Olen 57 vuotias vauvan isä

Anonyymi

Olen 57-vuotias, vaimo on 38 vuotta ja meillä on kuukauden ikäinen vauva.
Miten muut ovat pärjänneet isänä kun ovat lähes 60 vuotta?
Haluamme vielä lisää lapsia.
Minulla on kohtuullisesti tuloja tekemättä juuri mitään ja lisäksi aion jäädä kotihoidontuelle.
Vaimo lähtee työhön äitiysloman jälkeen.
Mitä minun täytyy ottaa huomioon? Onko vinkkejä?

5

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sama suhde käytänössä Isäni 58 vuotias ja äitini 37 v. Ku synnyin. Erosivat kun olin pieni lapsi! Jäin isälle. Ainoa Huoltajani joka kuoli syöpään 69 vuotiaana,muiden sisarusten kanssa joita oli silloin,minun lisäksi 7kpl.kun itse vauva. Väri vanhana tehdä lapsia !Voi otaa itseän nuoreman puolison nainen tai mies: Jätäkää ne lapset tekmättä.Jompi kumpi joko kuolee tai sitä tulee ero ikä erot paina jossain vaihessa.On itsekästä ajatella ihminen elää satavuotiaaksi tai siihen kun nuorin on täysi-ikäinen ja omillaan.

      • Anonyymi

        Just näin , mitä järkeä on tehdä lapsia tähän kamalaan maailmaan, ja jos molemilla on jo lapsia entisistä suhteistaan ja ikää paljon niin hullua enää vanhana pykätä pentuja.
        Sitten ymmärrän jollei kummallakaan ole lapsia, tai vain toisella ,niin voi sen yhden tehdä.
        Tämä on vain minun mielipide, tehkööt jokainen mitä haluu.


    • Anonyymi

      Olet vielä keski- ikäinen äijä , jos huolehdit itsestäsi , pidät kunnostasi huolta ja sulla nuori puoliso niin tee vaan lisää tenavia, jos tykkäät niitä huoltaa, mutta muista , että pienistä tenavista on paljon työtä ja huolta ja sinä vanhenet koko ajan, voi tulla vaikka mitä kremppaa, jos et kerkeekään huoltamaan myös itseäsi niin paljon , kun olis tarvis.
      Jos olet varakas niin voit palkata myös kotiapua, ja kotihoidontuen loputtua lapset päivähoitoon ja sinä töihin.

    • Anonyymi

      Hyvinhän se Saulikin hoitaa isän ja pressan hommat.

      • Anonyymi

        Saulilla on nuori vaimo ja rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe