Siihen on lisätty koppakuoriaisia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0cffd867-47fd-4633-befb-1830b46037d0
Jalostajalta uutuus hernekeitto
17
157
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvvää oli, koppakuoriaiset antavat hyvän lisän soppaan. Suosittelen.
- Anonyymi
Koppakuoriaisia kasvatetaan suomessa,muun ruuan lisäksi.Älkää nirsoilko,tässä kun jatketaan vihreää siirtymää kelpaa kastemadot vielä lisäksi.
- Anonyymi
Haapasalon Ville oli superilla, kun kävin.
- Anonyymi
Noo, aika vaaratonta. Lidlin tomaattikeitossa on muovinpalasia.
- Anonyymi
Lihapitoisuus keitossa kasvaa ja mukavasti lisää proteiinia..
- Anonyymi
Kitiinikuoret narskuu hampaissa, mutta muuten hyvää oli.
- Anonyymi
Hernekeitto ilman ötököitä on sama kuin poromiehen pieru ilman lusikallista
- Anonyymi
Pöh, käyttäähän Fazerikin heinäsirkkoja.
- Anonyymi
Siihen koppakuoriais herneusoppaan on oma tunnusmusiikkikin olemassa. https://www.youtube.com/watch?v=Sf_7zn4BFpM
- Anonyymi
Johannes Jalostaja ei ollut aivan hullu https://youtu.be/zeAPchxhbNg
Messias on tulossa - Anonyymi
Jotain 'lihaahan' siihen on lisättävä tuoteselosteiden mukaan.
- Anonyymi
Hernekeittoon sopii lisukkeeksi pörriäisen kuoret ja tervavesi. Juomaksi Pesiökylän kotipolttoinen.
- Anonyymi
Vihreetä siirtymää. Syökää älkää valittako.
- Anonyymi
Mä oon kyllä syöny koppiksetkin. Ettekö te tiedä, että maailmalla syödään ötököitä.
- Anonyymi
Koppikset, russakat ja kärpäset mukaan, niin johan on herkkua, maistuis varmaan sullekin.
- Anonyymi
Namiaaas
- Anonyymi
Koppikset raksahtelevat mukavasti ja ovat suurta vaihtelua iänikuiselle jauhelihalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713144Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823609Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811051
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923