Koulutytön päiväkirja 11

25.7

Ajattelen viikolla, uskallanko soittaa Annalle. Haluaisiko hän oikeasti, että soitan. Kohtaamisemme oli kuitenkin ollut niin lyhyt ja jäänyt kesken. Lopulta rohkaisin itseni ja soitin hänelle. Jälkeenpäin olin tyytyväinen, että soitin. Puhelimessa Anna kuulosti selvästi ihastuneelta soitostani. Hän toivoi, että voisin jonain viikonloppuna tulla käymään hänen luonaan. Hän itse ei aikonut aivan pian tulla käymään kotonaan, sen verran rajusti hän oli ottanut äitinsä kanssa yhteen. Kysyin, että pitäisikö minun yrittää rakentaa sovintoa Annan ja hänen äitinsä välille, mutta Anna kielsi sen. Hänen mielestään oli parempi, että hänen äitinsä oli ainoastaan ja vain hänelle vihainen eikä minulle. Anna muistutti, että hänen äitinsä voisi heittää minut ulos asunnosta, jos hän saisi selville miten asiat oikeasti ovat hänen kattonsa alla.

Aprikoimme, koska voisin mennä heille kylään. Kerroin, että minulla oli seuraavanakin viikonloppu vapaata. Se ei kuitenkaan käynyt Annalle, sillä Timon vanhemmat olivat tulossa heille kylään. Totesimme, että voisimme tavata vasta joskus elokuulla. Koulun alettua minulla olisi kuitenkin paljon vapaita viikonloppuja. Jäätelökioskia ei kannattanut pitää auki kovinkaan myöhään syksyllä.

Keskiviikkona Vaimo seisoi oveni takana. Hän halusi tulla juttelemaan kanssani. Päästin hänet sisään hieman epäröiden. Pelkäsin, että hän olisi muuttanut mieltään ja olisi sittenkin vihainen minulle. Pelkoni osoittautui kuitenkin turhaksi. Vaimo oli edelleen hyvin tuohduksissaan Annan käytöksestä. Hän kyseli minulta kuinka olin selvinnyt tapahtuneesta ja että halusinhan varmasti edelleen asua heidän asunnossaan.
- Minä olen ollut niin tyytyväinen tähän ratkaisuun. Olet tehnyt enemmän kuin oman osasi pihatöistä ja pitänyt omankin asuntosi niin siistinä. Etkä ole muutenkaan häirinnyt meitä millään tavalla. Olet vielä ollut niin kiltti, että olet ruokkinut Rehtoriakin, kun olen ollut matkoilla. Hän vuodatti niin paljon ylistystä päälleni, että minua alkoi hävettää. En tosiaankaan tuntenut olevani kovinkaan kiltti ihminen Vaimon edessä. Yritinkin toppuutella hänen kiitostaan, mutta minun sanoillani ei ollut juurikaan vaikutusta.

- Minulla olisi kyllä yksi iso pyyntö sinulta, Vaimo sanoi kehujensa päätteeksi.
- Minkälainen pyyntö? Kysyin vähän hämmentyneenä.
- Oletko kuinka töissä ensi lauantaina?
- Minulla on ensi viikonloppu kokonaan vapaata, kerroin hänelle.
- Voisitko sitten auttaa minua. Rehtorin nuoruudenkaveri tulee vaimonsa kanssa kylään meille. Sovimme sen jo monta viikkoa sitten, mutta minä joudunkin lähtemään messuille Saksaan. Työkaverini, jonka piti mennä sinne, katkaisi jalkansa ja joudun menemään hänen sijastaan.
- Onpa harmillista. Eikö vierailua voi perua? Ei silti, kyllä minä voin yrittää, jos vain osaan.
- Oikeastaan en halua perua sitä vierailua. En viihdy Heikin ja hänen vaimonsa kanssa yhtään. Olen ihan tyytyväinen, jos en olekaan kotona, kun he tulevat. Älä kuitenkaan kerro sitä Rehtorille, Vaimo hymyili minulle salaliittolaisen tavoin. Naurahdin hänen tunnustukselleen. Kysyin, miksei Vaimo pidä heistä.
- Heikin jutut eivät oikein ole minun makuuni ja hänen vaimonsakin, Ella, on hieman erikoinen. Toisaalta tunnen kyllä hieman huonoa omaatuntoa, että pyydän sinulta taas näin isoa palvelusta. Yritän laittaa ateriat mahdollisimman valmiiksi, niin ettei sinun tarvitse tehdä lauantaina kovinkaan paljoa. Pääset sitten karkuun heitä tänne omalle puolellensa. Rehtori ja Heikki kuitenkin nautiskelevat niin paljon alkoholia, ettei heitä viitsi katsella.
- Totta kai sitten autan niin paljon kuin vain voin, lupasin. Minua harmitti. Meillä olisi voinut olla Rehtorin kanssa hieno viikonloppu kahdestaan ilman tämän Heikin ja hänen vaimonsa kylään tulemista. Aina ei kuitenkaan kaikki voinut mennä ihan putkeen.

Perjantai-iltana Vaimo pyysi minut heidän puolelleen ja näytti valmiiksi, mitä oli suunnitellut tarjoiluksi. Hän kertoi lähtevänsä aamulla aikaisin lentokentälle ja tulevansa takaisin maanantaina. Heikin ja Ellan oli tarkoitus olla kyläilemässä sunnuntai-iltaan asti.
- Heikki ei kuitenkaan voi ajaa ennen iltaa, Vaimo huokaisi ja kuiskasi olevansa todella iloinen siitä, ettei hänen tarvinnut katsella herrojen rypemistä. Rehtori kiitteli minua kovasti jo etukäteen avustani.
- Meillä on Heikin kanssa aina ollut hauskoja illanistujaisia yhdessä. Vaimoni tosin taitaa olla suorastaan iloinen, ettei hänen tarvitse olla kotona, Rehtori kiusoitteli Vaimoa ja taputti tätä takamukselle.
- Lopeta nyt, mitä Siinakin ajattelee käytöksestäsi, Vaimo sanoi tiukalla äänellä Rehtorille. Rehtori iski minulle silmää ennen kuin poistui keittiöstä.

Lauantaiaamuna heräsin siihen, että kuulin auton kaasuttavan pihasta. Vaimon taksi oli tainnut hakea hänet. Olin juuri suihkussa, kun kuulin Rehtorin äänen huhuilevan minua. Hän kurkisti kylpyhuoneeseen ja myhäili tyytyväisenä nähdessään minut alastomana suihkussa.
- Ihana aloittaa aamu katsomalla kaunista nuorta Kiimapillua, hän huokasi. Hänen katseensa lipui vartaloni ylitse ja minut sykkimään sisältä.
- Toin sinulle tuliaisia, tulehan katsomaan, kun ehdit, hän sanoi ja pettymyksekseni poistui kylppäristä. Kuivasin itseni äkkiä ja jätin pyyhkeen naulaan. Minä olin ollut ilman kyrpää jo monta päivää ja kaipasin sitä kipeästi sisääni. Jospa alastomuuteni saisi Rehtorin syttymään ja hän antaisi minulle, toivoin ja menin katsomaan hänen tuomisiaan.

Rehtori katseli minua hyväksyvästi, kun menin hänen luokseen olohuoneeseen.
- Näytät aina yhtä hyvältä, hän huokasi ja kumartui suutelemaan minua. Painauduin häntä vasten ja tunsin hänen kovana seisovan kalunsa vatsaani vasten. Rehtorin kieli seikkaili kiihottavasti suussani samalla kun hänen kätensä leipoivat pakaroitani. Minä olin jo aivan tulessa, mutta Rehtori oli selvästi keljulla tuulella ja vetäytyi irti minusta.
- No, no.. Saat odottaa iltaan, hän toppuutteli minua.
- Mutta ne vieraat tulevat, valitin pettyneellä pikkutytön äänellä.
- Vieraat odottavat kovasti sinun tapaamistasi. Soitin jo Heikille ja kerroin, että meillä on Vaimon tilalta iltaseurana kiimainen pikku-lutka. Katsoin hämmästyneenä Rehtoria, mitä ihmettä hän oikein aikoi. Olihan Heikin vaimokin tulossa!
- Heikin vaimokin odottaa sinun tapaamistasi, Rehtori kertoi.
- Äläkä turhaan vaivaa pientä päätäsi turhilla asioilla. Se on ihan varma, että illalla saat kyrpää ja pilluakin ihan niin paljon kuin ikinä haluat. Kokeilehan nyt tätä asua, jonka toin sinulle. Saat käyttää sitä illalla tarjoillessasi meille.

Rehtori oli tuonut minulle mustan pitsisen bodyn. Asuun kuuluivat myös mustat läpinäkyvää pitsiä olevat stringit ja pitsisukat. Puin bodyn päälleni. Se sopi täydellisesti. Henkäisin kuitenkin, kun tajusin, että body jätti rintani kokonaan paljaiksi.
- Mitä ajattelit, että laitan tämän bodyn päälle? Kysyin, kun tajusin, ettei Rehtori voinut tarkoittaa, että olisin esiintynyt niin paljastavassa asussa.
- Et mitään. Tiedän kyllä kuinka paljon sinua kiihottaa esitellä itseäsi ja paljaita paikkojasi. Ajattelin, että et illalla enää tarvitse mitään muuta esileikkiä kuin tässä asussa esiintymisen. Rehtori vastasi minulle. Näin hänen ilmeestään, että hän kiihottui kuvitelmastaan. Pudistin päätäni, en tosiaankaan kehtaisi esiintyä vieraille ihmisille tällaisessa asussa! Kerroin sen myös Rehtorille, mutta sain hänet vain pudistamaan päätään.
- Kuulehan narttuseni, etkö vieläkään ole oppinut tämän pelimme sääntöjä? Jos minä haluan sinun esiintyvän tuossa asussa, sinä esiinnyt. Jos et tee sitä suosiolla, saan sinut kyllä tekemään sen muilla tavoilla. Minun piiskani on ollut pitkään lähes käyttämättömänä. Rehtori siveli hitaasti rintojani ja tuijotti minua tiukasti silmiin. Nuolaisin hermostuneena huuliani. Päässäni jyskytti sata erilaista ajatusta. Jos bodyssa olisi ollut edes kupit rinnoille, niin sitten olisi ollut ihan toinen juttu. Nyt olin niin paljas, että näytin aivan oikealta lutkalta.

- Jos joudumme keskustelemaan asiasta vielä enemmän ennen kuin ymmärrät asemasi, niin taidan vielä koristaa nännisi puristimilla. Eivätkös ne käy hyvinkin liivien asemasta, Rehtori mutisi. Minä huokaisin luovuttaen ja päätin antaa mennä. Eihän minulla oikeasti ollut sananvaltaa asiaan. En halunnut, että pakaroitani koristaisivat ruoskan jäljet illalla. Sileä, ruskettuneet pakarani olivat ihan varmasti kauniimman näköiset sinällään asussani.
- Jos olisin vain ihan tässä asussa, ei muita koristuksia enää. Lupaan käyttää tätä, jos ihan oikeasti haluat niin. Rehtori suukotti minua hyväksyvästi ja imaisi vuorotellen molempia nännejäni. Voi, miten hyvältä se tuntuikaan.

Asuun kuuluivat ohuet, mustat sukat, joiden suissa oli kaunista, ruusukuvioista pitsiä. Bodyssa oli sukkanauhat, joilla sukat sai kiinni. Rehtori oli ostanut minulle myös huikean korkeakorkoiset mustat piikkarit. Olin ensin aivan varma, etten pysyisi niillä hetkeäkään pystyssä. Saati sitten, että voisin tarjoillakin jotain niitä käyttäen. Kengät olivat kaikesta huolimatta yllättävän tukevat. Rehtori käski minun kuitenkin harjoitella niillä kävelyä, etten illalla kompuroisi. Hän itse kertoi menevänsä vielä kaupungille asioille. Sovimme, että menen laittamaan puolen päivän aikaan paikkoja kuntoon niin pitkälle kuin suinkin vain voin. Asuun pukeutuneena menisin Rehtorin puolelle klo 14 aikaan. Vieraat olivat luvanneet olla kolmen aikaan perillä ja pian sen jälkeen olisikin ruokailun vuoro.
- Meikkaa vähän voimakkaammin kuin tavallisesti. Se korostaa huoramaista vaikutelmaa ja haluan sinun näyttävän kunnolliselta Nartulta, Rehtori käski vielä viime sanoinaan ennen kuin poistui.

Katselin itseäni makuualkovin peilistä. Näytin kyllä tosi hyvältä. Body korosti hoikkaa vyötäröäni ja pyöreät, pystyt rinnat tulivat tietenkin paljaina hyvin esille. Nännit nöpöttivät somasti ja näyttivät janoavan jonkun kosketusta. Korkeakorkoiset kengät tekivät sääristäni vieläkin hoikemman näköiset. Mietin, pitäisikö minun laittaa hiukseni nutturalle vai pitäisikö Rehtori siitä, että ne olisivat auki. Päätin jättää ne auki, mutta kihartaa ne patukoilla kiharoiksi. Hiukseni olivat vielä kosteat suihkun jäljiltä ja ne ehtisivät juuri ja juuri kuivua iltapäivään mennessä patukoille kiedottuina.

Kun kello läheni kahta, katsoin vielä peilistä itseäni viimeisen kerran. Hiukseni laskeutuivat kauniina, pehmeinä kiharoina olkapäilleni ja selälleni. Suihkutin puoli pulloa hiuslakkaa, jotta kiharat säilyisivät kunnolla. Meikkasin voimakkaasti, kuten Rehtori oli halunnut. Tein vahvat mustat rajaukset silmiini ja laitoin monta kerrosta ripsiväriä. Se sai ripseni näyttämään tuuheilta. Huuliini valitsin melko voimakkaan punaista huulipunaa. Laitoin luomilleni vähän hopealle kimaltelevaa luomiväriä ja olin ainakin itse tyytyväinen lopputulokseen. Kun vedin Rehtorin tuomat asusteet päälleni, näytin kyllä aivan huoralta. Sellaiseksi tunsinkin itseni ja se kiihotti minua valtavasti. Häpyni sykähteli illan antimia odottaessaan.

Rehtori katsoi minua hyväksyvästi, kun menin sisälle. Hän käski minun pyörähtää ympäri, jotta hän näkisi minut paremmin joka puolelta.
- Hyvä tyttö, nyt sitten keittiöön laittamaan kaikki valmiiksi. hän sanoi ja suikkasi suukon poskelleni. Olin jo aikaisemmin käynyt kattamassa pöydän valmiiksi ja valmistellut aterian niin pitkälle kuin mahdollista. Enää piti vain paistaa pihvit ja valmistaa kastike. Kermaperunat, jotka sentään osasin valmistaa, olivat uunissa muhimassa. Kastikkeen tekeminen ja pihvien paistaminen kyllä vähän jännitti, mutta Vaimo oli onneksi jättänyt hyvät ohjeet.

- Mitä minulla on odotettavissa tänä iltana, yritin udella Rehtorilta, kun touhusin keittiössä.
- En minäkään ole aivan varma, joten älä turhaan mieti sitä. Kerroin Heikille, että minulla on täällä ihana, kiimainen namupala, joka on aina valmis kaikkeen seksin saralla. Hän innostui valtavasti kuullessaan sinusta ja olen varma, että saat illan ja huomisen aikana niin paljon kuin vain ikinä haluat. Sellaisen asian lupasin Heikille, että sinua saa kosketella ja katsella ihan vapaasti. Joten muistathan olla kiltti tyttö ja annat hänen ja luonnollisesti Ellankin pidellä sinua ihan niin kuin he haluavat. Minä nielaisin. Ajatus tuntui yhtä aikaa sekä kiihottavalta että pelottavalta.
- Eiväthän he tee minulle mitään sellaista, mistä en pitäisi? Kysyin vielä varmuudeksi Rehtorilta. Hän alkoi nauraa hyväntahtoisesti.
- Olet uskomaton. Kuinka sinulle voisi tehdä jotain, josta et oikeasti pidä? Nautit kaikesta mahdollisesta. Muistan kyllä kuinka kiinnitin huomioni sinuun koulussa viime talvena. Esittelit sulojasi nauttien miesten huomiosta. Rehtorin toteamus oli totuudenmukaisuudessaan lähes julma. Hän tunsi minut aivan liian hyvin!

Kun vieraat saapuivat, olin keittiössä. Sydämeni jyskytti tiukkaan tahtiin. Hävetti ja kiihotti yhtä aikaa olla lähes alastomana vieraiden ihmisten katseltavana.
- Siina, tulehan tervehtimään vieraitamme, Rehtori huusi minulle. Hitaasti, rohkeutta keräten, menin eteiseen katseiden tulikasteeseen. Tiesin, että se oli kaikkein jännittävin hetki. Näin kuinka Heikin silmät levisivät ihailusta, kun hän näki minut.

Heikki oli hieman tanakampi kuin Rehtori, mutta yhtä kaikki hyvin fiksun näköinen mies. Hänen tummissa hiuksissaan oli jo vähän harmaita hiuksia koristeena, mutta muuten hän näytti hyvin nuorekkaalta. Vaaleanpunainen kauluspaita ja siihen sointuva kravatti tekivät nuorekkaan vaikutuksen. Ella hämmästytti minua. Olin odottanut jotain Vaimon ikäluokkaan kuuluvaa naista, mutta Ella olikin iältään ehkä vähän päälle kolmekymppinen. Hän oli hyvin hoikka ja siro. Valkoinen kesämekko ei voinut olla kuin kokoa 34. Tunsin itseni suureksi hänen rinnallaan. Myös Ella katsoi minuun hyväksyvästi hymyillen.
- Onpa soma paketti, huudahti Heikki.
- Eikö olekin, Rehtori vastasi selvästi ylpeällä äänellä. Tervehdimme tilanteeseen nähden oudon virallisesti kättelemällä toisiamme. Pakenin keittiöön ja Rehtori johdatti vieraat olohuoneeseen. Hän käski minun ilmoittaa, kun ruoka olisi valmista. Vierailleen Rehtori tarjosi alkudrinkkejä ennen ateriaa.

Kun sain ruoan katettua pöytää, kutsuin heidät syömään. Istuin Rehtorin vieressä ruokapöydässä ja Heikki istui Annan vierellä. Muut keskustelivat vilkkaasti ja minä lähinnä tarkkailin heitä. Tehtäväni ei ollut niinkään seurustella vaan olla katseltavana. Lopulta keskustelu kääntyi minuun. Heikki kyseli kuinka Rehtori oli löytänyt minut. Rehtori kertoi ensimmäisestä kohtaamisestamme Heikille ja Ellalle ja he näyttivät haltioituneilta.
- Voi, kumpa mekin löytäisimme yhtä ihanan pikkupalvelijattaren, Ella huokasi. – Vai tietääkö Vaimosi Siinan todellisista kyvyistä mitään? Rehtori puisti päätään.
- Tiedättehän Vaimoni. On paljon parempi, ettemme järkytä häntä turhaan. Vaimo sitä paitsi pitää kovin Siinasta, Siinasta on ollut myös hänelle paljon apua. Nytkin hän saattoi lähteä hyvillä mielin yllättävälle työmatkalleen, koska Siina on täällä ja huolehtii meidän ruokinnastamme. Rehtori suikkasi suukon poskelleni ja hipaisi samalla toista nänniäni. Olin niin ylikiihottuneessa tilassa, että suustani pääsi väkisinkin huokaisu.
- Huomaatteko kuinka valmis hän nytkin on, Rehtori sanoi poikamaisesti virnistäen vieraillemme.
- Voi tosiaan olla parempi, ettei Vaimo tiedä. Hän ei ole koskaan ollut kovin innostunut seksistä, joten hän ei taitaisi ymmärtää tätä, Heikki totesi ja tuijotti tiiviisti rintojani. Ne näyttivät varmasti Ellan rintoihin verrattuna aivan jättimäisiltä ja asuni - tai sen vähyys - vielä korosti vaikutelmaa.

Heikki ja Ella olivat kovin uteliaita suhteestamme. He kyselivät, mitä kaikkea Rehtori oli puuhaillut kanssani ja kuinka olimme onnistuneet pitämään kaiken salassa Vaimolta. Poskeni vähän punoittivat, kun Rehtori kuvaili sessioitamme ja sitä, kuinka halukas olin kaikkeen mahdolliseen.
- Oletteko koskaan kokeilleet parinvaihtojuhlia tai muuta isompaa ryhmää? Heikki tiedusteli. Hän itse kertoi vuolaasti heidän muutamissa parinvaihtojuhlissa saamistaan kokemuksista. Heikki osasi kuivailla hyvin elävästi kuinka kiihottavaa hänestä oli ollut katsoa kuinka Ella sai kaikkiin kolmeen reikäänsä yhtä aikaa tai kuinka Ella oli ollut toisen naisen kanssa. Rehtori kertoi, ettemme olleet osallistuneet vielä sellaiseen. Samaan hengenvetoon hän kuitenkin kertoi illastamme Naapurin kanssa ja samoin siitä kuinka olin nuollut hänen tytärtään ja toinen tytär oli kuvannut. Minä olin kuin tulessa, kun kuuntelin keskustelua. Olin varma, että kun nousen tuolista ylös, penkillä olisi märkä läiskä. Niin paljon pilluni vuoti mettä jo pelkän keskustelun kiihottamana.

Aterialla nautittu viini rentoutti mukavasti minua, vaikka en sitä juonutkaan kuin yhden lasillisen. Muut siirtyivät olohuoneeseen ja minä jäin siistimään ruokapöytää. Kumarruin juuri latomaan astioita koneeseen, kun tunsin jonkun kädet pakaroillani.
- Sinulla on kaunis peffa, Ella sanoi minulle. Hymyilin hänelle ja levitin aavistuksen jalkojani. Hän kätensä hyväilivät takapuoltani höyhenen kevyesti. Kun tunsin toisen käden siirtyvän jalkojeni väliin, tein lisää tilaa ja henkäisin kiihkosta. Pimppani sykki kiivaasti ja tunsin kuinka uusi mahlaryöppy pulppusi minusta. Ella työnsi lähes röyhkeästi sormensa sisääni.
- Luoja miten märkä olet, hän sanoi ääni väristen.
- Nautit ihan oikeasti itsesi esittelemisestä, eikö totta? En voinut kuin myöntää.
- Olet ihan oikea Kiimapillu, kuten Rehtori väittikin sinun olevan. Täytyy myöntää, etten kyllä uskonut hänen puheitaan ennen kuin näin sinut, Ella jatkoi samalla naiden minua sormellaan. Nojasin tiskipöytään ja levitin jalkani niin levälleen kuin vain sain ne. Pyysin mielessäni, että Ella koskettaisi myös klitoristani. Hän kuitenkin veti sormensa sisältä ulos ja käski minun nuolla hänen sormensa puhtaiksi. Tein työtä käskettyä. Maistoin oman kiihottuneen pilluni aromit hänen sormistaan. Kun imin sormia voimakkaasti, Ella huokaisi selvästi kiihottuneena.
- Siivoahan nyt nopeasti loppuun. Minä odotan sinua kiihkeästi, hän sanoi vetäessään sormet suustani.

Kuulin kuinka hän kertoi miehille märästä pillustani olohuoneessa.
- Luoja miten märkä, kiimainen pillu hänellä onkaan, Ella kuulutti. Rehtori kuului naurahtavan ja toteavan, että sitähän hän juuri oli kertonut heille. Rehtori kurkisti keittiöön ja käski minun käydä riisumassa stringit pois ennen kuin liittyisin heidän seuraansa.
- Ne ovat vain tiellä, Rehtori sanoi.

Kun ilmestyin olohuoneeseen, kaikki kääntyivät katsomaan minua.
- Jollen olisi näin täynnä, panisin häntä välittömästi. Nyt täytyy levätä hetki, jotta ruoka laskee. Sitten voidaankin naida kunnolla, Heikki totesi hyvin suorasukaisesti ja sai minut lähes punastumaan. Ella naurahti Heikin jutuille.
- Minun tekee mieli saada illan ensimmäinen orgasmi, Ella huokaisi ja nousi ylös. Hän heitti mekkonsa pois päältään ja pujotti stringinsä alas.
- Tulehan antamaan pillun nuolemisnäyte minulle, Ella sanoi ja levitti jalkansa aivan levälleen.

Ella oli kaunis myös ilman vaatteita. Hänellä oli pienet, pystyt rinnat. Häpyluun päällä oli kauniisti siistitty kolmio ja muuten häpyhuulet olivat aivan posliinit. Hänen häpyhuulensa olivat melko suuret ja turpeat ja klitoris kurkisti niiden välistä uhmakkaana. Polvistuin kiltisti Ellan jalkojen väliin pimpsa sykkien.

Tällä kertaa oli jo helpompi aloittaa pillun nuoleminen. Levitin Ellan häpyhuulet levälleen ja lipaisin hänen klitoristaan. Ensin kieleni teki kevyitä koe lipaisuja pitkin hänen pilluaan. Maistelin ja imeskelin hänen turpeita häpyhuuliaan tutkien hänen reaktioitaan. Lopulta keskityin lähes kokonaan hänen klitorikseensa. Ellan pillu oli aivan märkä ja tunsin kuinka leukani kastui kokonaan hänen pillunmehuistaan. Kun imin ja nuolin klitorista, Ella painoi päätäni tiukasti vasten pilluaan ja ulisi nautinnosta.
- Luoja miten ihanaa. Ihana pillun nuolija, ihana Narttu, Ella huohotti. Hänen lantionsa teki naintiliikkeitä vasten kasvojani samalla kun hänen hengityksensä kiihtyi entisestään.
- Haluan jotain isoa sisääni, hän uikutti. Rehtori naurahti ja lupasi antaa Ellalle kunnolla kyrpää. Hän käski minun hetkeksi irroittautua Ellan pillusta ja nosti Ellan syliinsä ratsastamaan. Rehtorin suuri kyrpä upposi Ellan pilluun kuin sulaan voihin. Ella ratsasti Rehtorin sylissä selkä Rehtoriin päin ja käski minun jatkaa nuolemista. Nuolin nainnin tahdissa Ellan klitorista ja hän huohotti ja ulisi himosta.
- Nussikaa, naikaa minua! Antakaa kunnolla, hän huohotti kiimaisena. Hän ei tarvinnut kauaakaan minun ja Rehtorin yhteistyötä, kun hän laukesi huutaen ja täristen käsiimme. Ilta oli alkanut.

21

22313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -JX-

      Piha tiellä näkyikin yllättävän paluun tehneen taksin etuvalot,lento olikin peruuntunut ja

      • lfjla

        Ei mitää tollasta ilta jatkuu loppuun ilman keskeytyksiä!


    • PiNja

      ..Nopeesti jatkoa.

    • Siinahan jäisi aivan ilman =)

      • erinomaista

        mä en yleensä näitä juttuja lueskele, mut sä oot loistava! vaikea olla töissä näitä lukiessa.. kiitos!


      • Maix^^
        erinomaista kirjoitti:

        mä en yleensä näitä juttuja lueskele, mut sä oot loistava! vaikea olla töissä näitä lukiessa.. kiitos!

        Ihanaa, onnistuit taas.

        Ilo lukea, KIITOS valtavasti.


      • Maix^^
        erinomaista kirjoitti:

        mä en yleensä näitä juttuja lueskele, mut sä oot loistava! vaikea olla töissä näitä lukiessa.. kiitos!

        Kiitos siis vielä.

        :)

        Illanjatkoja pian ? ;D


    • ???

      koskas jatkoa??

      • Näin kesällä ei oikein malta istua tietsikan ääressä =) Mutta, kun tulee sadepäivä, jolloin ei ole muuta tekemistä, syntyy taas jatkoakin.


    • Juuso

      Keppi kovana luettu Siinan seikkailuista. Minäkin haluan tuollaisen kotihengettären! Lisää tällaista!

    • jees

      Vau,kaikki sun Koulutytön päiväkirja-tarinas oon lukenut ja sä oot yksi parhaimpia kirjottajia mitä oon nähnyt.:D Jatka ehdottomasti,nää on aivan mielettömän kiihottavia...:>

    • Juhani-123

      Hieno tarina, yksi niistä joissa haluaisin olla mukana. Hahmot hyviä ja roolit selkeitä ja yksilöllisiä. Yksi parhaita ihanasta Siinasta. Kirjoittele lisää, sinulla on kyky.

    • utelias

      Koska kirjoitat lisää...????

    • ---

      koska jatkoa?

      • mutta ehkäpä viikon tai kahden sisällä voi jo jotain syntyäkin.

        Tosin pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä että Koulutyttö on tullut matkansa päähän...


      • Jazz
        sinnaliina kirjoitti:

        mutta ehkäpä viikon tai kahden sisällä voi jo jotain syntyäkin.

        Tosin pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä että Koulutyttö on tullut matkansa päähän...

        Ei älä vielä lopeta näitä! Aivan ihania juttuja, luoja miten kiihottunut olen lukiessani näitä! Toivon todella paljon jatko-osia....;)


    • slaveJ

      Olet erikoisen hyvä!

    • Mä vaan

      Mahdatkohan enää kirjotella lisää.. Kirjotat niin hyvin.. :o) Sanoit että Siina taitaa olla tullut tiensä päähän, mutta kirjotahan ees jostain muusta meidän lukijoiden iloksi..?

      • On tosi kiva kuulla, että kirjoitukset ovat olleet mieleesi.

        Tarkoituksena on kyllä kirjoittaa edelleen. "Elämä on" vaan välillä sellaista ettei ehdi ihan kaikkea mitä haluaisi. Seuraava -joskin nyt tuntuu viimeiseltä - päiväkirja on kyllä ollut jo kuukauden verran hautomossa. Ehkä se joskus valmistuu =)

        Lupaan kyllä, että joskus sitten taas innostun kirjoittamaan muutakin. Ideat eivät olisi pahasta, joskus kun oma pää alkaa junnata paikoillaan. Eli toivon sähköpostiin vinkkejä tai toiveita hyvistä aiheista. Tai ihan vaikka tämän keskustelun jatkoksi.


    • Anonyymi
    • Hyvin kirjitettu.
      Olisikohan linkkejä niihin aiempiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe