Töitä 13 vuotiaalle Oulussa

Tietääkö kukaan mihin 13v pääsisi töihin Oulussa? Mulle ois ihan sama mikä työ, haluaisin vaan tehdä töitä ja tienata rahaa.

3

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän lisätietoa, kiinnostaako tuote testaus ja valmistelu, ei kovin vaikeaa antoisaa kyllä. Sähköposti tms mistä saan kiinni?

    • Anonyymi

      I'm inviting you to join AttaPoll. Get paid to take surveys. Download the app here: https://attapoll.app/join/uvjvo tule säkin vastailee kyselyihin ja tienaan samalla vähän taskurahaa helposti.

    • Anonyymi

      Aloittaja En anna nimeäni, sähköpostia, osoitetta tai puhelin numeroa kellekkään. Saatte minut kiinni kun Valkeassa kyselette Jazua lausu suhiseva azuu.. palkka toiveeni on 60€ kerta tai tunti..minä tarvi pika rahaa ostaa sillä mopo kun täytän 15vuotta nyt tavoite tienata 200€ joka vuosi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      98
      7632
    2. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      84
      6916
    3. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      49
      6544
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      80
      2928
    5. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      472
      2791
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      31
      2259
    7. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      435
      2192
    8. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      86
      2072
    9. Se, mies on myös kaappijuoppo

      Piilottaa ongelmansa hyvin. Sitä ei tiedä mitä muitakin salaisuuksia sillä on. Kannattaa varoa ja kiertää kaukaa.
      Ikävä
      17
      1644
    10. Hetkeksikään en lakannut sua ajattelemasta

      Välillä ajattelin, etten ole sellainen johon ihastuisit. Välillä ajattelin, että sinäkin ihastuit. Olen ollut erittäin s
      Ikävä
      19
      1601
    Aihe