Joskus se on tosi vaikeaa, olen 32 vuotias sijaisäiti 14 vuotiaalle pojalle. Muita vanhempia hänellä ei ole ja minullekin hän on vaan adobrio poika. Olen pojalle sanonut että pippelin ympärillä on pidettävä suojaa kun menee kouluun ja se on laitettava joka aamu sekä näytettävä että on laittanut, ennen kuin lähtee kouluun. Sillä pojalla jo seisoo ja on sukupuolitauti vaarat jos pippeli on suojaamaton. No hän ei hankkinut kondomeja vaikka pyysin ja jouduin hänelle hankkii suojat. En itsekkään kehdannut ostaa kondomeja mutta ostin ilmapalloja. Annoin pussin niitä ja sanoin että nyt tuollainen pippelin ympärille hopi hopi. Ei saanut laitettua ei muka mahtunut. Joten minun piti ruveta väsäämään sitä sitten hänelle ja kyllä se oli vaikeaa laittaa. Hieroin pippelin lämmittäviä öljyjä jotta seisominen lakkaus mutta seisoi entisestään. Kirosin 4 kertaa seisottamasta mutta poika ei totellut. Suutuin ja puristi niin lujaa kuin pystyin ja yritin kinkeä ilmapalloa. Lopulta sain kuin sainkin menemään päälle. Sovin pojan kans ettei riisu sitä pois koulussa..en tiennyt pystynkö luottaa joten laitoin kumiliimaa ilmapallon. Sisälle jotta jos poika yrittää irrottaa lähtee koko pippeli irti ennen kuin suoja.
Toki se oli työstävät repiä kotona sitten irti, liottaa kuumassa vedessä ja kiskoa, saatiin lopulta kun hiottiin karhealla paperilla. Olen miettinyt että pitäiskö tehdä housut joissa on pippeli pussi minkä voi sitoa kukalle ja niin ettei saa pippeliä sieltä itse pois esim lukko tms ideoita ?
Ehkäisyvälineen käytön opettaminen pojalle
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278