Harjoittelen tässä vasta netin käyttöä ja mieleeni tulikin, että mistä tiedän, että joku sivu on turvallinen ja maksuton? Tänään klikkasin itseni vahingossa jonnekin ulkomaisille sivuille. Meillä on käytössä taloyhtiön taloverkko. Osaisiko joku vastata? Virusohjelmat on kunnossa, mutta tuo sivujen maksullisuus pelottaa.
maksulliset sivut?
3
663
Vastaukset
Älä maksa, jos yrittävät jotakin karhuta. Eivät webbisaitit voi sinulta mitään laskuttaa, jos et anna niille esimerkiksi luottokorttisi numeroa. Nettiliittymän tarjoajan kautta he eivät voi sinulle laskuja lähettää.
Voit siis surffata pelkäämättä maksuja kaikkialla mihin luottokorttisi tietoja antamatta pääset. Pidä silti palomuurisi, virustutkasi, selaimesi ja käyttöjärjestelmäsi ajan tasalle päivitettynä, jotta virukset ja haittaohjelmat eivät pilaa päivääsi.- '''***'''
Eikös se ole niin, että jos sinun ei tarvitse antaa mitään pankkikortin tunnuslukua (tai mikä onkaan), niin sivu ei voi ottaa rahaa sinulta...
- Maksullinen.!
Laajakaista yhteydellä saat laskua aikaiseksi vain LUOTTOKORTILLA jos itse MAKSAT ja annat LUOTTOKORTIN-NUMERON, tai teet TILISIIRRON. En nyt tarkoituksella ottanut mukaan "Luottokortin tietojen kaappauksia" Huoletonta surffaamista.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512