei palvelusta pääse irti edes soittamalla ja asiakaspalvelusta ei osata korjata heidän puolellaan olevia vikoja. Tästä kuvalliset todisteet. Seuraava askel kai kertoa toiminnasta laajemmin.
Älä ikinä osta godaddyä
4
429
Vastaukset 4
Minulla on käytössä namecheap.com ja olen kyllä ollut tyytyväinen (ja gandi.net jos tarvitsen jotain domaineja joita namecheap ei tue, esim .fi)
- Anonyymi
Erittäin huono palvelu ja tuotteiden poisto estetään. Näillä tulee vain virhe ilmoituksia ja ohjelmistoa ei korjata heidän puoleltaan. En suosittele. Huonosti hoidettua varsinkin jo olet lopettamassa tilauksen, aloittamassa oleva tilaus hoituu kyllä, irti ei oikein pääse. Kannattaa valita joku toinen niin ei joudu tekemään turhaa työtä. Huono palvelu ja tuki, 0 pistettä.
- Anonyymi
Edellinen 0-pistettä siis godaddy palvelulle. Älkää sekaantuko ko.palveluun, ei toimi.
- Anonyymi
Mitä voi odottaa firmalta nimeltä godaddy. Eipä sen puoleen, netti näyttäs nykyisin olevan täynnä jos jonkinlaista kusetusfirmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451