Olen miettinyt, että saako alaikäinen mennä kihloihin ja vieläpä ilman vanhempien suostumusta.
Menin itsen kihloihin ja olen alaikäinen (16-vuotias) eikä vanhempani ja kihlattuni vanhemmat tiedä siitä. Olemme kertoneet vain lähimmäisille ystävillemme kihlauksestamme. Ystävämme pitää tätä suurena vitsinä, mutta me olemme tosimme. Pitäisikö minun kertoa vanhemmille, että olen kihloissa ja miten siitä sitten kertoisin?
Saako alaikäinen mennä kihloihin?
Anonyymi
3
821
Vastaukset
- Anonyymi
Miten kehtaat mennä keskenkasvusena kihloihin ja et edes kerro siitä vanhemmillesi. Tälläistä tämä vapaampi kasvatus tekee.
- Anonyymi
Ei ole ikärajoja kihloihin menolle. Kerrot vanhemmillesi kun olet siihen valmis. Toivottavasti kihlattusi on samanikäinen suomalainen?
- Anonyymi
Kihlattuni on samanikäinen ja suomalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389