Suositelkaa prepaid sim-korttia

Anonyymi

Tarvitsisin prepaid sim-kortin, sen pitää toimia hyvin sekä Itä- että Länsi-Suomessa, nettiä käytän eniten, puheluita vain satunnaisesti. Rajaton EU roaming plussaa, vähintäänkin sen pitää olla edullista. Mikä olisi kannattavin?

12

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikun itse vertailemaan. Niin tämäkin selviää parhaiten..

    • Anonyymi

      Itselläni on jo vuosia ollut käytössä Saunalahden (Elisa) prepaid -liittymä. Se on toiminut erinomaisesti. Liittymään saa hankittua useita eri kiinteähintaisia netti ja puhepaketteja tarpeen mukaan. Joka neljännestä latauksesta saa 10 extran saldoa ladattaessa kunhan latauksen tekee netissä tai tekstiviestillä. R-kioskilla ladattaessa sitä ei saa,. Pankkiautomaatillakin voi ladata, jos automaatti sitä tukee mutta enole varma saako sillon tuota extraa. Latauksen voi siis tehdä Elisan prepaid -lataussivulla, tekstiviestillä, r-kioskilla, pankkiautomaatilla ja myös automaattisella veloituksella pankkikortilta. Eli siis halutessaan voi ottaa kyttöön automaattisen veloituksen pankkikortilta, jollon liittymä on kuin normaali liittymä siinä mielessä ettei tarvitse erikseen latailla sitä. Netti on toiminut hyvin ja nopeasti, tosin en ole varma saako tuota 5G -versiona vielä, luultavasti ei. Mutta toimii siis jokatapauksessa 5G-puhelimessakin toki. Hyvin on toiminut ulkomaillakin. Elisalla on suht usein alennuskampanjoita, joiden aikana latauksen on voinut tehdä tavallista halvemmin tai on saanut nettipaketin tavallista halvemmin. Sillon esimerkiksi nettipaketin on voinut ladata tavallista halvemmin niin moneksi kuukaudeksi kuin on halunnut ja on ollut varaa jne. Eli voisi ladata vaikka vuoden nettipaketit alennuksen aikana. Sen verta hyvä tuo on ollut hinnaltaan, että en ole vaivautunut hommaamaan normaaliliittymää vaikka se on välillä mielessä käynytkin.

      • Anonyymi

        Paljon halvempi on latausliittymä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon halvempi on latausliittymä..

        Lataisliitymä? Jos se ei ole prepaid (ennalta maksettava) niin mikä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataisliitymä? Jos se ei ole prepaid (ennalta maksettava) niin mikä sitten?

        Latausliittymä. Ennalta maksetaan mutta ei ole anonyymi eli se tulee Oma Elisa tiliin "kirjalle".


    • Anonyymi

      Eikö aloittaja muita mahdottomia vaatimuksia keksinyt?
      Toimivuus on aina satunnainen.
      Virhevalinnan hinta prepaidille on onneksi vain pari kymppiä.

      Itsellä pääasiallisessa käyttöpaikassa Elisan 4G myyty tukkoon, ruotsalainen Telia pätkii Tp-Link'in reitittimessä.

      Joten norjalaisen DNA:n prepaidilla mentävä.
      Hinta 19,80e per 35 päivää jotenkuten kohtuullinen.
      (Telia nettilatausbonuksella olisi halvempi.)

      • Anonyymi

        Mitä dna 19,80 sisältää? Kiitos!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Saunalahti j Elisa on kotimainen preebay liittymä!🤡

      • Anonyymi

        Ja kallein,saisivat hävetä! 😶


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      26
      3308
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2254
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1884
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      40
      931
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      801
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe