Seksin roolit

Anonyymi

Oletko enemmän alistuva vai tykkäätkö pitää ohjat omissa käsissä? Mietin, että onko lesboilla ns. rooleja tässä suhteessa. Itse rakastan kun nainen on vahva ja varma otteistaan. Pidän myös itseäni kookkaimmista naisista. Mutta sitten toisaalta välillä on järkyttävä halu vaan ottaa toinen.. Istua naaman päälle yms mitä näitä nyt keksii xD. Kertokaa muut!

46

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ööh… Kuinka otat toisen istumalla sen naaman päällä?

      • Anonyymi

        No onhan tuo aika määrääjän paikka.. Ja ottamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo aika määrääjän paikka.. Ja ottamista

        Mä en myöskään saa tosta mitään dominointia


    • Anonyymi

      Dynamiikka saisi olla sen verran kiihkeä ettei tule ajatelleeksi mitään rooleja.
      Olen aloitteellinen ja palvelualtis:p

    • Anonyymi

      Ihannetapauksessa ... kun minulla on akuutti halipula ja seksuaalinen alijäämä voin olla täysin suorituskeskeinen.

    • Anonyymi

      Eniten tykkään olla alistettavana..:P

    • Anonyymi

      Ei ole ollut mitään rooleja kenenkään kanssa. Mihin niitä tarvitaan?

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan ole väittänyt että tarvitaan rooleja.. Ihme viisastelijat taas täällä vastailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan ole väittänyt että tarvitaan rooleja.. Ihme viisastelijat taas täällä vastailemassa.

        Ohita jollet ymmärrä kysymystä.


      • Anonyymi

        Miksi sitten puhutaan "tyynyprinsessoista*?


    • Anonyymi

      Täällä yksi, joka pitää mieluiten ohjat käsissään ja dominoin. Odotan että toinen on täälläkin mainitusti ns palvelualtis, koska annan myöskin itsestäni tilanteessa läsnäolevasti kaiken :p

    • Anonyymi

      Ohi aiheen; mikä on kookkaampi? Mietiskelee 177/95

      • Anonyymi

        Skrodempi kuin minä.. Ja nuo mitat kuuluvat siihen. Kuulostaa upeilta mitoilta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skrodempi kuin minä.. Ja nuo mitat kuuluvat siihen. Kuulostaa upeilta mitoilta.....

        Ohh, kiva kuulla että en oo ainut joka haaveilee siitä asetelmasta 😀

        Viime ajat tuntunut seuranhaussa että sirot on keskenään ja tarjolla olis pitkähköjä/lihavia/treenattuja ja se ei oikein nappaa kun ite haluaa olla pidempi (vaikka reilustikin) ja se vahvempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohh, kiva kuulla että en oo ainut joka haaveilee siitä asetelmasta 😀

        Viime ajat tuntunut seuranhaussa että sirot on keskenään ja tarjolla olis pitkähköjä/lihavia/treenattuja ja se ei oikein nappaa kun ite haluaa olla pidempi (vaikka reilustikin) ja se vahvempi

        jos haluat olla vahvempi niin oonko liian iso sulle? Oon 170cm ja 63kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos haluat olla vahvempi niin oonko liian iso sulle? Oon 170cm ja 63kg.

        En mä usko.. ja polvillaan mun edessä just sopivan pituinen ja alla kans :p

        Minkä ikäinen oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko.. ja polvillaan mun edessä just sopivan pituinen ja alla kans :p

        Minkä ikäinen oot

        Oon 28

        entä sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 28

        entä sä?

        35 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohh, kiva kuulla että en oo ainut joka haaveilee siitä asetelmasta 😀

        Viime ajat tuntunut seuranhaussa että sirot on keskenään ja tarjolla olis pitkähköjä/lihavia/treenattuja ja se ei oikein nappaa kun ite haluaa olla pidempi (vaikka reilustikin) ja se vahvempi

        Joo oon huomannut saman. Mun on vaikea kuvitella että olisin samanlaisen nysän kanssa kun itse oon (163/70). Varsinkaan sängyssä. Meen ihan veteläksi kun ajattelen että joku sopivan mittanen nainen tulis päälle. Kröhmmm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 28

        entä sä?

        ...ja missäs sinuun voisi törmätä? :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohh, kiva kuulla että en oo ainut joka haaveilee siitä asetelmasta 😀

        Viime ajat tuntunut seuranhaussa että sirot on keskenään ja tarjolla olis pitkähköjä/lihavia/treenattuja ja se ei oikein nappaa kun ite haluaa olla pidempi (vaikka reilustikin) ja se vahvempi

        Ei kaikki sirot halua olla keskenään! Mulle yks tällainen isompi strap-on mukanaan kiitos 🤭
        Mieluummin olen alistuvassa asemassa ja itseäni (160/58) pidemmän ja isomman kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 🤔

        jees 😌

        minkä tyyppisistä naisista pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jees 😌

        minkä tyyppisistä naisista pidät?

        Ainakin fiksuista ja avoimista ja sillä tavalla itsetuntemusta omaavista että tietää mistä pitää ja pystyy antautumaan otettaviksi

        Naisellinen ulkonäkö kiinnostaa ja täytyy kyl myöntää et useimmin itseäni n 5-10v nuoremmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin fiksuista ja avoimista ja sillä tavalla itsetuntemusta omaavista että tietää mistä pitää ja pystyy antautumaan otettaviksi

        Naisellinen ulkonäkö kiinnostaa ja täytyy kyl myöntää et useimmin itseäni n 5-10v nuoremmat

        Onkko se helpompaa nuoremman kanssa ? ... tai tilanne antaa saada mitä haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki sirot halua olla keskenään! Mulle yks tällainen isompi strap-on mukanaan kiitos 🤭
        Mieluummin olen alistuvassa asemassa ja itseäni (160/58) pidemmän ja isomman kanssa.

        Taas tälläinen höpö höpö iltasatu koko ketju.


    • Anonyymi

      Mun mielestä määrä korvaa rooleja. On tullut huomattua että olen monelle liian seksuaalinen, haluan monta kertaa viikossa, joskus monta kertaa saman päivän aikana. Voin olla ilman selkeitä rooleja tai että olen alistettuna. SM:ää kiinnostaisi myös kokeilla, jos olisi enemmän uskallusta.
      Tää on ehkä outo mut mua ei kans ainakaan haittaa jos naisella on ylimääräistä ja vaikka iso maha. Siihen yhdistettynä pitkät vahvat kädet ja jalat niin täällä sukat pyörii jaloissa :D

      • Anonyymi

        minkä pituinen ja painoinen itse olet?

        mikä on sm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä pituinen ja painoinen itse olet?

        mikä on sm?

        159/58

        ai oikeesti, no selvitä jostain jos kiinnostaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        159/58

        ai oikeesti, no selvitä jostain jos kiinnostaa :D

        no oikeesti en tiennyt. 😅 selvä, se on jotain roolileikkiä.
        Oon avoin kokeilemaan kaikenlaista jos löytyy nainen jonka kanssa tuntuu luontevalta ja turvalliselta.


      • Anonyymi

        Mun mielestä määrä korvaa rooleja. On tullut huomattua että olen monelle liian seksuaalinen, haluan monta kertaa viikossa, joskus monta kertaa saman päivän aikana.

        Kyllä kelpaisi👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä määrä korvaa rooleja. On tullut huomattua että olen monelle liian seksuaalinen, haluan monta kertaa viikossa, joskus monta kertaa saman päivän aikana.

        Kyllä kelpaisi👌

        itselleni seksi on aika pieni osa elämää. En juurikaan kaipaa sitä.
        läheisyyttä muuten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselleni seksi on aika pieni osa elämää. En juurikaan kaipaa sitä.
        läheisyyttä muuten..

        Ehkä et ole vielä löytänyt sun ihmistä.


    • Anonyymi

      Kunhan saisin strapilla panna kiihkeästi ja antaa nautintoa toiselle päällä tai alla, siinä ei paljon rooleja tule mietittyä.

      • Anonyymi

        Oioioi. Kyl se sikäli liittyy vähän rooleihin, et kaikki ei halua painaa toista tai ei tunnu luontevalta siinä.

        Ite kyl todella kaipaan tollasta kyytiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oioioi. Kyl se sikäli liittyy vähän rooleihin, et kaikki ei halua painaa toista tai ei tunnu luontevalta siinä.

        Ite kyl todella kaipaan tollasta kyytiä...

        ehdoton ei strapille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oioioi. Kyl se sikäli liittyy vähän rooleihin, et kaikki ei halua painaa toista tai ei tunnu luontevalta siinä.

        Ite kyl todella kaipaan tollasta kyytiä...

        Siinä mielessä olet oikeassa, koska olen ns. "stone". Haluan käyttää sitä toiseen mutta en vastaanottaa samalla lailla.
        Ylipäänsä nautinnollisessa seksissä kaikki osapuolet antavat ja saavat jollain tasolla, oli roolit ja asennot mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Miten löytää kumppani joka on sekä luonteen että seksin ja intohimon puolesta sopivin kumppani itselle...
      Vai onks tää lesbolle mahdoton yhtälö?:p

      • Anonyymi

        mieti ennemminkin mitä tarjottavaa sulla on parisuhteeseen...
        joustoa löytyy puolin ja toisin kun toista rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mieti ennemminkin mitä tarjottavaa sulla on parisuhteeseen...
        joustoa löytyy puolin ja toisin kun toista rakastaa.

        Tuskin voit vastata kuin omasta puolesta ton jouston kannalta.
        Itse en halua suhteeseen naisen kanssa jolle seksi ja intohimo ei ole tärkeä osa parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Sanoisin että oikeasti aika vaikea niille, jotka tietää mitä haluaa ja rima on myös siinä.

        Kuulun myös niihin, jotka haluaa oikeasti sitä palavaa intohimoa, hyvää seksiä ja muutenkin ihanaa yhdessäoloa. Luulen että kun on tän kerrankin kokenut, ei tyydy enää siihen, mitä vain vastaan tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että oikeasti aika vaikea niille, jotka tietää mitä haluaa ja rima on myös siinä.

        Kuulun myös niihin, jotka haluaa oikeasti sitä palavaa intohimoa, hyvää seksiä ja muutenkin ihanaa yhdessäoloa. Luulen että kun on tän kerrankin kokenut, ei tyydy enää siihen, mitä vain vastaan tulee.

        sanokaa sitten vaan kuinka kauan se teidän kerran kokema intohimo säilyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanokaa sitten vaan kuinka kauan se teidän kerran kokema intohimo säilyi?

        siis niin mahtavan palavana intohimona? kauan se kesti? 15-20 vuotta?
        Mitä haette elämältä ?
        parisuhdetta jossa tärkeintä seksi ja palava intohimo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis niin mahtavan palavana intohimona? kauan se kesti? 15-20 vuotta?
        Mitä haette elämältä ?
        parisuhdetta jossa tärkeintä seksi ja palava intohimo ?

        Mitä en hae on kituva liekki tai väkisin yritystä naisen kanssa jolle intohimo on samantekevää jo suhteen alusta. Mikä järki on parisuhteessa jossa intohimoa ei ole tarpeeksi alun perinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä en hae on kituva liekki tai väkisin yritystä naisen kanssa jolle intohimo on samantekevää jo suhteen alusta. Mikä järki on parisuhteessa jossa intohimoa ei ole tarpeeksi alun perinkään?

        no eikö intohimoa ole automaattisesti kun toiseen ihastuu. se sitten syvenee alkuhuuman jälkeen joko rakkaudeksi tai sitten kuihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no eikö intohimoa ole automaattisesti kun toiseen ihastuu. se sitten syvenee alkuhuuman jälkeen joko rakkaudeksi tai sitten kuihtuu.

        Ei ole noin ykinkertaista. Pitäs käydä niin ett ihastuminen on ylipäänsä molemminpuolista. Usein menee vain ristiin tai kohde on jollain tavalla mahdoton. Lesboelämää:p


    • Anonyymi

      Miellyttävän selkeä kysymys. Vastaan, että yleensä otan ohjat käteeni ja annan tunteen viedä. Pyörittelen, kuuntelen ja tunnustelen naista. Määrätietoisesti otan hänen kasvot käteeni ja suutelen. Tunnustelen leukaluuta ja kosketan. Suutelen kaulalle ja huumaannun tuoksusta. Jos Hän vaikuttaa siltä, että haluaa kosketta, niin annan. Tilanteessa voi roolit pyörähtää, mutta yleensä käy niin, että minä olen se joka vie. Ja siitä kyllä nautin. Antamisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe