Tietääkö kukaan mihin 13v pääsisi töihin Oulussa? Mulle ois ihan sama mikä työ, haluaisin vaan tehdä töitä ja tienata rahaa.
Töitä 13 vuotiaalle Oulussa
3
889
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän lisätietoa, kiinnostaako tuote testaus ja valmistelu, ei kovin vaikeaa antoisaa kyllä. Sähköposti tms mistä saan kiinni?
- Anonyymi
I'm inviting you to join AttaPoll. Get paid to take surveys. Download the app here: https://attapoll.app/join/uvjvo tule säkin vastailee kyselyihin ja tienaan samalla vähän taskurahaa helposti.
- Anonyymi
Aloittaja En anna nimeäni, sähköpostia, osoitetta tai puhelin numeroa kellekkään. Saatte minut kiinni kun Valkeassa kyselette Jazua lausu suhiseva azuu.. palkka toiveeni on 60€ kerta tai tunti..minä tarvi pika rahaa ostaa sillä mopo kun täytän 15vuotta nyt tavoite tienata 200€ joka vuosi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591