Käykö ruotsissa enää käteinen esim tukholman takseissa tai ruokapaikoissa? Ainakin mainostavat itseään että ovat hyvin käteisvapaa yhteiskunta... jos kuitenkin kruunuja on mukana niin saako ne käytettyä esim ravintoloissa tai kaupoissa tai takseissa? Niin ei sitten tarvitse laivassa vaihtaa takaisin euroiksi...
Käteisen käyttö ruotsissa?
3
3142
Vastaukset
- Anonyymi
Ei käy. Hukkaan menee vaihtaa kruunuja. Harvoissa kaupoissa käy käteinen ja jos ruokakaupassa käy niin seteli laitetaan maksuautomaattiin ja se antaa rahat takaisin. Parisataa jos vaihtaa varaksi...
- Anonyymi
Kiitos sitä juuri tarkoitin että kortin lisäksi varalla jonkin verran käteistä jos vaikka kortti katoaa tai vioittuu niin ei sitten heti ole kusessa. Että jos kortti katoaa ja jäljellä on vain käteistä niin ei ainakaan nälkään kuole?
- Anonyymi
Voithan sinä laivalla maksaa käteisellä. Löysin sellaisen nettisivuston kuin vitarkontanter.se niin sieltä valitset vaan kaupungin niin saat esille ne liikkeet/ravintolat joille käteinen käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043