Vapun transsuilut

Anonyymi

Laitan verkkosukkahousut ja koon 46 korkkarit jalkaan, päälle 30 cm pituinen viininpunainen keinanahkahame. Yläosaksi tulee leopardikuvioinen silkkipusakka. Sitten vielä sexy pinkki vappuperuukki päähän ja eikun tyttöilemään kaupungille!

Miten muut aiotte transsuilla nyt vappuna?

10

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rohkeasti ole oma itsesi tekemättä sitä numeroa! Pukeudut ninkuin haluat,ei ole keneltäkän pois.Hyvää vappaua.Osoitan vain lojalisuttani meillä kaikilla on lupa olla se mitä haluamme . Tavalliselta Suomi naiselta vanhalta jolla on mies.Itä-Helsinki

• Anonyymi

Glada vappen, itse olin juuri Kaivarissa tyttömoodissa ja oli mahtavaa!!!!

Kukkakuvioinen polvipituinen leninki, ihonväriset perussukkikset, nahkatakki ja pohjepituiset nahkasaappaat.... ai kun sain miehiltä huomiota!!! Olkaa rohkeita vaan tyttöilijät ja laittautukaa, yllättävän moni mies kaipaa meidän seuraa, jos siis olet itse sillä mielellä <3

• Anonyymi

Hullujenhuoneelle te kuulutte !

• Anonyymi

Kirjoitit itse edellisenkin viestin ja vaikken itse ole transvestiitti, näytätkö sen pykälän lääkärikirjasta, jonka mukaan töissä käyvä, elämässä menestyvä veronmaksaja kuuluisi pukeutumismieltymyksensä takia veronmaksajien rahoilla täysylläpitoon.

• Anonyymi

Ja sinäkö maksat n.50000 ihmisen säilytyksen vuodeosastolla loppuelämänsä ajan?

• Anonyymi

Entä minne huoneelle kuuluvat sitten hetero?)miehet, jotka harrastavat seksiä tyttöilijöiden kanssa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4735
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      171
      3645
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      168
      3174
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3094
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2801
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1964
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1881
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1660
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe