Tietääkö joku missä on suomessa tälläinen paikka muualla euroopassa tälläisiä paikkoja on monia.
Saisi täydellisen meikkaus,vaatetus,peruukki yms palvelun ja pääsisi valokuvattavaksi ja videoitavaksi. Ulkona shoppailua ruokailua teatterissa käyntiä yms..
Terv keskiikäinen tyttöilijä Sari
Grossdresser studio suomessa?
Anonyymi
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Naiseksi pukeutunut mies on kyllä tosiaan aika "gross" näky.
- Anonyymi
Niinpä, gross-dresser-studion vois kyllä perustaa jotain ö-luokan leffaa varten :D
- Anonyymi
Keskiikänen grossdresser, kyllä.
- Anonyymi
Tuollainen on ainakin ollut, mutta ei ole enää tullut ilmoittelua näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768