rippileirillä peseytyminen

Anonyymi

moikka!
mulla on ens kesänä tulossa ripari ja vähän mietityttää toi suihkussa käyminen. oon tosiaan itse tottunut käymään joka päivä suihkussa ja pesemään hiukset, joten riparillakin mielelläni tekisin niin. eli kuinka usein riparilla peseydytään?
toiseksi, onko ne suihkutilat sellasia että peseydytään kaikki samassa tilassa alasti, käykö kaikki yhtä aikaa suihkussa niin että kaikki näkevät toisensa alasti?
viel yks juttu, leiri on kumminkin viikon joten kyllähän ne karvatkin siinä ajassa kasvaa, onko joku sheivannut riparilla suihkussa muiden nähden vai miten se hoidetaan?
kiitos jo etukäteen vastauksista olis kiva rehellisesti tietää mitä on luvassa!!

3

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vaikka ei ois tietoo asiasta nii alotetaan ihmeessä keskustelua!!

• Anonyymi

Tottakai suihkussa saa käydä joka päivä. Itelläki ripari kesällä ja meillä on ainaki huoneissa omat suihkut en sitte tiiä onko teillä. Ite en ainakaan menis suihkuun samaa aikaa muiden kanssa🙈 ja en ainakaan ite sielä ala sheivaamaan kyllä mä ainaki pärjään hyvin viikon ilman. Ja jos on yhteiset suihkut en lähtis sielä sheivaamaan ite ainakaa

• Anonyymi

kiitos paljon vastauksesta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81