Putlerin rahoitus polttoaineilla on nyt lopussa

Anonyymi

Kuinka moni ajaa hybridillä tai sähköautolla?
Polttoaine maksaa 2.20/litra ,onko hinta jo liikaa?

37

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole, tankkaan Teboililla.

      • Anonyymi

        Olen itse asiassa kokkari :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse asiassa kokkari :)

        No putinisti ainakin.


    • Anonyymi

      Sähköhän se vasta maksaakin, jos sinulla ei ole kuin sähkölämmitys kotona ja ajat vielä sähköleikkiautolla niin huomaa kyllä laskussa.

      • Anonyymi

        Reilu 5 c / kwh, onko tuo kallista? Ei minusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu 5 c / kwh, onko tuo kallista? Ei minusta .

        Reilu 5c eli rapiat 6c
        On Kallista kun siihen lisätään kaikki muut maksut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu 5c eli rapiat 6c
        On Kallista kun siihen lisätään kaikki muut maksut

        Ei ole kuin hiukan yli 5c. Köyhästä tietysti kaikki tuntuu kalliilta.


      • Anonyymi

        Riippuu milloin oot sähkönmyyntidiilin tehnyt. Minulla 5.3c kWh


    • Anonyymi

      Vappumunkit tebiksellä ja tankki täyteen!

    • Anonyymi

      Pääasia että sitä saa. Ei ole kallista vielä.
      Auto vie 12-15L ja paatti sen 50-80L sataselle.

      • Anonyymi

        Minua ei haittaa hinnannousut, ostan aina kahdellakympillä.


      • Anonyymi

        Ei oo mikään paatti tuolla kulutuksella, vaan ruuhi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mikään paatti tuolla kulutuksella, vaan ruuhi .

        Ruuhi ei tavallisesti toimi polttoaineella Huono oli vertauksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruuhi ei tavallisesti toimi polttoaineella Huono oli vertauksesi.

        Kaikki alle 15 metriä on ruuhia. Huono olet itse, ja köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki alle 15 metriä on ruuhia. Huono olet itse, ja köyhä.

        Ai nyt se onkin pituudesta kiinni eikä polttoaineen kulutuksesta 😄 Koita päättää jo 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt se onkin pituudesta kiinni eikä polttoaineen kulutuksesta 😄 Koita päättää jo 😁

        Jos et olisi noin v itun tyhmä, köyhyyden lisäksi, tietäisit että uppoumarunkoinen alus on taloudellinen.
        Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et olisi noin v itun tyhmä, köyhyyden lisäksi, tietäisit että uppoumarunkoinen alus on taloudellinen.
        Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia....

        Menikö tunteisiin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et olisi noin v itun tyhmä, köyhyyden lisäksi, tietäisit että uppoumarunkoinen alus on taloudellinen.
        Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia....

        Uppoumarunkoisella olet kuollut vanhuuteen ennen Lintusaarta kun satamasta lähdet


    • Anonyymi

      Tuota laskin että 100 km sähköllä maksaa 1,8 e
      Onko kallista?

      • Anonyymi

        On, jos maksaa itse sähkölaskunsa kaikkine kuluineen,.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Nää polttomoottorilla päristelijät haluaa vaan pitää niin saatanan tiukasti kiinni vanhoista moottoreistaan, eikä pysty näkemään nykyaikaa tai muutosta parempaan. Joku heistä voisi laskea mitä maksaa 100km sillä öljypolttimella. Veikkasin jotain 23 euroa. Itse maksan 5 euroa (siirto kulutus)jos haluan päästä täyssähköautollani 100km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Nää polttomoottorilla päristelijät haluaa vaan pitää niin saatanan tiukasti kiinni vanhoista moottoreistaan, eikä pysty näkemään nykyaikaa tai muutosta parempaan. Joku heistä voisi laskea mitä maksaa 100km sillä öljypolttimella. Veikkasin jotain 23 euroa. Itse maksan 5 euroa (siirto kulutus)jos haluan päästä täyssähköautollani 100km.

        0.10 senttiä kilovatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Nää polttomoottorilla päristelijät haluaa vaan pitää niin saatanan tiukasti kiinni vanhoista moottoreistaan, eikä pysty näkemään nykyaikaa tai muutosta parempaan. Joku heistä voisi laskea mitä maksaa 100km sillä öljypolttimella. Veikkasin jotain 23 euroa. Itse maksan 5 euroa (siirto kulutus)jos haluan päästä täyssähköautollani 100km.

        Ei kiinnosta laskea mitä maksaa mikäkin kun ei tarvitse, hyvin huollettu ja hoidettu bensa tai diesel auto toimii varmemmin joka säässä, eikä tarvitse stressata roikkien ja latauspaikkojen kanssa.
        Sähköautoa kokeilleena voin sanoa ettei ole minun juttuni, odotellaan mieluummin kehitystä tuollakin saralla, oikeastaan sähköautot kuuluvat nekin jo menneisyyteen.
        Tulevaisuus on vaihtoehtoisten polttoaineiden ja polttokennojen yms. järkevien valintojen.
        Minusta ei ole järkevää riistää maapallon mineraalivaroja ja köyhempien maiden ihmisten terveyttä kaivostoiminnalla, vain sen takia että täällä voidaan ajella "ilmaiseksi" tai jeesustella ympäristöystävällisyydellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0.10 senttiä kilovatti

        Yösähköllä latailen 7,47 cent/kwh


    • Anonyymi

      Ei se ole putleri vika kun polttoaines maksaa liikaa zuomi pojalle ja tytölle, teillä on eu ja nato rosvot taustalla kahmimassa osinkoa!

      • Anonyymi

        Ryssä nostaa hintoja hyökkäyssodalla Ukrainaan!


    • Anonyymi

      Sähköautolla, työpaikalla ilmainen lataus, polttoaineesta maksan åyöreät nolla euroa vuoteen 2025, jos työpaikka ei vaihdu

      • Anonyymi

        Samoin


    • Anonyymi

      Kyllä nämä lyhyet työmatkat menee sähköllä hybridi autolla lähes kaikki, ei tarvia juurikaan tankilla käydä

    • Anonyymi

      Kohta olette lomautettuja🤣. Sitten ette työpaikalla lataile autojanne!

      • Anonyymi

        Mitenniin? Olen firman työntekijä, vaikka lomautettu olisinkin, voisin ihan samallatavalla tuoda auton työpaikan lataukseen, tosin tässä firmassa ei ole kukaan ollut lomautettuna koskaan.


    • Anonyymi

      Suomen valtiota tässä on rahoitettu jo ennen Ukrainan sotaa. Millä tässä sähköauton ostat?

    • Anonyymi

      Uso Kiinalla ja intialle kelpaa se mikä ei meille.

    • Anonyymi

      Kun Kiina lisää tuontia Venäjältä, mitä tekee suomalaiset. Ostelee kiinassa valmistettuja tuotteitaja esitetään niin täydellistä Venäjän vastaista toimintaa vaikka rahoitetaa Venäjltä tuodulla Öljyllä, kaasulla, kivihiilellä sinunki pukusi kankaat, muut vaatteet, autjaki Kiinassa valmistetaa, tietokoneen osia Kiinasta kulkee eripuolelle masilmaa tehtaisiin joissa valmistetaan viihde eletroniikkaan, läppäreitä, puhelimia. Mikset poikotoin niitä maita jotka ostaa entistäkin enemmän mineraaleja, öljyä, kaasua joilla valmistettu suoraan tai valillisesti melkein kaiken mitä päivittäin päälläsi kannat.

    • Anonyymi

      Mie ajele löpöll

    • Anonyymi

      Hybridi 2e/100km kun yösähköllä latailee, miinuksena kun bensaa ei kulu,miten se säilyy tankissa? Kondensoituuko vesi tankkiin?

    • Anonyymi

      Mie teen joutessaan omasta mehästä pokasahalla, kirveellä ja kassaralla polttopuut häkäpönttö Mersuun. No pöntös on kaks lisäkammioo. Toises voi savustaa kalat, juustot ja ym. ajon aikana. Ja toises keittää vaikka potut. Polisit pyssäyttivät ja kysyvät miten mersu noin savustaa? Mie sanoin jotta se on tää uus biopoltto-aine tälläistä :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe