Hei
Olisko täällä kellään tietoa mikähän vika ois kyseessä. corolla(2002)hyytyi.toimi ihan normaalisti kun ajoin parkkiin ja puolen tunnin päästä kun olin lähdössä ei enää starttaa.startti ei pyöri.mut mittarivalot jne.toimii normaalisti eikä akussakaan ole vikaa?oisko jollain neuvoa ongelmaan?
Ei starttaa?
6
142
Vastaukset 6
- Anonyymi
Oisko solenoidi mennyt?
- Anonyymi
Jos ei edes naksahdusta kuulu startattaessa, niin veikkaan virtalukon pohjaa. Kannattaa tsekata myös akusta startille menevä johto ja sen kiinnitykset.
- Anonyymi
Ok.ei kuulu naksahdusta eikä muitakaan ääniä kun yritän startata..kiitos vinkistä
- Anonyymi
Tuo on vasta kaksikymppinen. Toyotat ovat useimmiten vielä kolmekymppisinä liikenteessä. Toyota on ylivoimaisesti kestävin auto. Se on kuuluisa viattomuudestaan ja ruostumattomuudesta.
- Anonyymi
Vie kaatopaikalle moinen paskaläjä!
- Anonyymi
Vaihtaa uuden startin ja taas 20 vuotias tojota pelittää. Suomessakin uutena ilmiönä on,että uudehkoista Bemareista varastetaan osia, kun amis jonneilla ei ole varaa ostaa kaupasta.. painotan sanaa uudehkoista, koska Bemarit hajoaa uudehkoina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40971- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te74656Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556