Laitan verkkosukkahousut ja koon 46 korkkarit jalkaan, päälle 30 cm pituinen viininpunainen keinanahkahame. Yläosaksi tulee leopardikuvioinen silkkipusakka. Sitten vielä sexy pinkki vappuperuukki päähän ja eikun tyttöilemään kaupungille!
Miten muut aiotte transsuilla nyt vappuna?
Vapun transsuilut
10
605
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeasti ole oma itsesi tekemättä sitä numeroa! Pukeudut ninkuin haluat,ei ole keneltäkän pois.Hyvää vappaua.Osoitan vain lojalisuttani meillä kaikilla on lupa olla se mitä haluamme . Tavalliselta Suomi naiselta vanhalta jolla on mies.Itä-Helsinki
- Anonyymi
Glada vappen, itse olin juuri Kaivarissa tyttömoodissa ja oli mahtavaa!!!!
Kukkakuvioinen polvipituinen leninki, ihonväriset perussukkikset, nahkatakki ja pohjepituiset nahkasaappaat.... ai kun sain miehiltä huomiota!!! Olkaa rohkeita vaan tyttöilijät ja laittautukaa, yllättävän moni mies kaipaa meidän seuraa, jos siis olet itse sillä mielellä <3 - Anonyymi
Hullujenhuoneelle te kuulutte !
- Anonyymi
Kirjoitit itse edellisenkin viestin ja vaikken itse ole transvestiitti, näytätkö sen pykälän lääkärikirjasta, jonka mukaan töissä käyvä, elämässä menestyvä veronmaksaja kuuluisi pukeutumismieltymyksensä takia veronmaksajien rahoilla täysylläpitoon.
- Anonyymi
Ja sinäkö maksat n.50000 ihmisen säilytyksen vuodeosastolla loppuelämänsä ajan?
- Anonyymi
Entä minne huoneelle kuuluvat sitten hetero?)miehet, jotka harrastavat seksiä tyttöilijöiden kanssa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531673- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56824
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698