Vappuna on hyvä pitää Jumalanpalvelus kun se osuu sunnuntaille. Silloin työn orjat pääsevät vapaiksi!. Jumalan luvattu kansa saapui kaupungin tykö. Mooses lähetti tiedustelijat. Palattuaan he sanoivat että ei ole mitään mahdollisuutta voitosta! Mutta Jumala oli säätänyt toisin, alkoi soitto ja laulu, pasuunat soi, niin muurit murtuivat!. Lopuksi virsi; siionin muurin vartijat.
Vappu Jumalanpalvelus.
4
256
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten mää tykkän tosta virrestä; Mä silmät luon ylös taivaaseen ja yhteen käteni liitän. Tuo on itselle semmoinen lohdutus virsi kun käyn hautuusmaalla. Pitkä aika kun on puhunut, mutta tossa virressä on omana ajatuksena sellainen, että joka ei ole elämässään nähnyt, niin näkee sitten ja saisin itsekkin nähdä sen joka ei eläissään nähnyt.
- Anonyymi
Jeenon humppa on kyllä paras virsi. Humppaa humppaa, jeeno peelolla rinsaa pumppaa!
- Anonyymi
Mitä se on se työ josta täällä taas puhutaan? Jokin tosi paha asia ilmeisesti, kun orjuuttaa ihmisiä? Mie vastustan ehdottomasti orjuutta!
- Anonyymi
Helluntai juhannuksen kanssa menee hienosti ilman viisikymppisiä. Voi saada satasia takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372