Onko kukaan hakenut näihin? Onko jako alkanut! Jännittää! :D
Hekan Jollaksentie 87 rivitalot
4
1641
Vastaukset
- Anonyymi
Koko Laajasalon alue: Johon Jollaskin kuuluu tai sivuaa siinä? 1 Huono puoli: Ei ole ritävän suurta kauojen ostaria. Tarvitsen oman auton.Koska joudut menee Hertoaniemen Hertsi kauppakeskus tai laajempaan kauppakeskus Itis. Tarkoitaa autotomille: Pussi- Metro matkaa!Se on aina ollut iso ongelma Laajasalossa tuo likeiden ja ison ostoskeskuksen puute. Joten en vaihtanut sinne Heka-asukaana koskaan. Vaikka rakastan merta,jota siellä riitää!.Koska olen ajokortiton ja autoton.Ilman miesytävä nykyisin!
- Anonyymi
Mahtava lukihäiriö.
- Anonyymi
Ostaisin kyllä, mut pankki ei myönnä korkoa.
Nuo Kaskiniemen talot on likempänä toria, taidan jättää sinne mun avaimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 871523
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991319- 1451205
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.981063Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52749