Moi!
Hankin juuri äsken sellaisen syyrianhamsterin (Kultahamsteri). Kun toin sen kotiin hän oli hyvin utelias ja vähän säikky. Mutta, kun alkoi tulla ilta ja minä kävin nukkumaan. Aamulla hänen toinen silmä on kiinni ja hän raapii sitä. Mitä teen? Onko se silmätulehdus? Enkä voi ottaa häntä käsiin vielä koska hän ei ole vielä käsikesy. Vienkö eläinlääkäriin vai yrittäisinkö saada hänet käsikesyksi ja sitten yrittää hoitaa silmää? Vai meneekö se itsestään ohi? Hän on 5 kuukautta ja naaras.
Hamsterin silmä!
5
1170
Vastaukset
- Anonyymi
Heinänkorsi sattunut silmään, sahanpurua käyttää boksissa!
- Anonyymi
Voi että. Harmi ettei ole vielä kesyyntynyt, vaikeuttaa hoitamista. Jos soittaisit eläinlääkäriin ja kertoisit tilanteen. En tiedä antasko silmätippoja vaivaan? Toivottavasti lemmikkisi toipuu pian.
(Eläinkaupassa on pehmeämpää, vihreää heinää. Kaupoissa kovia korsia. Sen takia en hamsterille laita sitä.)
- Anonyymi
Hei! Minä täällä. Hamsterini on kunnossa. Silmä voi hyvin ja hän ei enää raavi sitä. Luultavasti oli mennyt purua silmään tai jonkinlainen roska. En vienyt häntä eläinlääkäriin mutta katselen tilannetta, että jos tulee uudelleen tällainen tilanne, luultavasti aijon ehkä katsoa mikä häiritsee silmää ja jos se on puru, heinä tai vaikka jonkinlainen materiaali niin aijon vaihtaa turvallisempaan. Kiitos teidän vastauksistanne!
- Anonyymi
Hyvä että lemmikki on kunnossa.
- Anonyymi
Minulle käynyt samalle hamsulleni kaksi kertaa tuo sama. Ei ole eläinlääkärille tarvinnut soittaa. Silmään vain on mennyt puru. Kyllä se itse osaa ottaa sen pois. Mutta jos ei osaa. Kannattaa soittaa eläinlääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487