Ei mieltäylentävää

Anonyymi

Täällä vaatisi olla yksi tasokas yömesta, jossa aikuisia naisia. Eikä 4 surkeaa juottolaa samoille äijille viikosta ja vuodesta toiseen.

12

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se mesta siihen vaikuttaa jos asiakkaat on samat.

    • Anonyymi

      No mikä nyt taas vaivaa? Kannuksessa on asiat kohdallaan ja eikös se Lestin Krouvi jo yksinään riittäisi tuskin Kannuksesa nyt niin kauheasti pubiin asiakkaita on menemään,ja onhan siellä ainaki Lyylin grilli ja ainaki 2 pizzeriaa ja muita ruokapaikkoja vielä päälle äh! mikä mättää?

    • Anonyymi

      Rauhanyhdistyksellä on mistä valita mutta toiminta tapahtuu päiväsaikaan ja kesällä suurella leirillä yöt on pyhitetty rakkaudella ja valinnanvaraa on paljon.

    • Anonyymi

      Laatunaiset lähtee muualle, ei ne käy kannuksessa.

    • Anonyymi

      Yhtä ja aina samanlaista draamaa..nimittäin kun Kannuksessa sattuu käymään niin näkee aina draamaa siellä sitten sattuu ja tapahtuu lienekö asiaan vaikuttaa Kannuksen ohitse vuolaasti wirtaava lestijoki? no jokatapauksessa näin wappunakin tämä pauhaava nyt tulviva lestijoki sivuhaaroineen antaa sitä eliksiisiirä jota Kannus erillaisine persoonallisine asukaineen kaipaakin,Onhan se melkoisen varma että kaikista pienistä ja vähän suuremmistakin käymistä kaupungeista en tiedä miksi,juuri Kannus pakottaa minut aina vaan palaamaan! siellä ovat ne mieltä ylentävät pubit ja grillit ja pizzeriat ja ah se aito Kannuslainen henki voidaan siis rehellisesti sanoa että Kannus antaa vielä tänäkin päivänä juuret elämälle niin nuorille kuin myös vähemmän nuorille:) Mistä ihmeestä tämänki vappu skriivauksen sain päähäni??

    • Anonyymi

      On se kumma homma kun ei ikinä ole mitään positiivista sanottavaa kannuksesta tai sen yrityksistä jne. Meno monossa aina kiva fiilis, samoin kahvibaarissa samoin! Eikä muissakaan ravintoloissa mitään vikaa ole. Uusimmassa hieman kehittämisen varaa, mutta eiköhän sekin siitä.

      • Anonyymi

        Meno-monossa surkea ilmapiiri.


      • Anonyymi

        Kahvi-baarisa en olekaan käynyt kuin silloin vimeksi eli joskus vuonna 2000? no siitä aikaa on.Mutta asiasta viidenteen nimittäin tässäpä mieleni syövereistä juolahti julma ajatus voitaisiinko Kannuksesa järestää vaikkapa sellainen kulttuuri yö tapahtuma? tai vaikka taiteiden yö miten nyt vain kunhan ensin nuo ilmat lämpenee aika tylyttävää olla tälläisesä wimakasa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi-baarisa en olekaan käynyt kuin silloin vimeksi eli joskus vuonna 2000? no siitä aikaa on.Mutta asiasta viidenteen nimittäin tässäpä mieleni syövereistä juolahti julma ajatus voitaisiinko Kannuksesa järestää vaikkapa sellainen kulttuuri yö tapahtuma? tai vaikka taiteiden yö miten nyt vain kunhan ensin nuo ilmat lämpenee aika tylyttävää olla tälläisesä wimakasa

        Kylläpä niitä on muutamana takavuotena järjestettykkin mutta mainostaminen on usein hoidettu aivan päin persettä niin eipä ne ole suur


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä niitä on muutamana takavuotena järjestettykkin mutta mainostaminen on usein hoidettu aivan päin persettä niin eipä ne ole suur

        Eivät siis ole kovin suurta yleisöä tavoittaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät siis ole kovin suurta yleisöä tavoittaneet.

        Ei se yleisön määrä vaan se yleisön laatu se ratkaisee pelin


    • Anonyymi

      Mikä laatu? Samanlaisia me ihmiset kaikki ollaan ? Mikä tuo oli ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe