Olen 57-vuotias, vaimo on 38 vuotta ja meillä on kuukauden ikäinen vauva.
Miten muut ovat pärjänneet isänä kun ovat lähes 60 vuotta?
Haluamme vielä lisää lapsia.
Minulla on kohtuullisesti tuloja tekemättä juuri mitään ja lisäksi aion jäädä kotihoidontuelle.
Vaimo lähtee työhön äitiysloman jälkeen.
Mitä minun täytyy ottaa huomioon? Onko vinkkejä?
Olen 57 vuotias vauvan isä
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
sama suhde käytänössä Isäni 58 vuotias ja äitini 37 v. Ku synnyin. Erosivat kun olin pieni lapsi! Jäin isälle. Ainoa Huoltajani joka kuoli syöpään 69 vuotiaana,muiden sisarusten kanssa joita oli silloin,minun lisäksi 7kpl.kun itse vauva. Väri vanhana tehdä lapsia !Voi otaa itseän nuoreman puolison nainen tai mies: Jätäkää ne lapset tekmättä.Jompi kumpi joko kuolee tai sitä tulee ero ikä erot paina jossain vaihessa.On itsekästä ajatella ihminen elää satavuotiaaksi tai siihen kun nuorin on täysi-ikäinen ja omillaan.
- Anonyymi
Just näin , mitä järkeä on tehdä lapsia tähän kamalaan maailmaan, ja jos molemilla on jo lapsia entisistä suhteistaan ja ikää paljon niin hullua enää vanhana pykätä pentuja.
Sitten ymmärrän jollei kummallakaan ole lapsia, tai vain toisella ,niin voi sen yhden tehdä.
Tämä on vain minun mielipide, tehkööt jokainen mitä haluu.
- Anonyymi
Olet vielä keski- ikäinen äijä , jos huolehdit itsestäsi , pidät kunnostasi huolta ja sulla nuori puoliso niin tee vaan lisää tenavia, jos tykkäät niitä huoltaa, mutta muista , että pienistä tenavista on paljon työtä ja huolta ja sinä vanhenet koko ajan, voi tulla vaikka mitä kremppaa, jos et kerkeekään huoltamaan myös itseäsi niin paljon , kun olis tarvis.
Jos olet varakas niin voit palkata myös kotiapua, ja kotihoidontuen loputtua lapset päivähoitoon ja sinä töihin. - Anonyymi
Hyvinhän se Saulikin hoitaa isän ja pressan hommat.
- Anonyymi
Saulilla on nuori vaimo ja rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388