Linnan Liisa

Anonyymi

Huonoa palvelua automyynnissä ja kahvila puolella.
Pistänyt silmään että miten vaihtuu työntekijöitä kahvilan puolella.
Mikähän siellä mättää?
Varmaan vaikuttaa palveluukiin.
Herätys omistajat

63

5850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko ne työllistämistuella tai jollai semmosel aina pienen pätkän

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu ja tarjoilut ovat aina olleet. Ihan Ok paikka. Käyty on vuosikymmeniä.
      Toki onhan itsekullakin joskus huono päivä.
      Tuo joka valittaa kyttääjistä, taitaa olla korvien välissä ongelma, kun kokee kyttäystä joka paikassa.

    • Anonyymi

      Saarijärvellä on Suomen huonoin palvelu. Autokauppiaat ihan kärjessä, sitten huoltoliikkeet ja muut kaupat. Eikä apteekki tai terkkarikaan siinä sakissa vedä alinta sijaa.
      Miksi näin pienellä paikkakunnalla on näin huono asiakaspalvelu ja öykkärimäinen asenne yrityksen pyöritykseen, sitä voin vain arvailla. Ulkopaikkakuntalaisena kierrän kunnan kaukaa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan se on katsos se oma kuppikuntansa yks alottaa niin muut perässä kun ei kehdata olla eri mieltä nääs.


      • Anonyymi

        En moiti Linnan Liisaa, mutta kehun Alkon ja Apteekin palvelua.
        Voihan olla että osa porukoista tuntee vieläkin olevansa MAHTIJÄRVELÄINEN, niin asiakas kuin "palvelijakin"
        Mietitäänpäs sitä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En moiti Linnan Liisaa, mutta kehun Alkon ja Apteekin palvelua.
        Voihan olla että osa porukoista tuntee vieläkin olevansa MAHTIJÄRVELÄINEN, niin asiakas kuin "palvelijakin"
        Mietitäänpäs sitä ;)

        Mistä ihmeestä tuo mahtijärveläinen-sana on tullut? Mikä Saarijärvessä on ollut niin upeaa, että ihan mahti on (ollut)?


    • Anonyymi

      En moiti.Hyvä palvelu Linnanliisassa.

      • Anonyymi

        Surkea lafka edelleen sisustusta myöten ihme kun siellä ei porukkaa käykään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea lafka edelleen sisustusta myöten ihme kun siellä ei porukkaa käykään..

        Kyllä muuten käy... Sehän olisi mennyt jo nurin jos ei kävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea lafka edelleen sisustusta myöten ihme kun siellä ei porukkaa käykään..

        Ootko edes käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea lafka edelleen sisustusta myöten ihme kun siellä ei porukkaa käykään..

        Pöh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea lafka edelleen sisustusta myöten ihme kun siellä ei porukkaa käykään..

        Kyllä muuten käy.


    • Anonyymi

      On kyllä asiakaspalvelu ihan hyvää. Ei pitäs olla mitään valittamista.

      • Anonyymi

        Sama kokemus täälläkin. Kaikin puolin hyvää palvelua ja ihan siisti paikka.


    • Anonyymi

      Paikan pitäjät pilaa sen,siitä ei sen enempää!!!!!

      • Anonyymi

        Sisääntulo aula on ku kirpputori roinaa ympäriinsä ja auto myyjät ei tajua autojen myymisestä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisääntulo aula on ku kirpputori roinaa ympäriinsä ja auto myyjät ei tajua autojen myymisestä yhtään mitään.

        Kuppilat kuntoon ohjelma paikalle!


      • Anonyymi

        Linnan Liisan omistajan pitää tietää tuo, ihmisten asioista puhumisen mekka 2km päässä. Siellä haukutaan ihmisiä, vaikka itse asutaan puun alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisääntulo aula on ku kirpputori roinaa ympäriinsä ja auto myyjät ei tajua autojen myymisestä yhtään mitään.

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      Taas haetaan työntekijää sinne.
      Voi voi omistajia,kukaan ei viihdy siellä

    • Anonyymi

      Hyvää ruokaa linnan liisasta on saanut jo vuosien ajan! Kerran oli ainoastaan pekonipitsa jäänyt raa'aksi mutta kun asiasta huomautin niin hyvitettiin ilmaisilla pitsoilla, jotka olivat priimaa =)

      • Anonyymi

        Hyvät hampurilaiset 😋🍔🍟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät hampurilaiset 😋🍔🍟

        Ja ranskalaiset.


    • Anonyymi

      Kiva työpaikka! Olin vuoden ja lähdin kouluun.Kiitos!

    • Anonyymi

      Omistajassahan se vika on ettei kukaan viihdy kauaa työntekijänä. Mihinkään kun ei haluta rahallisesti panostaa niin mukavahan se on työtä tehdä minimipalkalla ja rikkinäisillä vehkeillä. Sitten pyöritään kyttäämässä ja nillittämässä. Ylitöitäkin pitäisi tehdä palkattomana jos sattuu että tupa täynnä väkeä sulkemisaikaan niin saadaan kassaan rahaa mutta työntekijöille siitä yliaikaan palvelemisesta ei makseta. Hyvät ruoat on kyllä hamppareissa ja pizzassa, lounas aika keskinkertaista.

    • Anonyymi

      Saisi olla talviaikanakin auki sunnuntaisin.

    • Anonyymi

      Joo, olisi hyvä olla talvellakin auki. Kylän parhaat burgerit.

      • Anonyymi

        Eikös tuo ollut ennen vähän myöhempäänkin auki. Muistaakseni klo: 20:00?

        Nyt menee kiinni klo: 18:00.


      • Anonyymi

        Palautetta sinne 👍


    • Anonyymi

      Kylän paras ruoka!👍

      • Anonyymi

        Ja hyvät oli tänään pullakahvitkin.


      • Anonyymi

        http://www.linnanliisa.fi/ajankohtaista/

        "SAARIJÄRVEN KAUPUNKI RAKENTAA NAAPURITONTILLE TYÖMAA-ALUETTA JA SIITÄ JOHTUEN MYÖS LINNAN LIISAN LIITTYMÄÄ SIIRRETTY JONKIN VERRAN SAARIJÄRVEN SUUNTAAN.
        TOIVOMME , ETTÄ RISTEYKSEEN SAADAAN PIAN VALAISTUS JA MYÖS LIIKENNE KAHVILAN PIHASSA SUJUMAAN JOUSTAVASTI."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.linnanliisa.fi/ajankohtaista/

        "SAARIJÄRVEN KAUPUNKI RAKENTAA NAAPURITONTILLE TYÖMAA-ALUETTA JA SIITÄ JOHTUEN MYÖS LINNAN LIISAN LIITTYMÄÄ SIIRRETTY JONKIN VERRAN SAARIJÄRVEN SUUNTAAN.
        TOIVOMME , ETTÄ RISTEYKSEEN SAADAAN PIAN VALAISTUS JA MYÖS LIIKENNE KAHVILAN PIHASSA SUJUMAAN JOUSTAVASTI."

        Onko siihen tulossa siis jotain rakennuksia? Kauppoja yms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siihen tulossa siis jotain rakennuksia? Kauppoja yms?

        Tuohon joku Biltema 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.linnanliisa.fi/ajankohtaista/

        "SAARIJÄRVEN KAUPUNKI RAKENTAA NAAPURITONTILLE TYÖMAA-ALUETTA JA SIITÄ JOHTUEN MYÖS LINNAN LIISAN LIITTYMÄÄ SIIRRETTY JONKIN VERRAN SAARIJÄRVEN SUUNTAAN.
        TOIVOMME , ETTÄ RISTEYKSEEN SAADAAN PIAN VALAISTUS JA MYÖS LIIKENNE KAHVILAN PIHASSA SUJUMAAN JOUSTAVASTI."

        22.12. Pitäisi olla valmis tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siihen tulossa siis jotain rakennuksia? Kauppoja yms?

        RTA-metalli laajensi toimintaansa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RTA-metalli laajensi toimintaansa siihen.

        Mutta vielä on tontteja myynnissä siinä.


    • Anonyymi

      Kylän paras ruokapaikka!

      • Anonyymi

        ☕🍔🍟


    • Anonyymi

      Voisi olla talvisinkin auki klo: 20:00 ja myös sunnuntaina 🤔

    • Anonyymi

      Kiva paikka

      • Anonyymi

        On kyllä.


    • Anonyymi

      😋🍔🍟

    • Anonyymi

      Eikös joskus ollut auki 7-21 kesäisin?

      • Anonyymi

        Ja joka päivä noin.


    • Anonyymi

      Ruoka maistuu vaikka olisihan se puoti päivityksen tarpeessa. Suosittelen kuitenkin

      • Anonyymi

        Perustele, miten?


    • Anonyymi

      Nyt, kun Teboil polttoaineasema on sulkeutunut Linnan Liisan pihastakin, niin tilalle todennäköisesti tulee St1 tai Neste asema? 🤔

      • Anonyymi00083

        Luulisi tulevan.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Luulisi tulevan.

        Siitä menee rekkoja ja autoja paljon ohi, niin luulisi tulevan jonkun toisen polttoaineketjun tankkauspiste siihen ⛽🚗🚙🚛🚚🚜


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Siitä menee rekkoja ja autoja paljon ohi, niin luulisi tulevan jonkun toisen polttoaineketjun tankkauspiste siihen ⛽🚗🚙🚛🚚🚜

        Seon asema.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Seon asema.

        Seon polttoaineasema voisi tullakin Linnan Liisan pihaan, kun entisen Cafe Grilliuksen pihaankin Hirvaskankaalla tuli Seon polttoaineasema.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Seon polttoaineasema voisi tullakin Linnan Liisan pihaan, kun entisen Cafe Grilliuksen pihaankin Hirvaskankaalla tuli Seon polttoaineasema.

        Uusi kahvila tullut myös siihen Cafe Grilliuksen tilalle.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Seon polttoaineasema voisi tullakin Linnan Liisan pihaan, kun entisen Cafe Grilliuksen pihaankin Hirvaskankaalla tuli Seon polttoaineasema.

        Aiemmin siinäkin oli Teboil.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Seon asema.

        Ehkä myöhemmin tulee?


      • Anonyymi00091

        Asiasta pitää kuulema kysyä tontin omistajalta heidän naapurissa (Se sähköliike)


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Ehkä myöhemmin tulee?

        SEO, Neste tai ST1. Mikä näistä olisi paras?


    • Anonyymi00090

      Hyvät hampurilaisateriat 🙂🍔🍟

    • Anonyymi00092

      Liian aikaisin menee kiinni. Nytkin klo: 17.

      • Anonyymi00094

        Aukiolot :

        ma-to 8-17
        pe 8-18
        la 10-17
        su suljettu

        Nuo ilmeisesti vielä talviaukioloajat?

        Kesällä ilmeisesti auki pidempään arkisin ja sunnuntaisin myös auki?


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Aukiolot :

        ma-to 8-17
        pe 8-18
        la 10-17
        su suljettu

        Nuo ilmeisesti vielä talviaukioloajat?

        Kesällä ilmeisesti auki pidempään arkisin ja sunnuntaisin myös auki?

        Linnan Liisan kesän aukioloajat:

        Aukiolot :
        Ma-To 8-18
        Pe 8-19
        La 10-18
        Su 10-18


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe