Mikä oli tämä rautatie onnettomuus koskella.
Vastaukset 11
- Anonyymi
https://www.ksml.fi/paikalliset/4569675
Jämsänkoskella on tapahtunut henkilövahinko Lastaajantien lähellä keskiviikkona iltapäivällä. Kuolemantapaus on ilmeisesti tapahtunut kohdassa, jossa rautatie kulkee tien ali. - Anonyymi
Lakon päättyminenkin voi ottaa koville 🤷🏻♂️
- Anonyymi
Ei ollu paperimies tämä henkilö 🙄
- Anonyymi
Kukahan heilutti veturille, no kyllä se kohta kylillä tiedetään..
- Anonyymi
´Kyllähän se on jo yleisesti kylällä tiedossa, että kuka oli hän joka sinne päivänsä päätti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
´Kyllähän se on jo yleisesti kylällä tiedossa, että kuka oli hän joka sinne päivänsä päätti.
Ei ole,ei paljon kielenkannat ole laulaneet,tällä ikävällä tapauksella.Kysyn vaan,oliko koskelta vai jämpsästä.Nuori vai ikäihminen,kun oli jopo ja mummonpyörä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole,ei paljon kielenkannat ole laulaneet,tällä ikävällä tapauksella.Kysyn vaan,oliko koskelta vai jämpsästä.Nuori vai ikäihminen,kun oli jopo ja mummonpyörä.
Jämsänkoski 50 v mies
- Anonyymi
Ei ollut tehtaalta
- Anonyymi
No mistäs
- Anonyymi
Rivarista
- Anonyymi
Ei saa näköjään kysellä tarkemmin, kommentit poistetaan 🤷♀️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513