Olisiko syytä vaihtaa Ekokympin henkilöstöä?
https://yle.fi/uutiset/3-12426952
Ekokymppi ei hoida tehtäviään
12
652
Vastaukset
- Anonyymi
Oulujärveen vain. Tai pumpataan Nuakseen kuten Terrafame.
- Anonyymi
ekokymppi joutaakin maksella uhkasakkoja, se on rosvonnut kaikilta talouksilta niin paljon rahaa.
- Anonyymi
Anteeksi mutta unohditte mainita olevanne gay-homo
- Anonyymi
Miten sinä toisten firmojen väkeä vaihtelet? Mikä päättäjä se sinä olet, mokoma lökähousu turakainen.
- Anonyymi
Kyllähän se niin on, että jos kompostin tarkistuskierrokset jätetään käymättä, bion erittely jää toteutumatta useassa paikassa.
- Anonyymi
Biojäteveron alennus lisäisi kompostointia. Kompostorit ja biojätteen keräys verottomaksi.
- Anonyymi
Jos lähdettäisiin siitä että ainakin työttömät, eläkeläiset, sotaveteraanit ja la lapsiperheet saisi edullisia kompostoreja ja kaupunki voisi jakaa sitä kompostiin käytettävää purua ilmaiseksi.
Meillä kaikki asiat toteutetaan aina bisnes edellä. On tärkeää että yritykset voi rahastaa tietämättömiä ja hyvät veljet ja toverit saa hyväpalkkaisia virkoja. - Anonyymi
Kyllä ainakin pistokokeen pelko pitäis olla, muuten asiat tehdään kotitalouksissa vain paperilla. Miksi käynneistä , velvollisuudesta, laistetaan ja lehdessä ilmoitetaan että luotetaan, moni huokaa helpotuksesta
- Anonyymi
Kyllä meillekin yksi Stasi tarvitaan.
- Anonyymi
Käykäähän katsomassa kompostia niin voin näyttää samalla paikan missä käyn yleensä kusella.
- Anonyymi
Miksi henkilöstö pitäisi vaihtaa, kun syy on meissä asukkaissa. Minä asun Pietarin vuokra-asunnossa ja porukka ei lajittele mitään jätteitään. Kaikki, myös biojäte, laitetaan sekajätteeseen, joka menee polttoon. Voi vain kuvitella mikä haittaa se polttolaitoksessa on. Siksi minua joskus turhauttaa lajitella jätteitä, koska kukaan muu ei tee niin. Olen kuitenkin toistaiseksi jaksanut lajitella ja se ei ole iso vaiva.
- Anonyymi
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888