Moi!
Oon kutosluokkalainen tyttö ja mun kuppikoko on 75A. Oon huomannu että mun nännit ”turpoo” välillä. Kun ne turpoo, niin ne on enemmän pisaran malliset ja kun ne on ”normaalisti” nii ne on vaan sellaset läpyskät:D ne ei siis roiku mitenkään erityisesti, mutta ne vaan on sellaset lättänät. Voiko johtua siitä, että ne on vasta kehittymässä? Mun mielestä ne pisaran malliset on nätimmät niin toivon nyt että se rasva kertyy sinne vähän alareunaan 🤞🥲🤞. Nii ja hei, ne ei oo turvonnu esim sillon ku tuun suihkusta tai oon alasti. Voisko johtua siitä että on vähän kylmä tms? Jos joku nyt osaa sanoo onko mun tissit ihan normaalit niin arvostaisin:D
Onko normaalia?
Anonyymi
1
192
Vastaukset
- Anonyymi
On ne normaalit ja ihanat 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584555Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville734317Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133466Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1313068- 1882782
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391797- 721572
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591513Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1191270IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181185