Punamusta enduro

Anonyymi

Onko museonmäen kaaharilla kaikki ok, onko kiva huudattaa pyörää kauppojen pihoissa, onko kivaa ajaa kylällä 100km/h, keulia et vielä osaa vaikka kovasti yrität.

18

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ei mitään tolkkua moisessa menossa , mutta kyllä poika oppirahat tulee viellä maksamaan ! On vaan ajan kysymys !

    • Anonyymi

      Sulle ei tainnut isä lapsena ostaa mopoa, ku noin katkera oot.

      • Anonyymi

        Joo ei ostanut ! Sillä ostin ihan itse ja tienasin itse rahat työnteolla ! Ja kun maalla asuin niin mopo oli työmatkoihin eikä mihkään turhaan riuvaamiseen hankittu !


    • Anonyymi

      En pidä juuri minään. Saisi poika opetella keulimaan.

      • Anonyymi

        Jep ja suljetulla alueella. Vituttas keräillä raatoa arvoautoni keulasta.


    • Anonyymi

      Säälittävää rykimistä mitä sivussa seuraillut🤮

      • Anonyymi

        Niin ja täysin turhaa revittelyä ! Äly hoi järki älä jätä !


    • Anonyymi

      Taitaa olla se uusi yrittäjä ( ikkunanpesijä ) on kiire kun on paljon pestäviä ikkunoita.

      • Anonyymi

        Jaha, no ainakin meidän talous jättää sitten ne palvelut ostamatta.


      • Anonyymi

        Kuulin huhuja ettei nuori yrittäjä edes omista mopoja :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin huhuja ettei nuori yrittäjä edes omista mopoja :P

        Huhut ovat huhuja. Yhtälailla mä kuulin että omistaa mopoja.


    • Anonyymi

      Nämä anonyymeinä joihinkin henkilöihin kohdistuvat maalittamiset ovat alhaisten raukkisten puuhaa.

      Rehellistä reilua ympäristön turvallisuudesta välittävää toimintaa on ilmoittaa kaahareiden rekisteritunnukset poliisille, vielä jos videon saa kuvattua niin vielä parempi.

      • Anonyymi

        Tuskin, mutta ottaa yhteyttä alaikäisten hurjastelijoiden vanhempiin.


      • Anonyymi

        Kyllä poliisit tulee paikalle, kun tarpeeksi monta kertaa ilmoituksia tulee samasta hurjastelijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä poliisit tulee paikalle, kun tarpeeksi monta kertaa ilmoituksia tulee samasta hurjastelijasta.

        No eipä ole tehonnut sillä sama riuvaaminen vaan jatkuu !


    • Anonyymi

      Turha vaivata poliiseja paikalle kun kestäää kuitenkin vähintään tunnin. Antaa luonnonvalinnan hoitaa hommana tyhmimpien karsimiseksi ja toivoa vaan ettei sivulliset joudu osallisiksi.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että aina valitetaan mopopojista. Miten nuo aikuiset joilla ei ole, mitään tolkkua liikennekäyttäytymisessä. Autoilla pitää ajaa melkein sisään kauppaan, kun ei jaksa muutamaa askelta ottaa. Liikennemerkkejä ei ymmärretä/välitetä noudattaa. Nopeusrajoitukset koskevat vaan muita. Käännytään toisen eteen, milloin huvittaa. Mikä on stop-merkki?
      Puhumatta siitä kuinka moni ajaa, kännissä tai vähän ottaneena.
      En puolustele yhtään tuota mopoilla tai sanotaanko prätkillä leikkimistä, mutta kyllä täällä aikuiset näyttää hyvää mallia. Ja sekin vielä että alaikäisten touhuja tulisi näiden vanhemmat valvoa.
      Valitetaan että on liikaa sääntöjä, mutta jos ei niitä kukaan valvo niin eletään kun pellossa.

      • Anonyymi

        >Autoilla pitää ajaa melkein sisään kauppaan, kun ei jaksa muutamaa askelta ottaa.
        Todellakin jätän Suvarin lipan alle auton. Tbh ei se kenenkään tiellä ole vielä ollut.
        >Liikennemerkkejä ei ymmärretä/välitetä noudattaa.
        Jep, ajan ihan tietoisesti torillakin kiellettyyn ajosuuntaan.
        >Nopeusrajoitukset koskevat vaan muita.
        Myönnetään että välillä kiihdyttelen
        >Käännytään toisen eteen, milloin huvittaa.
        Ikävä tunnelma kun näin vain joskus vahingossa käy. Onneksi muut liikenteessä ovat olleet hereillä
        >Mikä on stop-merkki?
        merkki jonka kohdalla hidastaa
        >Puhumatta siitä kuinka moni ajaa, kännissä tai vähän ottaneena.
        1-2 tuoppia on ihan ok, ja se on todistettu poliisin puhallutuksellakin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe