Miten flirttailette kiinnostuksen kohteellenne? Pilkettä on kyllä silmäkulmassa, mutta joskus vain tulee totaali jäätyminen ihastuksen edessä ja flirttailu unohtuu kokonaan. Onko hyviä vinkkejä flirttailuun?
Kipinää ilmassa
6
670
Vastaukset
- Anonyymi
Kevyt kosketus samalla kun juttelette?
Jotkut naiset on sen verran flirttejä muutenkin etten noteeraa silmänpilkettä oikeen minään kiinnostuksena. :P- Anonyymi
Opiskeluaikoina eräs nainen, johon olin ihastunut koski jutellessamme olkapäähäni. Menin ihan sekaisin tästä ja en saanut enää sanaa suustani. Jäi sitten selvittämättä oliko juttu molemminpuolista vai testailiko hän vain omaa viehätysvoimaansa kanssani. Nyt vanhemmalla iällä rohkenisin toimimaan toisin. Voi niitä aikoja ja sitä arkuutta...
- Anonyymi
Joo helposti tulee sellainen pieni "flirtti" luontevasti muiden kanssa mut sit just jos on ihastunut niin itse jäädyn ja vaikutan ihan uunolta
- Anonyymi
Syvällinen katse silmiin ja pientä hymyä toista kuunnellessa. Parit silmäniskut voi myös heittää jutustelun lomassa. Ronskia huumoria myös peliin, jos toinen vain sellaista ymmärtää. ;)
- Anonyymi
Ikävä kyllä mulle flirttailee vain miehet eikä kauniit naiset. Jotain on pahasti pielessä.
- Anonyymi
Kun ei anna vastakaikua miesten flirttailuun niin nopeasti ne tajuavat lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6468736Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603366Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301395
- 341385
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66979