Onko kenelläkään kokemusta kyseisen merkin pöntöistä? Eivät näytä kovin kalliita olevan. Missä maassa nuo valmistetaan? Onko varaosia saatavilla helposti ja edullisesti? Ihan asiallisen näköisiä päältä päin, mutta onko laatu ja toimivuus priimaa?
VidaXL wc-istuimet
2
273
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemuksia. Näyttää hienolta, ihan mahdottomia asentaa. Harvoin olen ollut yhtä raivoissaan kuin näiden asennusten kanssa ja käytössä jäävät jatkuvasti vuotamaan. Näitä saa olla jatkuvasti räpläämässä. Suosittelen pysymään kaukana.
- Anonyymi
Osta paras eli suomalainen IDO. Se on kallis mutta minulla ollut 40 vuotta eikä ole tarvinnut tehdä mitään muuta kuin vetää nupista (tietysti pitää puhtaana).
Ostin vertailun vuoksi sen ja ruotsalaisen Gustavsberg pöntön, sitä on putkimies käynyt 2 kertaa korjaamassa. Nämä ja maksu veden vuotamisesta on ollut yli uuden IDOn hinta. Varaosia saa varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760