Kuka tuhopolttaa Perjalantie 3 ???

Anonyymi

51

3850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko mitään hajua, kuka tämä tyyppi voisi olla?

    • Anonyymi

      Hmm... Yleisissä tiloissa on sähköinen IQ-lukitus, mutta poliisi ei silti saa tekijää kiinni...

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista...


      • Anonyymi

        eli onko tekijä poliisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli onko tekijä poliisi?

        Ajattelitko, että joku poliisi tuhopolttaa useamman kerran samaa kerrostaloa ja poliisikaverinsa tuhoavat sähköisen lukon kulkutiedot? Miksi se olisi juuri tuo kerrostalo?


      • Anonyymi

        Miltäköhän asukkaistan tuntuu, kun ekan tuhopolton jälkeen toistakaan tuhopolttoa ei saada selvitettyä (tai ainakaan tekijää ei ole otettu kiinni...) sähköiseen lukitukseen vaihtamisesta huolimattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltäköhän asukkaistan tuntuu, kun ekan tuhopolton jälkeen toistakaan tuhopolttoa ei saada selvitettyä (tai ainakaan tekijää ei ole otettu kiinni...) sähköiseen lukitukseen vaihtamisesta huolimattakaan.

        Syyllinen kiinni ja pakkohoitoon, jotta talossa asuvien rehellisten ja työssäkäyvien ihmisten ei tarvitse pelätä tukehtumista kuoliaaksi palokaasuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllinen kiinni ja pakkohoitoon, jotta talossa asuvien rehellisten ja työssäkäyvien ihmisten ei tarvitse pelätä tukehtumista kuoliaaksi palokaasuihin.

        Kannatetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatetaan!

        Kaikki poliisit kuuluvat pöpilään tai lastentarhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllinen kiinni ja pakkohoitoon, jotta talossa asuvien rehellisten ja työssäkäyvien ihmisten ei tarvitse pelätä tukehtumista kuoliaaksi palokaasuihin.

        Itse asiassa palokaasuihin tukehtuminen taisi olla aika lähellä:

        https://yle.fi/a/3-5655630

        "Riihimäen ullakkopalosta neljä sairaalaan

        Kaikki kerrostalon asukkaat evakuoitiin alkuillasta. Heitä on useita kymmeniä. Aamulla vielä kaksi ihmistä oli sairaalassa seurannassa sisään hengitetyn savun takia."


    • Anonyymi

      Eipä ole vissiin palanut vähään aikaan, että olisiko pyromaani jo saatu kiinni. Tai sitten muuttanut muualle

      • Anonyymi

        Ei ole saatu kiinni, sillä muuten olisi uutisoitu näyttävästi.


      • Anonyymi

        Jos olisi saatu kiinni, niin tapaus olisi käsitelty oikeudessa, jolloin asialla olisi diaarinumero. Ei taida löytyä tällaista diaarinumeroa.


      • Anonyymi

        Tai kuollut.


    • Anonyymi

      Laki on niin vahvasti nykyään kaikkien pellejen puolella. Ei niille voi tehdä mitään. Mutta jos sen virheen teet että nappaat kaveria nokkaan, niin taatusti olet itse kivensisällä.

      • Anonyymi

        Epäiletkö tekijän olevan "pelle"?


    • Anonyymi

      Jos pitäisi veikata, niin sanoisin joku talossa asuva mielenterveystapaus...

    • Anonyymi

      onx riksussa muita

    • Anonyymi

      kielipolitiikkapastalta löytyi tällainen:

      https://www.adressit.com/pakkoruotsi1

      "Tulen Herra

      #147
      16.02.2022 21:34

      Minä olin Lars Dahl. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä kuvittelen aidosti olevani joku suomenruotsalainen. Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset. Jotain pahoja lapsuudentraumoja minulla on, joskus kuvittelen olevani jopa nainen. En vain voi sille mitään, että kuvittelen olevani jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Välillä herään oudoista tilanteista ja paikoista enkä muista, mitä olen sitä ennen tehnyt.

      Oikeasti olen mies ja asun Riihimäellä osoitteessa Perjalantie 3, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Googlatkaa... Olen Tulen Herra..."

      • Anonyymi

        Adressin kommenteista löytyy erikoista juttua. https://www.adressit.com/keskustelu/552/start/150

        "AnnaE
        #158
        04.09.2022 12:30

        Tässä on sivupersoonani, joka on espoolainen opettaja. Luultavasti opettaja siksi, koska sieppasin Helsingissä 1990-luvulla erään opettajan... Häiriintynyt psyykeni loi uuden sivupersoonan... En kerro enempää..."


      • Anonyymi

        No niin, ensi vuonna astuu voimaan uusi laki seksuaalirikoksista. Siitä minulle tulikin mieleen, kuinka Tapio Rautalapio -sivupersoonani yritti päteä kuvittelemallaan lakiasiantuntemuksella.

        Vaimon raiskaamista ei oltu kriminalisoitu vielä 1990-luvun alussa. Sivupersoonani typerä väite oli, että ennen lain muutosta vaimonsa raiskaajaa vastaan voitiin kuitenkin nostaa syyte pahoinpitelystä. Luultavasti sivupersoonani keksi tämän vähä-älyisen huijauksen sedältäni, joka toimi aikoinaan nimismiehenä Tampereen seudulla. Tuolloin setäni yritti nostaa erästä aviovaimonsa raiskannutta vastaan syytteen pahoinpitelystä ja jopa lahjoa tuomaria konjakkipullolla, jotta tämä puoltaisi syytettä. Tietenkään tämä ei onnistunut, vaan oikeusistuin palautti suuruusharhaisen setäni maanpinnalle toteamalla, ettei pahoinpitelyrikoksen tunnusmerkistö yksinkertaisesti täyttynyt ja että juristina ei voi toimia henkilö, joka ei ymmärrä laillisuusperiaatteen analogiakieltoa.

        Setäni loukkaantui tapahtumasta loppuelämäkseen. Hän ei kyennyt käsittämään, miksi hyvät tyypit eivät saa vähän huijata lain kanssa. Järjenkäyttö ei totisesti ole sukumme vahvin ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, ensi vuonna astuu voimaan uusi laki seksuaalirikoksista. Siitä minulle tulikin mieleen, kuinka Tapio Rautalapio -sivupersoonani yritti päteä kuvittelemallaan lakiasiantuntemuksella.

        Vaimon raiskaamista ei oltu kriminalisoitu vielä 1990-luvun alussa. Sivupersoonani typerä väite oli, että ennen lain muutosta vaimonsa raiskaajaa vastaan voitiin kuitenkin nostaa syyte pahoinpitelystä. Luultavasti sivupersoonani keksi tämän vähä-älyisen huijauksen sedältäni, joka toimi aikoinaan nimismiehenä Tampereen seudulla. Tuolloin setäni yritti nostaa erästä aviovaimonsa raiskannutta vastaan syytteen pahoinpitelystä ja jopa lahjoa tuomaria konjakkipullolla, jotta tämä puoltaisi syytettä. Tietenkään tämä ei onnistunut, vaan oikeusistuin palautti suuruusharhaisen setäni maanpinnalle toteamalla, ettei pahoinpitelyrikoksen tunnusmerkistö yksinkertaisesti täyttynyt ja että juristina ei voi toimia henkilö, joka ei ymmärrä laillisuusperiaatteen analogiakieltoa.

        Setäni loukkaantui tapahtumasta loppuelämäkseen. Hän ei kyennyt käsittämään, miksi hyvät tyypit eivät saa vähän huijata lain kanssa. Järjenkäyttö ei totisesti ole sukumme vahvin ominaisuus.

        Suojelevatko setäsi entiset alaiset sinua, jotta et joutuisi vastuuseen törttöilyistäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, ensi vuonna astuu voimaan uusi laki seksuaalirikoksista. Siitä minulle tulikin mieleen, kuinka Tapio Rautalapio -sivupersoonani yritti päteä kuvittelemallaan lakiasiantuntemuksella.

        Vaimon raiskaamista ei oltu kriminalisoitu vielä 1990-luvun alussa. Sivupersoonani typerä väite oli, että ennen lain muutosta vaimonsa raiskaajaa vastaan voitiin kuitenkin nostaa syyte pahoinpitelystä. Luultavasti sivupersoonani keksi tämän vähä-älyisen huijauksen sedältäni, joka toimi aikoinaan nimismiehenä Tampereen seudulla. Tuolloin setäni yritti nostaa erästä aviovaimonsa raiskannutta vastaan syytteen pahoinpitelystä ja jopa lahjoa tuomaria konjakkipullolla, jotta tämä puoltaisi syytettä. Tietenkään tämä ei onnistunut, vaan oikeusistuin palautti suuruusharhaisen setäni maanpinnalle toteamalla, ettei pahoinpitelyrikoksen tunnusmerkistö yksinkertaisesti täyttynyt ja että juristina ei voi toimia henkilö, joka ei ymmärrä laillisuusperiaatteen analogiakieltoa.

        Setäni loukkaantui tapahtumasta loppuelämäkseen. Hän ei kyennyt käsittämään, miksi hyvät tyypit eivät saa vähän huijata lain kanssa. Järjenkäyttö ei totisesti ole sukumme vahvin ominaisuus.

        Miksi et enää käytä Tapio.Rautalapio-nimimerkkiäsi? Olit rekisteröinyt sen tänne suomi24lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et enää käytä Tapio.Rautalapio-nimimerkkiäsi? Olit rekisteröinyt sen tänne suomi24lle.

        Tuo "Tapio.Rautalapio" puolusteli ruotsalaisia suomalaisten sotalapsien kohtelusta, vaikka on tutkittu, että tuhannet suomalaiset joutuivat seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Tuskin tuollaisten törkeyksien puolustelu johtuu muusta kuin siitä, että "Tapion" isä oli sotalapsena Ruotsissa, jossa häntä opetettiin rakastamaan ruotsin kieltä ja Ruotsia erikoisillakin tavoilla. Isänsä ehkä seonnut tästä niin pahasti, että päättänyt opettaa myös poikansa rakastamaan ruotsin kieltä samoilla tavoilla.


      • Anonyymi

        Tämä on adressin paras kohta:

        "Sivuston ylläpidon tiedote:

        Adressi on suljettu ylläpidon toimesta (21.1.2007)

        Adressi on suljettu, koska adressin 3909 allekirjoituksesta 3226 kappaletta, eli 82,52 %, on lähetetty adressin tekijän käyttämistä IP-osoitteista.

        Adressin tekijä ei ole vastannut yhteenkään kolmesta yhteydenotosta koskien adressin allekirjoituksien manipulointia. Viimeisimpäänkään viestiini, jossa kysyin, että onko hän syyllistynyt huijaukseen, ei vastattu, mutta ilmeisesti se oli kumminkin luettu, koska tuntia myöhemmin adressia oli muokattu. Adressin päättymisestä oli tiedotettu ja kommentit-osiossa adressin tekijä vähätteli IP-osoitteiden poikkeuksellisen pientä määrää suhteessa kokonaisnimimäärään sekä kertoi adressin luovutussuunnitelmista tietyille ministereille. 8.1.2007 olin lisännyt sähköpostiosoitteen pakolliseksi kentäksi tähän adressiin häiriköinnin vuoksi, mutta nyt adressin tekijä oli poistanut email-kentän. Tämän jälkeen samasta IP-osoitteesta, josta muutokset adressin oli tehty, lähetettiin 139 allekirjoitusta noin kahden tunnin aikana.

        Adressin muokkaaminen on nyt estetty sen tekijältä, mutta kommentit-osioon tullee pian adressin tekijän vastine."


      • Anonyymi

        "Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset."

        Voisikohan se selittyä puhtaasti tällaisilla asioilla:

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005336588.html

        Vastaavia löytyy muitakin, kuten esimerkiksi suomenruotsalaisten kielikiintiöt lääkikseen, oikikseen ja kauppikseen.


    • Anonyymi

      Riksussa huhutaan paikallisen poliisin suojeleva tekijää. Jos näin on, niin mahtaa talon asukkailla olla mukavaa, kun henki voi lähteä jonkun hörhön takia.

      • Anonyymi

        Miksi poliisit suojelisivat tekijää? Onko joku poliisin hyvä tuttava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi poliisit suojelisivat tekijää? Onko joku poliisin hyvä tuttava?

        Hui! Pelottavaa!


      • Anonyymi

        olisiko maahanmuuttaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisiko maahanmuuttaja?

        Ainakin tämä tyyppi on ihan kantasuomalainen:

        "kielipolitiikkapastalta löytyi tällainen:

        https://www.adressit.com/pakkoruotsi1

        "Tulen Herra

        #147
        16.02.2022 21:34

        Minä olin Lars Dahl. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä kuvittelen aidosti olevani joku suomenruotsalainen. Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset. Jotain pahoja lapsuudentraumoja minulla on, joskus kuvittelen olevani jopa nainen. En vain voi sille mitään, että kuvittelen olevani jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Välillä herään oudoista tilanteista ja paikoista enkä muista, mitä olen sitä ennen tehnyt.

        Oikeasti olen mies ja asun Riihimäellä osoitteessa Perjalantie 3, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Googlatkaa... Olen Tulen Herra...""


      • Anonyymi

        Korruptio poliisissa luo elämään vain hiukan tarpeellista jännitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tämä tyyppi on ihan kantasuomalainen:

        "kielipolitiikkapastalta löytyi tällainen:

        https://www.adressit.com/pakkoruotsi1

        "Tulen Herra

        #147
        16.02.2022 21:34

        Minä olin Lars Dahl. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta välillä kuvittelen aidosti olevani joku suomenruotsalainen. Ehkä siitä syystä, että suomenruotsalaiset tienaavat enemmän kuin suomenkieliset. Jotain pahoja lapsuudentraumoja minulla on, joskus kuvittelen olevani jopa nainen. En vain voi sille mitään, että kuvittelen olevani jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Välillä herään oudoista tilanteista ja paikoista enkä muista, mitä olen sitä ennen tehnyt.

        Oikeasti olen mies ja asun Riihimäellä osoitteessa Perjalantie 3, jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Googlatkaa... Olen Tulen Herra...""

        Vähän sakinhivutusta tuollaisille tulenherroille.


    • Anonyymi

      huh huh

    • Anonyymi

      Ai mutta tuossa talossahan asuu äitinsä kanssa eräs työkyvyttömyyseläkkeellä loisiva mielenterveyspotilas, joka isottelee netissä yöt ja päivät, kun ei ole muutakaan tekemistä eikä taida löytyä kykyjäkään muuhun.

      • Anonyymi

        Onko vaarallinen ja arvaamaton psykopaatti?


      • Anonyymi

        Tåmä tyyppi spämmää kielipolitiikkapalstaa. Välillä kuvittelee olevansa suomenruotsalainen, jolloin floodaa palstan täyteen muutaman sanan ruotsin kieltä sisältäviä viestejä. Ilmeisesti ylläpidolle kuitenkin ihan ok-toimintaa.


      • Anonyymi

        Käytti nimerkkiä Pyrokvinna Helsingin Sanomien ja Jippiin nettikeskusteluissa jo muutama vuosi ennen 2010 tuhopolttoa. On aina yhtä helppo tunnistaa, kun nähtävästi lääkkeistä voimakkaasti päihtyneenä alkaa jankuttaa joistain talan teeseistään ja muista kielikeskusteluun liittyvistä pakkomielteistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tåmä tyyppi spämmää kielipolitiikkapalstaa. Välillä kuvittelee olevansa suomenruotsalainen, jolloin floodaa palstan täyteen muutaman sanan ruotsin kieltä sisältäviä viestejä. Ilmeisesti ylläpidolle kuitenkin ihan ok-toimintaa.

        Silloin kun tyyppi on vähiten sekaisin, se keskustelee enimmäkseen julistamalla, että ruotsin kieli ja suomenruotsalaiset ovat taivaan lahja Suomelle ja muut suomalaiset nyt vaan ovat laiskoja ja tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tåmä tyyppi spämmää kielipolitiikkapalstaa. Välillä kuvittelee olevansa suomenruotsalainen, jolloin floodaa palstan täyteen muutaman sanan ruotsin kieltä sisältäviä viestejä. Ilmeisesti ylläpidolle kuitenkin ihan ok-toimintaa.

        Nyt se kuvittelee kielipolitiikkapalstalla olevansa diplomi-insinööri, jonka työpaikalla ei muka tulisi toimeen ilman ruotsin kielen taitoa. Onhan tuo monella tapaa mielenhäiriöinen, mutta vuosikymmenniä jatkuva patologinen valehtelu viittaa myös psykopatiaan. Tuo jää varmasti äitinsä peräkammariin elämänsä loppuun asti jatkamaan toimintaansa.


      • Anonyymi

        Minäkin muistan tämän psykopaatin kielipoliittisesta keskustelusta. Joskus 2015 tai 2016 se leuhki saavansa joltakin poliisitutultaan arkaluonteisia ja salassapidettäviä tietoja poliisin tietojärjestelmistä, jotta pystyy paremmin häpäisemään ja nöyryyttämään pakkoruotsin kannattajia. Tämä poliisijohtana toiminut setänsä oli kyllä uusi tieto, mutta täsmää täydellisesti asiaan.


      • Anonyymi

        Mihin tämän poliisijohtajan vaikutusvalta perustui? Tiesikö hän Hämeen läänin poliisin päällystössä toimivan esim. pedofiiliringin? Sitten käytti tätä tietoa kiristykseen ennemmin kuin laittoi syylliset vastuuseen?! Hyi h-vetti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin muistan tämän psykopaatin kielipoliittisesta keskustelusta. Joskus 2015 tai 2016 se leuhki saavansa joltakin poliisitutultaan arkaluonteisia ja salassapidettäviä tietoja poliisin tietojärjestelmistä, jotta pystyy paremmin häpäisemään ja nöyryyttämään pakkoruotsin kannattajia. Tämä poliisijohtana toiminut setänsä oli kyllä uusi tieto, mutta täsmää täydellisesti asiaan.

        Kyseinen peräkamarin poika on kylläkin itse pakkoruotsin raivokas kannattaja, jolla on yli 20 kestänyt perversio nöyryyttää ja degradata pakkoruotsin vastustajia netissä. Äärimmäisen vastenmielinen tyyppi monella tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen peräkamarin poika on kylläkin itse pakkoruotsin raivokas kannattaja, jolla on yli 20 kestänyt perversio nöyryyttää ja degradata pakkoruotsin vastustajia netissä. Äärimmäisen vastenmielinen tyyppi monella tasolla.

        Onko sama henkilö kuin tuo adressit.comin "Tulen herra"?


    • Anonyymi

      tämmönen vapaa, voisi poliisimaijat ja ambulanssit seurata

      • Anonyymi

        Paitsi jos on vaikutusvaltaisen, yli-ihmisenä itseään ja muita ihmisiä älyllisesti paljon tyhmempinä pitäneen poliisijohtajan sukulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on vaikutusvaltaisen, yli-ihmisenä itseään ja muita ihmisiä älyllisesti paljon tyhmempinä pitäneen poliisijohtajan sukulainen.

        Onkos tämä satanisti tämä johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos tämä satanisti tämä johtaja.

        Se voi hyvin olla, että oli satanisti. Tuula Lukkarinen murhattiin 1991 poliisilähteiden mukaan rituaalimaisesti. Ruumis löytyi Hausjärveltä, joka kuului tuolloin Hämeen poliisiläänin alaisuuteen. Poliisijohtajan huhutaan sabotoineen tutkintaa alkumetreillä, kun sitä ei oltu vielä ehditty siirtämään Riihimäen poliisilta KRP:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi hyvin olla, että oli satanisti. Tuula Lukkarinen murhattiin 1991 poliisilähteiden mukaan rituaalimaisesti. Ruumis löytyi Hausjärveltä, joka kuului tuolloin Hämeen poliisiläänin alaisuuteen. Poliisijohtajan huhutaan sabotoineen tutkintaa alkumetreillä, kun sitä ei oltu vielä ehditty siirtämään Riihimäen poliisilta KRP:lle.

        Yleensä Lukkarisen tapaus niputetaan yhteen Haantien katoamisen ja "Hellun" kimppuun hyökkäämisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä Lukkarisen tapaus niputetaan yhteen Haantien katoamisen ja "Hellun" kimppuun hyökkäämisen kanssa.

        Panee miettimään, että jos poliisi suojelee useille ihmisille hengenvaaraa aiheuttavaa tuhopolttajaa, niin kuinka pitkä matka siitä on suojella luultavasti kaksi ihmistä tappanutta ja yhden ihmisen tappamista yrittänyttä sarjamurhaajaa. "Hellu" eli Helena Meriläinen joutui henkirikoksen yrityksen kohteeksi 100-200 m päässä paikasta, josta löytyi Tuula Lukkarisen ruumis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi hyvin olla, että oli satanisti. Tuula Lukkarinen murhattiin 1991 poliisilähteiden mukaan rituaalimaisesti. Ruumis löytyi Hausjärveltä, joka kuului tuolloin Hämeen poliisiläänin alaisuuteen. Poliisijohtajan huhutaan sabotoineen tutkintaa alkumetreillä, kun sitä ei oltu vielä ehditty siirtämään Riihimäen poliisilta KRP:lle.

        Harrastiko tämä satanistipoliisijohtaja metsästystä, jolloin olisi tuntenut suuren eläimen anatomiaa?! Tuula Lukkarinen murhattiin tavalla, josta poliisi on päätellyt murhaajan tunteneen ihmisen tai suuren eläimen anatomiaa!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe