Seksuaalisuuden häpeäminen

Anonyymi

Häpeääkö Harry heterouttaan, onko se vielä kaapissa, bi vai eheytynyt heteroksi, jutusta ei ota mitään selvää.

"Ystävieni kanssa olen hyvin avoin asiasta, mutta koen niiden olevan yksityisiä ja henkilökohtaisia. Meidän pitäisi olla entistä avoimempia ja hyväksyvämpiä, hyväksyä kaikki sellaisina kuin he ovat. Siihen suuntaan meidän pitäisi olla menossa, etteivät tällaiset asiat (seksuaalinen suuntautuminen) enää merkitse mitään, Styles pohtii."
https://www.is.fi/viihde/art-2000008780515.html

Veikkaan että homo/bi joka yrittää olla hetero, on julkkiksena olo vaikeaa, naisetkin yrittää viedä vaan rahat.

11

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös Harryllä ollut bändikaveri Louis Tomlinsonin kanssa jotain bromancea tulilla? Vai oliko vain julkisuustempusta, mene ja tiedä.

• Anonyymi

Luuletko homojen haluavan viedä muuta kuin sänkyyn ja rahat?

• Anonyymi

Kyllä

Kukaan ei mahda mitään suuntaukselleen

On mitä on

Mut muita ei saa rikkoa

Täytyy tukea toista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

Kukaan ei mahda mitään suuntaukselleen

On mitä on

Mut muita ei saa rikkoa

Täytyy tukea toista

Kiitos kun kerroit minulle

Se on vaikea pala sulle

Ei se karkoita minua sinusta

Päinvastoin

• Anonyymi

Sitten on neitihomous pahana jos käyttäytyy kuin naiset, eri asia sitten rikolliset jotka suunnitteleekin vain ryöstävänsä tai tappavansa saadakseen perinnön. Nythän vapautuu se Taskinen mikä murhasi kaksi miestä, muuttanut nimensä ja opiskellut lakia että välttyisi jäämästä kiinni seuraavan uhrein kohdalla.

• Olisi edes sen näköinen että kelpaisi minulle yhden illan jutuksi, no pitäis olla aika kännissä.

• Anonyymi

Sen verran kommentoin että, mitä tuota gay-porukkaa on tullut Stadin keskustassa kesäisin kohdattua, ihan mukavia ihmisiä melkein jokainen.

Heitä ei tarvitse pelätä. Siinä mielessä ihan samanlaisia kuin muutkin.

Jos se peppuseksi kunkin kotona on se ongelma, niin kannattaisi katsoa sitä omaa alkoholinkäyttöä ja miten kohtelee muita ihmisiä.

https://i.ebayimg.com/images/g/g9YAAOSwtvtiGuHu/s-l400.jpg

• Anonyymi

Kannattaa välttää myös mömmöjen käyttöä, pilaa ulkonäön, aivot ja pilikin surkastuu.

• Anonyymi

Riippuu mihin paikkaan menet. Osaasa on pahimmat pintaliitäjät ja ranteen heiluttajat.

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole hänen yksityisasiansa, kertoo julkisesti jos tahtoo,

• Ei paljoa hetkauta mitä joku Harry pohtii ja sanoo. Ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1475
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1368
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1142
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1095
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      860
    Aihe