Vappuna on hyvä pitää Jumalanpalvelus kun se osuu sunnuntaille. Silloin työn orjat pääsevät vapaiksi!. Jumalan luvattu kansa saapui kaupungin tykö. Mooses lähetti tiedustelijat. Palattuaan he sanoivat että ei ole mitään mahdollisuutta voitosta! Mutta Jumala oli säätänyt toisin, alkoi soitto ja laulu, pasuunat soi, niin muurit murtuivat!. Lopuksi virsi; siionin muurin vartijat.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ja sitten mää tykkän tosta virrestä; Mä silmät luon ylös taivaaseen ja yhteen käteni liitän. Tuo on itselle semmoinen lohdutus virsi kun käyn hautuusmaalla. Pitkä aika kun on puhunut, mutta tossa virressä on omana ajatuksena sellainen, että joka ei ole elämässään nähnyt, niin näkee sitten ja saisin itsekkin nähdä sen joka ei eläissään nähnyt.
- Anonyymi
Jeenon humppa on kyllä paras virsi. Humppaa humppaa, jeeno peelolla rinsaa pumppaa!
- Anonyymi
Mitä se on se työ josta täällä taas puhutaan? Jokin tosi paha asia ilmeisesti, kun orjuuttaa ihmisiä? Mie vastustan ehdottomasti orjuutta!
- Anonyymi
Helluntai juhannuksen kanssa menee hienosti ilman viisikymppisiä. Voi saada satasia takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241425
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1011364Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491335Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461208Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571076- 711034
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925181024- 83901
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42740- 66724
- 37656
- 42640
- 101607
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15598Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.46589- 34585
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28559En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40548- 65528
- 92515