moikka!
mulla on ens kesänä tulossa ripari ja vähän mietityttää toi suihkussa käyminen. oon tosiaan itse tottunut käymään joka päivä suihkussa ja pesemään hiukset, joten riparillakin mielelläni tekisin niin. eli kuinka usein riparilla peseydytään?
toiseksi, onko ne suihkutilat sellasia että peseydytään kaikki samassa tilassa alasti, käykö kaikki yhtä aikaa suihkussa niin että kaikki näkevät toisensa alasti?
viel yks juttu, leiri on kumminkin viikon joten kyllähän ne karvatkin siinä ajassa kasvaa, onko joku sheivannut riparilla suihkussa muiden nähden vai miten se hoidetaan?
kiitos jo etukäteen vastauksista olis kiva rehellisesti tietää mitä on luvassa!!
rippileirillä peseytyminen
Anonyymi
3
1301
Vastaukset
- Anonyymi
vaikka ei ois tietoo asiasta nii alotetaan ihmeessä keskustelua!!
- Anonyymi
Tottakai suihkussa saa käydä joka päivä. Itelläki ripari kesällä ja meillä on ainaki huoneissa omat suihkut en sitte tiiä onko teillä. Ite en ainakaan menis suihkuun samaa aikaa muiden kanssa🙈 ja en ainakaan ite sielä ala sheivaamaan kyllä mä ainaki pärjään hyvin viikon ilman. Ja jos on yhteiset suihkut en lähtis sielä sheivaamaan ite ainakaa
- Anonyymi
kiitos paljon vastauksesta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.31912375Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko493601- 843202
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1292976- 1032918
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam672660Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582578Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2742481Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu21527Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151518